{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
674 visninger | Oprettet:

2 spørgsmål :-) {{forumTopicSubject}}

1.

Manden mener han skal have sådan en lang halskæde med et lille knohjern på som vi fandt her (link fjernet)

Hvor kan man evt. købe sådan en henne fysisk ? Eller nogen der ved om den hjemmeside er sikker ?

2 spørgsmål smiley

Jeg møder ofte nogen med sådan en llapso ting, den kigger op og ned af træer - lygte pæle osv. nogle gange får den et anfald hvor den bare står i flere timer og stirrer et bestemt sted ! De har fået at vide at den skal skannes - men de har ikke råd til de 7000kr det koster - ingen ved om hunden har ondt, men de vil give den 1år at leve i og se om det ændre sig ! Er det kun mig der er sippet og synes det virker egoistisk ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 spørgsmål :-)
  • #1   12. aug 2010 hvis man ikke vil betale for at hunden kan komme til dyrlæge, så skal man ikke have hund... vi har lige så sent som i dag betalt 7000 for at få amputeret en tå på Balto... det er jo også vanvittig dyrt, men man betaler jo med glæde så ens dyr kan have det godt og få de(n) behandling(er) de har brug for... Alt andet er egoistisk og de burde efter min mening ikke have dyr...

  • #2   12. aug 2010 Det med halskæden ved jeg ikke. Men prøv søg sidens navn på Google og de om andre har købt der smiley


    Og ja 7000 er sq dyrt . Men man ved hvad man går ind til når man får dyr. Alle ved dyrelæger er sindssyg dyre. Så syntes ærlig talt de skal til at komme til dyrelæge og betale den pris det nu koster:)


  • #3   12. aug 2010 Super - samt det er synd de ikke aner om hunden har smerter smiley

Kommentér på:
2 spørgsmål :-)

Annonce