940 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

2 spørgsmål 2 spørgsmål

Hej. Jeg har disse to spørgsmål, som jeg håber I kan hjælpe med.
1: Wilmas trædepuder er ret tørre pt. Sikkert pga sne, frost og salt.
Hun får potevoks på, når vi skal ud, og de bliver tørret, når vi kommer ind igen.
Mangler gode råd til forebygge/fjerne tørheden.

2: Jeg leder efter et hundeskilt til døren, og da Wilma er en blandings, kan jeg ikke bruge de gængse. Jeg har surfet lidt rundt på nettet, for at finde et " gør det selv " kit, men har ikke fundet noget. Så jeg har brug for et link eller to, til sådan en side smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 spørgsmål
  • #1   12. feb 2013 1. Helosan eller alovera smiley

2. http://www.vistaprint.dk/gallery.aspx?pg=95&pf_id=AAX&xnav=TsrItem&xnav=TsrImage ------ og så på sådan en plade smiley

• #2   12. feb 2013 Kopattesalve, når poterne er blevet tørret af
    Og vistaprint.dk, der burde du kunne lave noget smiley

• #3   12. feb 2013 1. Jeg plejer at smøre med potevoks ligesom dig inden man går, og når man kommer hjem, så skyl poterne rigtig godt i rent vand, inden du tørrer dem. Hvis de stadigvæk er tørre, kan du evt smøre dem med lidt creme uden parafume og parabener eller med lidt babyolie, for at blødgøre dem. Det hjalp i hvert fald altid på min piges poter smiley

2. Har jeg desværre ikke et godt svar på, men var da på et tidspunkt inde i en butik hvor de solgte diverse skilte og postkasser i Århus, hvor de lavede dem på specielbestilling, men det er noget tid siden. Men mon ikke der findes andre steder hvor de laver på specielbestilling også?

• #4   12. feb 2013 Vask poterne efter gå-turen.
    Potevoks beskytter ved at ligge en tynd hinde, og bliver den ikke vasket af efter gå-turen udtørrer poterne, da potevoks har en meget udtørrende effekt.

Jeg er selv helt holdt op med at bruge potevoks, og nøjes kun med at vaske poterne.

Og en gang i mellem får hun så lige smurt dem i Helosan smiley

Jeg har selv lavet mine hundeskilte inde i programmet "paint" på computeren. Printet dem ud og lamineret dem på arbejdet smiley

• #5   12. feb 2013 Smør dem ind i vaseline og så på med et par sokker

• #6   12. feb 2013 Min fars kæreste bruger i vinterperioden mokasiner på hendes hunds poter, så de bliver beskyttet mod saltet under gåturen, men jeg har aldrig selv prøvet det, og kunne ikke forestille mig at det er alle hunde der er lige optimistiske omkring det, men det er vel et forsøg værd, hvis det er meget slemt med din hunds poter smiley

• #8   12. feb 2013 Vi bruger vaseline når vi går tur da potevoks udtørre poterne -
    så tørre jeg det af når vi kommer hjem og giver ham et nyt lag vaseline eller helosan (kopattesalve) på..

Engang var hans poter så tørre at i ikke drømmer om det - nu er de babybløde.

Kommentér på:
2 spørgsmål

Annonce