904 visninger
|
Oprettet:
2 spørgsmål {{forumTopicSubject}}
Hej. Jeg har disse to spørgsmål, som jeg håber I kan hjælpe med.
1: Wilmas trædepuder er ret tørre pt. Sikkert pga sne, frost og salt.
Hun får potevoks på, når vi skal ud, og de bliver tørret, når vi kommer ind igen.
Mangler gode råd til forebygge/fjerne tørheden.
2: Jeg leder efter et hundeskilt til døren, og da Wilma er en blandings, kan jeg ikke bruge de gængse. Jeg har surfet lidt rundt på nettet, for at finde et " gør det selv " kit, men har ikke fundet noget. Så jeg har brug for et link eller to, til sådan en side
okt 2012
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 71 Svar: 494
2. http://www.vistaprint.dk/gallery.aspx?pg=95&pf_id=AAX&xnav=TsrItem&xnav=TsrImage ------ og så på sådan en plade
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.224
Og vistaprint.dk, der burde du kunne lave noget
dec 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 50 Svar: 404
2. Har jeg desværre ikke et godt svar på, men var da på et tidspunkt inde i en butik hvor de solgte diverse skilte og postkasser i Århus, hvor de lavede dem på specielbestilling, men det er noget tid siden. Men mon ikke der findes andre steder hvor de laver på specielbestilling også?
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 1.756
Potevoks beskytter ved at ligge en tynd hinde, og bliver den ikke vasket af efter gå-turen udtørrer poterne, da potevoks har en meget udtørrende effekt.
Jeg er selv helt holdt op med at bruge potevoks, og nøjes kun med at vaske poterne.
Og en gang i mellem får hun så lige smurt dem i Helosan
Jeg har selv lavet mine hundeskilte inde i programmet "paint" på computeren. Printet dem ud og lamineret dem på arbejdet
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.128
dec 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 50 Svar: 404
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 184 Svar: 605
så tørre jeg det af når vi kommer hjem og giver ham et nyt lag vaseline eller helosan (kopattesalve) på..
Engang var hans poter så tørre at i ikke drømmer om det - nu er de babybløde.
2 spørgsmål