Scanner og kamera Scanner og kamera
Da jeg skal konfirmeres d. 14. maj, sidder jeg og tænker lidt over hvilken scanner og hvilket kamera der er godt at ønske sig. Så måske nogle herinde er friske på at anbefale og fortælle om, hvad I mener er godt? :o)
Krav til kamera: Det skal kunne videooptage i ubegrænset tid med lyd (altså så længe som der er plads på memorycardet), tage gode billeder, må gerne være en OLYMPUS og så hvad man ellers forventer af et godt kamera ;o)
Krav til scanner: Skal kunne scanne billeder, tegninger osv. ind, helst rimelig hurtigt (den scanner jeg har nu er en ældre model, og det tager altså en krig (10-15 min.) at scanne en tegning/billede ind. Ellers bare en god scanner der ikke fylder alt for meget ;o)
Jeg har tænkt lidt på scanneren Canon CanoScan Lide 60. Nogle der kan anbefale eller fraråde at ønske sig den? :o)
Mange hilsner fra Rikke
Kigger senere ind for svar, da jeg snart må ud med vuffen ;o)
jun 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Hunde: 1 Emner: 338 Svar: 3.686
A-L: Hvilket Canon har du? :o)
jun 2004
Forresten til kameraet: Der må meget gerne være godt zoom deri. Ved ikke hvor højt der er bedst? ;o)
jan 2006
Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 95 Svar: 749
Håber du får en god konfirmation! Bare det var mig, men det er ved at være nogle år siden...
Pernille : )
feb 2006
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 449
feb 2006
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 449
jun 2004
Katrine: Håber det bliver hyggeligt ;o) Men det er jeg ikke i tvivl om. En stor familie- vennefest. Det kan næsten ikke gå galt *S*
Ellers tak for jeres mange svar :o) Jeg må vist på nettet og kigge lidt mere, specielt om alle de slags zoom I nu bringer på bane *S*
Scanner og kamera