Tanker {{forumTopicSubject}}
Jeg har tænkt , spekuleret , undret mig og kan slet ikke forstå.
Sagen er den at ;
Når jeg står op om morgenen , må jeg først " føle " hvordan jeg lige har det idag , hvilke humør og stemning jeg er i.
Ellers kan jeg IKKE finde ud af hvilket tøj jeg skal tage på.
Skal det være ;
- casual
-tjekket
-tøset
-sporty
-farverigt og sjovt
-eller bare helt almindeligt grimt.
Når jeg så har fundet ud af det , føler jeg mig " Rigtig"
Dette sker pr.automatik når jeg tager tøjet på , enten føles det rigtig eller så føles det forkert.
Ingen dage er ens , min gardarobe er meget alsidig.
Og så var det lige jeg tænkte på alle de kvinder der hverdag går i burkaer , hvordan kommer deres personlighed og sindsstemning til udtryk ?
Jeg har engang hørt at de går meget op i deres sko , men det kan jeg altså ikke få til at passe med det jeg har lagt mærke til.
Når jeg ser rundt omkring mig , ser jeg mange forskellige mennesker , som hver for sig udtrykker mange facetter og jeg kan ligesom kategorisere dem
- der er en håndværker
-der er en kontordame
-der er en fra hjemmeplejen
-der er en hjemløs
osv.osv.osv.
Jeg ville have meget svært ved at begrænse mit behov for at udtrykke mig igennem mit udseende.
Jeg er IKKE racist , men syntes alligevel at det må være hæmmende for de kvinder.
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.011
Så det er kun i offentligheden de har det på ?
Jeg troede de havde det på hele dagen , eller så længe der var andre mænd i nærhenden.
Men jeg er bestemt ikke sikker i mit postulat her.
Men det håber jeg da inderligt for dem.
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 9 Emner: 224 Svar: 10.286
okt 2008
Følger: 4 Følgere: 6 Hunde: 1 Svar: 206
jan 2007
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 141 Svar: 2.218
eller med ligestillingen ;O)
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 9 Emner: 224 Svar: 10.286
Meghan D. Jakobsen har skrevet "Om at være kone i Saudi Arabien" det er en kanon bog, som giver et indblik i hverdagen i et muslimsk land... og fortæller også om kvinderne, som er meget anderledes i deres eget hjem når de først har smidt tørklædet. Altså de på ingen måde er undertrykte.
Jeg ønsker ikke at gå med tørklæde, men respektere dem som vælger dette.
Tanker