Joke om fødsel {{forumTopicSubject}}
Den fødende kvinde ligger, juleaften, på fødegangen og skal til at føde. Hun vrider sig i smerte og mandens hånd er ved at blive fuldstændigt mast.
Pludselig står julemanden foran dem. Hør her, siger han til konen. Jeg har en maskine som kan overføre noget af din smerte til faderen, og da det nu er jul, så vil jeg meget gerne hjælpe jer.
Ægteparret bruger ingen betænkningstid og beder julemanden om hjælp.
Julemanden starter med at med at overføre 25 % af kvindens smerter og da manden ikke ser medtaget ud, får han 50 %. Kvinden ligger stadig i store smerter, men manden ser stadig upåvirket ud. Julemanden øger nu til 75 %, men stadig intet tegn på smerte hos manden. Til Sidst får faderen alt smerten fra kvinden overført og hun får lov til at føde smertefrit.
Parret siger mange tak for deres julegave. De er lykkelige for de har fået en lille perfekt datter - men da de kommer hjem ligger postbudet død i indkørslen...
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 57 Svar: 184
feb 2009
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 102 Svar: 1.729
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 78 Hunde: 8 Emner: 508 Svar: 12.441
nov 2007
Følger: 53 Følgere: 50 Hunde: 1 Emner: 408 Svar: 3.527
Postbuddet ringer altid 2 gange *høhø*
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 24 Hunde: 1 Emner: 948 Svar: 8.831
okt 2008
Følger: 33 Følgere: 34 Emner: 122 Svar: 4.460
nov 2007
Følger: 53 Følgere: 50 Hunde: 1 Emner: 408 Svar: 3.527
Da han når hen til døgneren opdager han at den har lukket.
Han går hen på den lokale bodega for at købe en pakke cigaretter.
Han får også et par øl indenbords og kommer i snak med en smuk kvinde.
Han får et par øl mere, og inden han ved af det, er han hjemme hos kvinden og morer sig.
Pludselig opdager han at klokken er blevet 3 om natten.
"Oh lort. Min kone myrder mig" siger manden, "hurtigt! kom med noget talkum!"
Hun henter ham noget talkum. Han kommer noget på sin højre hånd og går hjem.
Da han kommer hjem venter konen på ham "Hvor har du været!"
Manden siger "For at være ærlig, så har jeg været på bodega, fik et par øl, mødte en smuk kvinde, gik med hende hjem og bollede hende."
"Lad mig se din hånd! siger konen og tager hans hånd. "Løgner! Du har været ude at bowle igen!"
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 145 Svar: 1.587
Joke om fødsel