576 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Jeg gør alt forkert Jeg gør alt forkert

Hej alle.. Ved snart ikke hva jeg skal gøre mere smiley min mor og far er virkelig trælse for tiden har allermest lyst til at stikke af hjemme fra.. Idag var vi ude at gå allesammen.. Mig og min lillebror legede i sneen.. Vi løb stærkt legede tagfat.. Og snusede til de forskellige dufte.. Og da mine forældre så siger (i sjov) at jeg skulle finde en mus til dem under 30 cm sne.. Sætte jeg alle mine sanser ind for at glæde dem.. Da jeg så endelig finder en lille fed mus (min anden i mine 5 år).. Bliver de næsten sure og siger jeg skal slippe den nu.. Hallo nu har jeg fundet den basta og den bed mig og alt mulig smiley nå men efter et stk tid slap jeg den... altså mine forældre er altså dumme.. Hva skal jeg dog stille op med dem? Knus Jack

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg gør alt forkert
  • #1   22. dec 2009 Kan så sandelig godt forstå du er sur på din mor og far. Næste gang de ber dig om noget, så lader du bare som om, at du slet ikke aner hvad de beder dig om. Så kan de lære det, kan de.

Men i øvrigt fedt at du fandt den mus, godt snuset.

• #2   22. dec 2009 he he go hund... bella er også fantastisk til at finde mus..

• #3   22. dec 2009 Hej Jack

Du må vænne dem til at acceptere smiley at du godt kan li mus.
    Kan du ikke det må du omplacere dine forældre smiley

• #4   22. dec 2009 Gitte ej det var da egentlig smart men hva så hvis de bliver sure.. Mine forældre er meget strikse med lydighed.. Noget med min race siger de :-|

• #5   22. dec 2009 Jeg synes seriøst du skal overveje om du kan magte opgaven med dine forældre, - det kan godt være at det vil være bedst for alle parter at omplacere dem...... Herregud, det er trods alt bedre at de kommer et sted hen, hvor der bliver holdt af dem, og hvor de kan magtes....
    Jeg synes du er sej at du kan finde mus under sneen - jeg kan kun følge deres fart, magter ikke helt at fange dem.....

Held og lykke med det - og glædelig jul - trods de mærkelige og komplet uduelige forældre......

Simba

• #6   22. dec 2009 Ups -deres fært......

• #7   22. dec 2009 Cath.. er ikke så god til at spille fornærmet.. Mine forældre siger nemlig at jeg er verdens gladeste hund smiley Alice.. Hvor kan man omplacere ens forældre henne.. Er der en side eller?

• #8   22. dec 2009 Cath.. er ikke så god til at spille fornærmet.. Mine forældre siger nemlig at jeg er verdens gladeste hund smiley Alice.. Hvor kan man omplacere ens forældre henne.. Er der en side eller?

• #9   22. dec 2009 Puha! hvis du skal omplacere de forældre, så bliver det da svært, hvem gider da have sådan nogen? smiley

• #10   22. dec 2009 Hov poten ramte vidst enter mere end én gang.. Jamen hvor omplacerer man ens forældre smiley

• #11   22. dec 2009 Stakkels dig Jack. Min mor er også dum. Når jeg er ude og lege i sneen og finder den perfekte, PERFEKTE pind, siger hun selvfølgelig at jeg skal slippe den inden vi går ind. Jeg må heller ikke en gang bide i det der store træ i stuen, da mor siger at julekuglerne falder ned. Hvad er en julekugle overhovedet!?
    Og når hun så har bagt de hersens lækre julekager, må jeg kun smage en enkelt. De sdmager bare SÅ godt, men mor siger min mave ikke kan tåle det.. Total unfair..

Vov' Freyja

• Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 456
    #12   22. dec 2009 Åh dejligt indlæg, jeg sidder og små griner. Men jeg syntes du skal prøve med en adfærds konsulent til dine mennesker, før du omplacere dem. Det er ikke altid godt at for dem at skifte hjem i en sen alder.

God Jul og god muse jagt.

• #14   22. dec 2009 Altså Jack, din far og mor var heller ikke særlig lydige, de bad dig om noget og så fik du bare skænd for det. Lydighed skal da gå begge veje. Vis at du er godt og grundig skuffet og fornærmet over deres opførsel. Så tror jeg de fatter det på et tidspunkt.

• #15   22. dec 2009 Jeannette og kim.. Dur ikke.. De skal omplaceres sammen tror ikke de kan undvære hinanden smiley det med adfærdskonsulent kunne da være en idé.. Pyh det bliver en dyr jul smiley

• #16   22. dec 2009 Ej freyja jeg føler med dig.. Din stakkel altså.. Her ved os må vi kun få hundemad.. Og deres mad lugter altså bare bedre end vores

• #17   22. dec 2009 Jack, ved lige hvad du mener. I dag fik de dumme mennesker oksesteg. OKSESTEG! Den duftede bare såååååå godt, så jeg kom til at sætte mig foran ovnen og bare kigge ind på den. Men så kom min dumme mormor og flyttede mig, fordi hun skulle tage den ud. Jeg siger dig Jack, hund til hund, den var så smuk! Den sydede en lille smule, men trak en duftspor igennem heeeele køkkenet. Da jeg så pev til min mor fordi jeg ville have noget, dækkede hun mig bare af... Tsk... Hun kan sagtens, det er jo hende der fik stegen! Jeg må nøjes med mit kedelig tørfoder... Jeg tror jeg knækkede en negl bare ved at skubbe til det, så tørt var det. Men så protesterede jeg bare, og så gav mor mig sine rester ;o) Jeg ved lige hvilket blik jeg skal sende hende, så har jeg hende i min hule hånd! Muhahaha! Al magt til vovserne!

• #18   22. dec 2009 Hvad er en mus,? Kan den spises? Hilsen Nessa

• #19   23. dec 2009 MUS! Hvemsa' mus hvemsa' mus....Jar'på jar helt sikkert på! GRRR vufvuf jar'tar'dn. grv grv........øh! Så længe det bare er en plastik mus...sådan en rigtig mus kan godt være farlig det er jeg helt sikker på. Kom engang til at træde på en...og så....og så.....nej det er næsten for uhhhhyyyygeligt at sige.....den....den pev. UHHHHH håber ikke der er nogle der får mareridt........Åh håber mor og far levner en plads til mig i sengen i nat...... sssov godt alle sammen

hilsen riki

• #20   23. dec 2009 Iha Jack, de fatter bare ikke en skid de mennesker der..

Jeg har to gange fanget en mus, den ene gang slog jeg den ihjel, og min mor ævlede et eller andet om, at åh nej den er jo sød Plut og bla bla bla...

Den anden gang nåede min mor at tage den ud af munden på mig, og gud hjælpe mig om hun ikke står og tørrer mit lækre savl af og spørger om kræet har det godt???

Sig til hvis du finder sådan et sted man kan omplacere de hersens mennesker smiley

Vov vov Plut...

Kommentér på:
Jeg gør alt forkert

Annonce