741 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

begrund venligst afvisning begrund venligst afvisning

et lille opstød herfra.

kira (amstaff) er lige blevet oprettet med nød og næppe på trods af go billedmængde og info... alligevel for hunden en masse afvise-point uden nogen gyldig grund.

umiddelbart efter bliver der oprettet en lab med TO billeder og mindre info end ved kira... dene bliver modtaget ganske godt.

nu kommer spørgsmålet til en million...
hvorfor afvise? fordi det er en amstaff?
hvorfor ikke bare lade være med at stemme hvis man ikke har nogen interesse i denne hund?
findes der på hg mange kæledyrs-nazister som ikke kan tåle denne race?
og hvorfor begrunder disse lave mennesker ikke deres afvisning?

oplys mig venligst
hilsen rasmus

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  begrund venligst afvisning
  • #1   23. sep 2009 Jeg undrer mig også tit over at visse hunde bliver afvist.

Synes i det hele taget man skulle være tvunget til at skrive en grund, hvis man afviser

• #2   23. sep 2009 Jeg syntes der er alt for mange som får oprettet en hund med et eller to billeder og næsten ingen tekst. Det er et hunde galleri - hvor man skulle kunne se billeder af ens venner

• #3   23. sep 2009 uvidende menneskers selvtægt er mit bud, -synes også det virker komplet latterligt at diskrimminere på den måde.

@heidi, -det irriterer også mig lidt.. dette er hundegalleri, -et forum for mennesker som kan li' billeder af egne og andres hunde, deraf galleri (formoder jeg)

• #4   23. sep 2009 -@rene god ide at man skulle skrive en begrundelse, -vise sit ansigt, ..tvivler på mange ville stå ved det i så fald.

• #5   23. sep 2009 helt enig. gider ikke se på mangelfulde profiler ligemeget hva race det drejer sig om. det er bare skod at der er en flok mavesure mennesker herinde som konsekvent afviser hunde som f.eks. amstaff på trods af at alle betingelser er opfyldt. jeg kan personligt ikke lide chihuahua og pavillion eller hva de nu hedder. så jeg stemmer hverken for eller imod disse hunde uanset mængde af billeder og tekst

• #6   23. sep 2009 jeg giver ret men i det konkrete tilfælde var der begrundelse for mangel på billeder, og ja der bliver ikke set med samme øjne på alle racer, der er også forskel på hvem der kan li vores golden frem for vores bulldog.

• #7   23. sep 2009 Åhhhh Rasmus.....

Du roder i en "betændt tand" nu *ssss*

"findes der på hg mange kæledyrs-nazister som ikke kan tåle denne race?
    og hvorfor begrunder disse lave mennesker ikke deres afvisning?"

Ja - her er rigtig mange og grunden til at de ikke begrunder deres afvisning er formentlig, er de ikke er i stand til det !!!

• #8   23. sep 2009 jamen det er sgu da forkasteligt at voksne mennesker kan være så smålige. mens denne tråd kører fortsætter indstemnings-diskriminationen for fuld damp kan jeg se...

• #9   23. sep 2009 @peter.. der var 6 billeder, alle tydelige, de fik hende hjem igår stod der, så i dette konkrete tilfælde er der absolut ingen god grund til at afvise, andet end den folk nu selv mener at ha' og jeg personligt godt kunne tænke mig at vide..

• #10   23. sep 2009 Nu skriver du, at hunden afvises uden gyldig grund.

Nu er det sådan, at der ingen regler er og ingen kriterier opsat for, hvilke hunde der bør afvises eller bydes velkommen.

Det er HELT op til brugeren, der sidder med pilen på knappen.

• #11   23. sep 2009 Jeg må indrømme, at jeg også havde meget svært ved, at få min sidste hvalp Bailey oprettet herinde og jeg har ellers været her rigtig længe med de tre andre - såååå der sidder altså nogen og afviser, uanset hvor meget tekst og hvor mange billeder man så end har på :o((

Så nej du bliver ikke afvist, fordi det er en Amstaff - mine er Retrievere :o))

• #12   23. sep 2009 @ch.. jeg tror vi også tog denneher sidste gang der var en tråd om emnet, hvor jeg også linkede til reglerne for afvisning, det er nemlig ikke heelt op til "brugeren der sidder med fingeren på tasten" som du skriver.. -afvis kun hvis generelle betingelser ikke er overholdt!
    -jeg finder det gerne til dig igen smiley

• #13   23. sep 2009 hvor er det langt ude.. jeg synes simpelthen de folk der er så racedriskreminerende birde på en dårlig smag i munden

• #14   23. sep 2009 Karen, det må du gerne finde igen.

• #15   23. sep 2009 ulla: jeg skal heller ikke ha oprettet mere;-)

• #16   23. sep 2009 ..leder endnu en gang efter disse generelle betingelser, damn livet som it spasser kan være hårdt og uretfærdigt.... leder og søger, -skal nok finde dem dog. ..patience...

• #17   23. sep 2009 Så vidt jeg husker står der noget med, at HG anbefaler at der er mindst 5 billeder på profilen - dette er ikke en generel betingelse, men HG accepterer det alligevel og advarer også om, at man risikerer at blive afvist uden de fem billeder.

Så reglerne er da vist temmelig uklare selv i udgangspunktet.

• #18   23. sep 2009 Karen, jeg har også lige løbet reglerne igennem, og fandt ikke noget, der handlede om velkomst og afvisepoint...

Men jeg skimmede også kun..

• #19   23. sep 2009 Til Diitte
    Nu er det lidt svært at komme med utrolig meget tekst, når hunden er 8 uger og man lige har fået den hjem , det er jo først nu de skal lære hunden af kende, lidt tynd begrundelse mener jeg har selv lige oprætte en hund mere der nu er 10 uger og jo mere jeg kommer til at kende ham ja jo mere tekst kommer der.
    Kjeld

• #20   23. sep 2009 Jeg har det som Trinse..

Væk med det tåbelige system, hvor vi skal overvåge hinanden.. Men det er måske det, der holder siden gående... Det må ihvertfald være sjovt at se på oppefra, for intriger, det giver det da..

• #21   23. sep 2009 Jeg kan ikke forstå at der skal godkendes eller afvises, det er vil et forum så alle burde være velkommen , hvis i gå ind og kigger på et sted hvor der ikke er rigtigt meget tekst så spring da over isted for at gå at bruge energi på det.

Kommentér på:
begrund venligst afvisning

Annonce