21. dec 2008 Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
av av min ryg! {{forumTopicSubject}}
Ja, av for fanden...
Da jeg var på arbejde i dag, skulle jeg samle kurve sammen. Jeg har gjort det tusinde gange før, og selvom de ikke vejer så meget tager jeg kun få af gangen, og løfter altid i benene.. Men ak, der skete noget.
Blev øm i ryggen og tænkte "ikke flere kurve til mig, skal ikke overanstrenge mig".. Gik tilbage til kundeservice, og efter 5 minutter var jeg grædefærdig og kunne slet slet ikke gå! Føj hvor havde jeg ondt nederst i ryggen!..
Efter 10 minutter mere blev jeg sendt hjem, og måtte grædende ringe efter min moar da jeg bestemt ikke kunne køre bil selv..
Os afsted til skadestuen, og nu ligger jeg på deres sofa.. Har fået hold i lænden, og har sindssygt ondt! Har fået en stak piller, som jeg lige har taget af igen, men jeg synes knap de tager toppen..
Jeg tuder ikke af smerte mere, men øv, hvor gør det ondt.. Godt de gamle har en have til stakkels Basse som jeg IKKE kan gå med, og som måtte være alene hjemme i ekstra lang tid i dag..
Og gudskelov at min søde mor har tid til at komme og hjælpe mig..
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.106 Svar: 39.856
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.106 Svar: 39.856
feb 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 1 Svar: 45
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
Hun har også bagt pølsehorn til mig!.. Og betalt for mine smertestillende.. Hvilket er lækkert, for ellers måtte jeg undvære dem..
Det er simpelthen så dejligt..
og nu går hun en lille tur med Bassen, for det kan jeg altså slet slet ikke..
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.367
av av min ryg!