563 visninger
|
Oprettet:
Hittekat ! {{forumTopicSubject}}
Godaften til alle på hg.
Nu ved jeg godt dette ikke er kattegalleri, men i må lige bære over med mig.
Er kommet til at tage denne her kat til mig, den var blevet efterladt. Men kan ikke beholde den, og har heller ikke samvitighed til at efterlade den til uvis skæbne.
Det er en lille gråstribet hunkat, den er ikke ret gammel, men utroligt kærlig, kælen og meget legesyg. Den kan godt med hunde.
Jeg synes den fortjener en chance til, den kan uden tvivl give meget glæde til en ny ejer. Og jeg håber der er en venlig sjæl der kunne bruge lidt selskab.
Tak for at jeg måtte bruge 5 min af jeres tid.
jul 2007
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 6 Emner: 31 Svar: 281
Jeg ringet til dyrense beskyttelse og sage at jeg havde fundet en kat. de spurte hvorlang tid jeg havde haft den. og sage at jeg havde fundet den , den 6. og så sage han at når jeg havde givet den mad så var det enlig min kan når jeg havde haft den så længe. Man skal ringe samme dag man finder et dyr. Men den har fået et super godt hjem nu
Håber du finder dens ejer
sep 2006
Følger: 10 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 423 Svar: 5.030
Umiddelbart var der ingen af naboerne der ville kendes ved den, men hænger alligevel en seddel op i den lokale brugs. Det er en god idé jeg vil følge.
Har forsøgt at aflevere den på db's internat. De ville ikke have den forend jeg havde kontaktet kredsformand, og synes i bund og grund jeg fik en noget noset behandling. Synes heller ikke lige jeg har 500 kr. til bortformidlingsgebyr.
Den har ikke været væk fra tidligere ejer mere end et døgn.
sep 2006
aug 2008
Følger: 35 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 175 Svar: 1.763
Ville meget gerne tilbyde at den må bo her , men må ærligt indrøme jeg synes der er langt til dig ..
Vi skal dog til jylland den 26 /2 hvis ikke du har fundet en løsning.
mvh
sep 2006
Det lyder rigtigt godt.
Den kan godt bo hos mig frem til den 26/2. Må se at få nogle billeder i kameraet så du kan få nogle billeder.
Hittekat !