{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

Aktivering af kat? {{forumTopicSubject}}

Ja, lidt forkert side, men mange herinde har jo katte, så prøver mig frem smiley

Jeg har en stor killing på ca. 1 år. Det er sidste sommers hittekat.

Og han er UMULIG!!.. Han har fra start af været en laban, svarer igen, kravler på alt osv. Men det er jo sådan han er.. Så har jeg bare lært at vænne mig til at han konstant skal mindes om at bordet er ikke tilladt..

Men puuuh, han trænger til noget aktivering! Han har SÅ meget krudt i røven, og styrter frem og tilbage som en skoldet skid. Han får i hvert fald 3-5 af de rendeture om dagen (og om natten) og mine to andre katte er skidetrætte af ham!!..
De er ikke katte der leger særlig meget, men er derimod damer på over 3 år, som helst gerne vil slappe..

Hvad gør jeg? Har et alm. størrelse kradsebræt, som han bruger af og til, men stor underholdning giver det ham ikke..
Jeg har forsøgt at komme hans yndlingsgodbidder i hundens aktivitetsbold, men han er så vant til blot at lege støvsuger og bruge den sammen med hunden, at han slet ikke gider den alene.

Hvordan får jeg bugt med hans høje aktivitetsniveau? Hvad gør I andre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aktivering af kat?
  • #2   20. jun 2010 Nej hvor er den sød, måske man skulle lave sådan en til kattene selvom jeg ikke har problemer med dem =)
    Og så håbe Tazz ikke spiser den...

• #4   20. jun 2010 Kan den ikke lege med hunden? Det krudter i hvert fald af her når de to tager sig nogle ture. Eller i en sele og med ud og opleve noget.
    Jeg har selv en steriliseret hunkat på knap 3 år - hun er fuldstændig af temperament som en stor killing.

Der ud over så elsker min tosse kat at søge godbider. Bruger det samme legetøj som til hunden.. Dog spinny, tornado, aktiveringsbold, kong osv.
    Jeg har også nogle pinde med fjer på, som jeg hænger op og sætter fast forskellige steder.
    Og ellers så er en boldbane bare sagen smiley

Det erh vad min kat er gladest for smiley

• #5   20. jun 2010 Ginne,
    de leger sammen i sofaen, men der er en del størrelsesforskel, så det er mest møfle-lege. Enten ligger missen og bider i hundens hale og poter, eller også dutter hunden til katten..
    De løber ikke sådan rundt, for det kan hurtigt blive for voldsomt for katten, som ellers er meget god til hundesprog.

Jeg har købt sådan en Kitty Brain Train, hvor man kan lægge godbidder i nogle huller under nogle bolde, men den er ikke spændende for ham. Og har også forskellig slags legetøj hvor bolde osv. skal puffes rundt, men det er kedeligt..

Jeg har overvejet at lufte hami sele og snor, men åååhh, vil så nødig kigges dumt på! Hehe.. Selvom en anden dame her i bebyggelsen lufter sine katte, så mine naboer er jo heldigvis vant til at se den slags..
    Jeg tror han ville synes om det..

Goldens,
    hmmm, tror ikke rigtig jeg har plads til sådan noget.. Men må se om jeg måske kan sætte en krog op i den ene dørkarm, så kan jeg prøve der.. Hvis der kun er adgang til de af og til, kan det være den er sjov nok til at han gider den..

• #7   20. jun 2010 Rotterne - sådan en har vi også, og den er super smiley Vores hænger dog på døren ind til deres eget værelse smiley

Kommentér på:
Aktivering af kat?

Annonce