559 visninger
|
Oprettet:
Hundemutter - nu med dkk racevinder .
6. mar 2008 Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.037
6. mar 2008 Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.037
dumme drømme {{forumTopicSubject}}
jeg blev for nylig kontaktet af pingelings tidligere ejer og fortalte dem naturligvis at han har det godt og er en super skøn hund --- det er de selvfølgelig glade for at høre --
men lige siden har jeg haft de mest frygtelige drømme om natten om at de kommer og tager ham fra mig eller at jeg ikke kan finde ham.... det er skide træls - vågner om natten og må stå op og kramme ham for at trøste mig selv - og han fatter jo ikke en brik..
har i prøvet at drømme at jeres hunde blev væk fra jer eller nogen stjal dem eller sådan.. eller er det bare mig der trænger til at få lidt andet indhold i livet..
aug 2007
Følger: 37 Følgere: 35 Hunde: 1 Emner: 173 Svar: 493
Jeg kender det faktisk godt.. Jeg har blandt andet drømt om, at nogle havde gennem tæsket Chica helt vildt, og at den blev væk fra mig, og at jeg ikke kunne finde hende.. det er ubehageligt, men viser jo bare at man elsker sin hund så højt, oh er bange for hvis der skete den noget, så det er helt naturligt at drømme sådan noget..
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.037
mar 2008
men altid noget jeg ikke er den eneste der drømmer sådan noget vrøvl
nov 2005
Følger: 62 Følgere: 80 Hunde: 2 Emner: 534 Svar: 3.710
der har været tale om nico skulle kastreres og da vi så besluttede os og fandt datoen, så efter der har jeg haft det ene marridt efter det andet, den første druknede han i sådan et vandløb pga strømmen snorede ham rundt så han hele tiden kom under vand :o( de andre kan jeg ikke huske men noget i den stil :o(
mar 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 298
mar 2008
jeg har hørt mine veninder som har børn at de har drømme der stort set handler om det samme bare hvor det er børnene der forsvinder -- hmmm ---
mar 2008
nov 2005
Følger: 62 Følgere: 80 Hunde: 2 Emner: 534 Svar: 3.710
jeg tror jeg havde de drømme pga jeg er bange for at miste nico (klart nok) men er rædselslagen for når han skal i narkose for en jeg kender hendes hund døde under det (også chihuahua) så de gange han skal det kan jeg aldrig sove og når jeg gør så drømmer jeg de klammeste drømme de har nætter har det været at han er død på den ene eller anden måde pga jeg ik har holdt øje med ham eller noget
den gang han skulle ha trukket tænder ud så drømte jeg at det var mig de var ondt ved ham :o( det var så klamt og vågnede ved jeg selv græd og var våd af sved :o(
nico kom så op til mig og slikkede mine tåre væk og puttede sig ind til mig
tror et er fordi det er noget jeg udsætter ham for - det med narkose, at jeg drømmer at der sker ham noget pga mig.
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.577
Men prøv at se om du kan gøre som Line skriver, det er slet ikke så svært endda, tænk gode og sjove tanker om dig og vuffen når du lægger dig til at sove, så "plejer" det at hjælpe, sorry jeg er ikke så god til at formulere mig med disse ting, men jeg er overrasket over at endeligt læse om een der drømmer "virkelighedsdrømme" som jeg selv og her mener jeg dig Line, jeg kan drømme ting og der kan gå fra dage til år men pludseligt står jeg midt i "min drøm" det fungere nærmest som en slags dejavu når drømmen pludseligt ER virkelighed.
Ups sorry det var ikke mine drømme vi sku ind på, men jeg håber virkeligt for dig at du lærer at "dreje" dine drømme til positive drømme, for det er ikke nemt at lægge sig til at sove når man er bange for evt. at få "grimme" drømme vel.
Jeg ønsker dig de DEJLIGSTE drømme når det bliver din sengetid og krydser alt for at det lykkes for dig at få de dårlige lagt laaaangt ud i baggrunden. Knus fra Anita.
maj 2008
Følger: 130 Følgere: 128 Hunde: 1 Emner: 1.425 Svar: 17.873
Jeg tror, at det har noget at gøre med,..at man elsker dem så højt..og er utrolig bange for, at miste dem...
Måske forbereder underbevistheden eén på, at det kan ske, på et eller andet tidspunkt..om det så er pga alder eller sygdom..
Men det er jo en god ting, at man kan elske..hvis man ikke gjorde det, så ville man jo heller ikke være bange for, at miste.
dec 2006
Følger: 14 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 3.325
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.577
Men ok, det er bare gæt, men det ville passe i mit liv, forstået på den måde at hvis jeg stod i dine sko, så ville jeg drømme på den måde, jeg håber ikke at jeg såre dig ved at skrive det, for det er langt fra min mening. Knus
mar 2008
dumme drømme