{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

dumme drømme {{forumTopicSubject}}

jeg blev for nylig kontaktet af pingelings tidligere ejer og fortalte dem naturligvis at han har det godt og er en super skøn hund --- det er de selvfølgelig glade for at høre --

men lige siden har jeg haft de mest frygtelige drømme om natten om at de kommer og tager ham fra mig eller at jeg ikke kan finde ham.... det er skide træls - vågner om natten og må stå op og kramme ham for at trøste mig selv - og han fatter jo ikke en brik..

har i prøvet at drømme at jeres hunde blev væk fra jer eller nogen stjal dem eller sådan.. eller er det bare mig der trænger til at få lidt andet indhold i livet..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dumme drømme
  • #1   5. dec 2008
    Jeg kender det faktisk godt.. Jeg har blandt andet drømt om, at nogle havde gennem tæsket Chica helt vildt, og at den blev væk fra mig, og at jeg ikke kunne finde hende.. det er ubehageligt, men viser jo bare at man elsker sin hund så højt, oh er bange for hvis der skete den noget, så det er helt naturligt at drømme sådan noget..

• #2   5. dec 2008 nej det er jo også det -- jeg ved godt de ikke kan tage ham - han står jo i mit navn nu og det vil de heller ikke - og det er jo naturligt at spørge til sin gamle hund --- blev faktisk glad for at høre fra dem så jeg kunne fortælle om hvor glade han gør os -- men kan bare ikke komme af med drømmene nu - mega træls

• #3   5. dec 2008 line -- okay -- det lyder kombliseret - men er da et forsøg værd...

men altid noget jeg ikke er den eneste der drømmer sådan noget vrøvl

• #4   5. dec 2008 jeg har drømt det mange gange og specielt her på det sidste.

der har været tale om nico skulle kastreres og da vi så besluttede os og fandt datoen, så efter der har jeg haft det ene marridt efter det andet, den første druknede han i sådan et vandløb pga strømmen snorede ham rundt så han hele tiden kom under vand :o( de andre kan jeg ikke huske men noget i den stil :o(

• #5   5. dec 2008 nej. men jeg dagdrømmer en gang i mellem at de var meget langt borte:) når altså de har lavet ballade

• #6   5. dec 2008 heidi -- ufff den lyder heller ikke rar ---

jeg har hørt mine veninder som har børn at de har drømme der stort set handler om det samme bare hvor det er børnene der forsvinder -- hmmm ---

• #7   5. dec 2008 lone *LOL* jamen det er jo en helt anden snak - har også dagdrømme hvor de forsvinder ud i den blå luft og her bare er såååå stille og roligt - og ingen har tisset på gulvet og ingen skændes om et kødben og der er ingen hundehår eller hundepoter på gulvet -- (kigger mig rundt lige nu og tænker at jeg hellere må rejse mig og finde støvsugeren og gulvskrubben samt proppe hele bundet i bad. vi er lige kommet hjem fra hundeparken som er fuldstændig smattet til)

• #8   5. dec 2008 tror det måske er hvis man er bange for noget der skal til at ske eller noget.

jeg tror jeg havde de drømme pga jeg er bange for at miste nico (klart nok) men er rædselslagen for når han skal i narkose for en jeg kender hendes hund døde under det (også chihuahua) så de gange han skal det kan jeg aldrig sove og når jeg gør så drømmer jeg de klammeste drømme de har nætter har det været at han er død på den ene eller anden måde pga jeg ik har holdt øje med ham eller noget

den gang han skulle ha trukket tænder ud så drømte jeg at det var mig de var ondt ved ham :o( det var så klamt og vågnede ved jeg selv græd og var våd af sved :o(
    nico kom så op til mig og slikkede mine tåre væk og puttede sig ind til mig

tror et er fordi det er noget jeg udsætter ham for - det med narkose, at jeg drømmer at der sker ham noget pga mig.

• #10   5. dec 2008 Det er helt naturligt at drømme sådan, det er jo i drømmene vi bearbejder vore daglige "input" og det er helt logisk at du drømmer om din vuffi netop fordi du elsker ham så højt.
    Men prøv at se om du kan gøre som Line skriver, det er slet ikke så svært endda, tænk gode og sjove tanker om dig og vuffen når du lægger dig til at sove, så "plejer" det at hjælpe, sorry jeg er ikke så god til at formulere mig med disse ting, men jeg er overrasket over at endeligt læse om een der drømmer "virkelighedsdrømme" som jeg selv og her mener jeg dig Line, jeg kan drømme ting og der kan gå fra dage til år men pludseligt står jeg midt i "min drøm" det fungere nærmest som en slags dejavu når drømmen pludseligt ER virkelighed.
    Ups sorry det var ikke mine drømme vi sku ind på, men jeg håber virkeligt for dig at du lærer at "dreje" dine drømme til positive drømme, for det er ikke nemt at lægge sig til at sove når man er bange for evt. at få "grimme" drømme vel.
    Jeg ønsker dig de DEJLIGSTE drømme når det bliver din sengetid og krydser alt for at det lykkes for dig at få de dårlige lagt laaaangt ud i baggrunden. Knus fra Anita.

• #11   5. dec 2008 Jeg har haft..og har stadig, den slags drømme både om mit barn og hund..
    Jeg tror, at det har noget at gøre med,..at man elsker dem så højt..og er utrolig bange for, at miste dem...
    Måske forbereder underbevistheden eén på, at det kan ske, på et eller andet tidspunkt..om det så er pga alder eller sygdom..
    Men det er jo en god ting, at man kan elske..hvis man ikke gjorde det, så ville man jo heller ikke være bange for, at miste.

• #12   5. dec 2008 Jeg har drømt at jeg kom hjem fra skole og så løb Felix løs i vores indkørsel og da fulgte han med os ind i køkkenet, og der sad en pige ved vores køkkenbord og så sagde jeg at hun skulle å, og så kom hun tættere og tættere på mig og sagde "Han er min nu" med sådan en hvisken, og hun sagde det flere gange smiley

• #14   5. dec 2008 Jeg ved næsten ikke hvordan jeg skal skrive det, men med tanke om Pølse, så tror jeg faktisk at det er pga. ham at du får de drømme.
    Men ok, det er bare gæt, men det ville passe i mit liv, forstået på den måde at hvis jeg stod i dine sko, så ville jeg drømme på den måde, jeg håber ikke at jeg såre dig ved at skrive det, for det er langt fra min mening. Knus

• #15   5. dec 2008 ja det kan i da have ret i --- kan godt tage mig selv i at takke guderne for at jeg trods alt har pingeling når jeg sidder og murer over pølse --- og ved nærmere eftertanke så har jeg oftes drømmene de dage hvor pølse er dårlig...

Kommentér på:
dumme drømme

Annonce