{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
936 visninger | Oprettet:

Dumme hormoner, og stakkels mand :-/ {{forumTopicSubject}}

Åhh jeg har lige brug for at læsse af.. Håber det er okay..:-)
Jeg er gravid, og smækfyldt med hormoner.. Mit humør svinger så voldsomt i disse dage.. smiley
Igår var en rigtig lorte dag, og jeg tudede konstant.. Kæresten er bare så sød og gør alt hvad han kan for at gøre mig glad.. Virkelig så meget sødere end jeg nogensinde turde drømme om..

Idag har han så en lortedag, og har bare brug for at være alene.. Han har sagt at det ikke har noget med mig at gøre, men at han ikke har lyst til at snakke om det..

Ikke engang det forstår min hormonforstyrrede hjerne at respektere..
Så nu er den stakkels mand gået i seng, for at "slippe for mig" og mine utallige spørgsmål om hvorfor han er så trist..

Ved godt i ikke kan gøre noget, men tænkte at hvis jeg ævlede lidt her, så slap han da i det mindste smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dumme hormoner, og stakkels mand :-/
  • #1   18. apr 2013 Øv, det lyder ikke særlig rart smiley Jeg håber du får det bedre med humøret snart :o)

• Mutti
    Mutti Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 47
    #3   18. apr 2013 Åhhh kender det alt for godt, er ikke gravid nu, men da jeg var gravid var jeg oz bare så træls at være sammen med;) Men lad ham være og evt stå op og lav noget morgenmad til jer og så sig at du er ked af sådan som du var i går og at det "bare" er de dumme hormoner og at du sætter stor pris på at han er så sød ved dig, i disse måneder/dage er du bare ikke ret god til at vise at du virkelig er glad for det:)

• #5   18. apr 2013 Isabelle: Ja, jeg ved det godt.. Og sidder nærmest og skammer mig nu.. smiley
    Oven i mine humørsvingninger, er jeg bare så syg og skidt.. Er 19 uger henne og brækker mig, har bækkenløsning og konstant hovedpine.. Så jeg ynker helt vildt, og har intet energi og overskud.. Så det er klart at han har brug for at lade op engang imellem..
    Derudover har har ham og hans bedste kammerat gennem 15 år lige "brudt".. De kom op og skændes pga mig smiley (lang historie hvor vennen opførtre sig rigtig tarveligt).. Så det fylder jo også hos ham..
    Shit jeg skylder forkælelse når jeg er færdig med at være gravid! smiley

• #6   18. apr 2013 Prøvede at forkæle ham lidt idag, han sagde at det var sødt men at han egentlig helst bare ville være sig selv..

• #8   18. apr 2013 Linda: jeg kan på en måde godt forstå dig.. For det er dybt frustrerende ikke at vide hvad det drejer sig om.. Men samtidig kender jeg alt for godt det med, ikke at kunne forklare hvad det handler om.. Og så er det nemmere at lade være med at prøve..
    Ville bare ønske jeg kunne give ham den fred han beder om.. Jeg hader bare tanken om at han har det skidt, og at jeg ikke kan gøre noget..

• #10   18. apr 2013 Maria: Jeg kan huske nogle af dine helt gamle tråde... Med jeres fælles historie, tror jeg, at det er vigtigt, at du lader ham have de dage og så bare lader ham vide, at du er der... smiley

• #11   18. apr 2013 Jeg er enig med Trine og det er ikke ondt ment smiley

Kommentér på:
Dumme hormoner, og stakkels mand :-/

Annonce