{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.082 visninger | Oprettet:

Kontaktannonce- hva syns i?? {{forumTopicSubject}}

Da jeg bliver 30 på fredag, har jeg besluttet mig at give mig selv en kontaktannonce i fødselsdagsgave. Og JA- jeg kunne selvfølgelig bare lave en profil på diverse datingsider- men synes at det er for uoverskueligt og upersonligt. Når man laver en annonce i en avis, er man sikker på at dem der skriver er oprigtigt nysgerrige. De skal jo skrive en brev, købe et frimærke og putte det i en postkasse. Hvis en mand er gør det, må der være noget ;-). Og så er der jo også det, at jeg synes at det er romantisk med et brev...

Nå, men det jeg egentlig ville var lige at vise jer det jeg har skrevet.. Ja, jeg er modig ik?
Nej, men jeg ville bare gerne høre hvad i synes om den- det er lidt godt med udenforstående i denne sammenhæng, når man ved at det er udenforstående der skal læse den.

Vil du dele livet med en varm, kærlig og naturlig Q på 30 ?
Så er det måske mig du søger…
Jeg har let til latter og pjat, men er samtidig filosofisk, og nyder gode, dybe og ærlige snakke. Mit liv er fyldt med et job som jeg nyder, veninder, familie og min glæde for naturen - og især dens dyreliv. Men jeg savner én at dele livet med - dig? Du er en kærlig, åben, humoristisk og varm mand (med stort M) i 30’erne, og du må hellere være et snakkehoved, end en østers.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kontaktannonce- hva syns i??
Kommentér på:
Kontaktannonce- hva syns i??

Annonce