{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

Et dejligt gensyn .... :oD {{forumTopicSubject}}

Når jeg har fri fra skolen, så vader jeg gerne gennem det halve af byen for at komme ned på min kærestes skole .. Og der er seriøst langt ... Men idag besluttede jeg så liiige at finde mig en hæveautomat og købe lidt mad og drikke at tage med ham .. Anyway jeg vader så afsted ... Kommer forbi noget der hedder Nail delux og nåede lige at se et lidt bekendt ansigt der smilede derinde, men gik videre... Så stoppede jeg op .. Vendte mig rundt og gloede tilbage .. For det ansigt virkede meget bekendt ... Men gik så videre .. Tænkte at jeg slog vejen tilbage den vej , når jeg havde hævet penge ... Da jeg så kommer der op igen holder der stor lækker peugoet udenfor ... I det samme jeg går forbi blir vinduet rullet ned og der blir råbt : Kan du SÅ lige komme herover ... OG så går jeg i chok ... Det er min storebrors eks kone ... Jeg skynder mig derover og siger pænt hej ... (Har ikke set hende i 4-5 år) Da jeg så skal til at give hende et kram og delvis kravler ind af hendes vindue for at gøre det, så får jeg endnu et større chok ... Hun er kraftstejleme gravid ... OG så suser lykken bare afsted i mig ... Det har hun gerne villet være liiige siden hun var sammen med min bror ... Anyway hopper ind i bilen og vi sidder og snakker og så skal jeg selvfølgelig hører , hvad hun har rendt og lavet , hvor hun bor og det store guld spørgsmål ... Om hun ved hvad køn det er ... Straks hiver hun billeder op af tasken ... OG der kan man se det bette skønne barn hun bærer ... OG at det tydeligvis er en lille dreng ! Hun skal føde om 14 dages tid ca !

Vi sidder og snakker lidt og så spørg hun , hvor jeg var på vej hen ... Jeg forklarede jeg skulle ned til kæresten og så tilbyder hun at kører mig derned og snakkeriet fortsætter .. Det ender mig hun får mit nummer, og vi laver aftale om vi snart skal ses ... Og hun vil give besked , når bebsen er ankommet ....

Er bare så syyygt glad over at se hende .. Hun er en fantastisk dejlig pige ... Og hun er kanon at snakke med og hjalp mig engang igennem en meget svær tid ... hun var som en storesøster ... :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et dejligt gensyn .... :oD
Kommentér på:
Et dejligt gensyn .... :oD

Annonce