Er der noget så skønt som gode venner {{forumTopicSubject}}
Åh hvilken lykkelig dag...... :o)
Nu har jeg i lange tider ønsket mig en Chihuahua, men med min pesionistløn har der endnu ikke været råd at købe en....:o(
Jeg kender godt til alles fordomme , om at hvis man ikke har råd til at betale det en Chihuahua koster, ja så har man ikke råd til at holde hund.....
Det er bare løgn....... En myte.......
Jeg har skan lavet mig en opsparing i banken. Med 6000 kr om måneden inden min endelige pensionsag afluttes er der ikke meget at lægge til side af, men det er alligevel lykkes mig at lave en opsparing på knapt 3000 kr nu.... Dog stigende hver måned med et lille beløb.
Jeg synes det er flot klaret af mig selv.... :o)
MEN..... jeg vil sku hellere have at de penge bliver stående til resrve til dyrlæge osv når først hunden er der.
På den anden side så får man heller ikke meget Chihuahua for 3000 kr.... men som sagt den er stigende, langsomt men sikkert.....Men en god ting at kunne bruge på dyret BAGEFTER,
Ser I, min drøm med en Chihuahua er ikke avl osv.... Så den man tit hører når man ringer til sælgerne med at ÅÅåårhh, dem tjener du hurtigt ind i gen de penge.... Den holder ikke hos mig.....
Jeg vil have en Chiuhuahua fordi jeg er dybt fassineret af racen.... Jeg syned de er bedårende små hunde, med hver deres små specielle personlighedder...Specielt er jeg faldet for den korthårede af slagsen.....
Dem med store øjne, og jo mere skæløjede de er, jo smukkere er de.... Jo mere de falder ud fra at være perfekte , jo mere fantastiske er de i mine øjne....
Og de store smukke ører...... jaaaaa de er vidunderliuge de kære små.....
Nå vel...... mine nærmeste venner ved jeg så gerne vil eje sådan en, måske to med tiden..... Efter min egen mening vil mit liv blive helt fuldendt som chihuahuaejere....
Den ene af mine venner leder med lys og løgte efter en til mig, og jeg er sikker på at finder hun den , ja så bliver den min........ :o)
Den anden veninde gav mig så en gave jeg kunne trøste mig med i mellemtiden....
To flotte tegninger hun selv havde kreeret af to små chihuahuas,,,,,,, Begge kan ses i mt fotoalbum......
Jeg veil anbefale jer at se dem, smukkere chi findes nok ikke, for det er TANKEN bagved disse to små tegninger der tæller.... Se i mit fotoalbum og hils på Manna Og manse....
dec 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 629
Venner er bare det bedste !
jan 2008
Følger: 21 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 770
Det er det der tæller for mig.....
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.353
hvis en sælger nogensinde sagde sådan til mig ville jeg smække på. Man kan ikke garantere at en hvalp vil udvikle sig til at være egnet til avl, og hvis man på forhånd er ligeglad med hvad andre avler på er min sikkerhed for at de kan stå inde for egen avl at finde på et meget lille sted... Så det glæder mig at læse at du også har det sådan
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 78 Hunde: 8 Emner: 514 Svar: 12.431
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 161 Svar: 3.260
Ja det er dejligt med gode venner , de er uundværlige...
jan 2008
Og pengene skal nok få ben at gå på når den RIGTIGE hund melder sig.... Ind til da vil jeg glæde mig over Manna og manse..... :o)
jan 2008
maj 2007
Følger: 35 Følgere: 32 Hunde: 9 Emner: 8 Svar: 146
jan 2008
Jeg erklærer kun hvor glad jeg er for manna og manse..... Jeg er stolt over at have fået de to chier af dig.... I mine øjne er de smukke og viser hvor meget du har at give af..... Jeg er sikker på de andre også synes det var en smuk tanke..... En handling som bør vises frem og hylles
Er der noget så skønt som gode venner