kasteration (kat) {{forumTopicSubject}}
Vi var til dyrelæge på en update på hans ben.. (frygtløs's)
Han sagde der ikke var mere han kunne gøre for benet. . Det var ikke betændt mere.. dog haltede han stadig.. hvilket han muligvis nok ville gøre resten af ahns liv..
han siger det er en led skade. som der blev betændt men nu er vokset sammen igen.,. (sjovt at han ikke kunne fortælle mig det de andre gange hvor han har sagt det er fra et bid?)
Han siger det nok er kommet efter han er hoppet ned fra et højt sted..
Nåh men..
Vi fik snakket lidt.. og besluttet os for at tage hans kugler med det samme nu hvor benet var nogenlunde i orden..
så i bedøvelse med ham.. og af.. Nu ligger han så herhjemme og skal vågne op.. hvad skal jeg sørge for?..
han ligger på 2 varme tæpper med et over sig.. han ligger godt nok væk fra radiatoeren.. men jeg tjekker til ham ofte for at tjekke at han holder varmen?..
og hvornår vil han vågne ca?
dec 2004
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 7 Svar: 49
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 618 Svar: 3.633
dec 2004
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 7 Svar: 49
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 618 Svar: 3.633
vi havde planlagt kasteration hele tiden,.. men har vente i 2 mrd på benet blev iorden.
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.089
Men bliv nu ikke nervøs hvis han slingre når ham vågner, da mine forældres to hankatte vågnede efter deres kasteration lignede de nogle der havde været på druk i et par dage..:-)))))
okt 2006
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 81 Svar: 904
Da vores Quark blev intet-køns-mis blev han afleveret kl 9.00 om morgenen, klokken halv 11.00 ringede de og sagde at nu kunne jeg godt komme og hente ham, de synes han larmede :o) -Der havde han så vågnet nærmest øjeblikkeligt, sat sig op og begyndt at kalde på Moooaaar!
Vi kom hjem ved 11-tiden, der pelsede han så lige et stykke legetøj vi havde fået med fra dyrlægen, så spiste han, og var ellers gangske normal resten af dagen. Da han endelig gad sove, var det med en fladtrykt næse heeelt ned i gulvet, rigtig udkørt :o)
-Så det jeg vil hen til, er at der bare ikke er to katte der er ens! Hvis Frygtløs virker rimelig frisk, ikke er kold at røre ved, og ellers i en fin tilstand, så er der ikke andet du behøver at gøre. Ofte stresser det faktisk dyret meget mere at vi nusser og pusler meget om dem, det kan de jo slet ikke finde ud af :o)
God bedring med ham!
kasteration (kat)