775 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

min hund prutter :-S min hund prutter :-S

ja hun gør.. og ganske forfærdeligt. de lugter simplehent af råden fisk og muggent dej... og selbfølgelig råprutter hund overmeget når vi kører i bil... puhha vi bliver altså nødt til at rulle vinduerne ned hele tiden.. hun prutter ellers ikke særlig meget ellers men i bilen går hun helt amok med det.. hun er ellers meget rolig med bilen, hun elsker at kører bil og hun sover 100% hver gang vi er ude og kører... kan vi gøre noget så hun ikke prutter så ganske forfærdeligt .

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spots 400 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.
  • Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Fix electricity issue 1.000 kr.
  • Samling og montering af garderobeskab 1.191 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min hund prutter :-S
  • #1   25. mar 2008 Balto havde også en "vane" med at prutte ufattelig meget, men efter vi begyndte at sætte hans tørfoder i blød i vand, ja så har det hjulpet.. det er noget med at så sluger han vidst ikke så meget luft!

• #2   25. mar 2008 Det kan da være noget stressrelateret.. hvis det kun er i bilen... så er det ikke foderet.. ville jeg mene

• #3   25. mar 2008 så vær glad for det ikke er en fransk bulldog. den gør det døgnet rundt umotiveret og slår også jævnligt en proper bøvs.
    Og stanken er helt ufattelig ækel

• #4   25. mar 2008 Da Trøffel endnu ikke havde lært at "køre" bil, fes hun også som en gal, og skulle konstant ud og lægge en bæ (og savlede også så det drev) - Efterhånden som "bil-træningen" skred frem, stoppede det!! -Så det kunne, som Jeanette skriver, meget vel være stressrelateret - og hvis hun nomralt ikkr fiser på den måde, så er det jo nok det???

-Men sjovt nok - Trøffel prutter stort set aldrig - det er uhyre sjældent at det sker... Tror da næsten at kæresten og jeg lukker 100 gange mere gas ud i atmosfæren end hun gør:-)

• #5   26. mar 2008 med hensyn til bil... lucky virker ikke særlig stresset når vi kører bil.. enten lægger hun på bagsædet og slænger sig (den lille hund kan fylde et helt bagsæde i en golf) eller også ligger hun bare og sover

• #6   26. mar 2008 Jamen der må jo være noget, der "tricker" hende, hvis det kun er når I kører bil, at hun prutter.

Hvis det var foderet, ville det jo være konstant...

• #7   26. mar 2008 jeg ved det ikke... måske prøver hun bare og gasse os smiley

Kommentér på:
min hund prutter :-S

Annonce