Jeg er ingen supermand.. Jeg er ingen supermand..
Kender I det? Jeg sidder her med en følelse af jeg svigter alt og alle omkring mig for tiden.. Jeg har sagt til Thomas at Stella blir hos mig, at hun ikke skal flytte, jeg ville sagtens kunne klare at træne hende, Money, have sønnen og knokle som en hest 40 timer om ugen osv osv.. Ingen problemer! Men, så i fredags røg vi bare tilbage til stenalderen med Stella.. Da jeg kom hjem efter kun 6 timers job, havde hun spist et stort hul i væggen, spist nogle træpinde som sidder inde i væggen, alt hvad der havde ligget på køkkenbordet var nu på gulvet og splittet ad.. Kender I det? Det gik så godt fremad med hende, hun var blevet så go til at være alene hjemme, vi har trænet hele ugen og længe før det. Torsdag var de alene i 7 timer, der var intet ødelagt, men der havde de også været ude i 2 timer, men jeg får da ikke tiden til at gå med hende 2 timer hver morgen inden jeg skal på job....
Jeg har aftalt hundetræning med Kisser, at hun kommer hjem til mig efter et par gange træning, så hun kunne komme med ideer til hvordan Stella skal lære at være alene hjemme osv. Men, nu hvor væggene er begyndt at ryge, der er huller i trægulvet efter hende, ja så tror jeg altså at jeg opgiver.
Jeg kan ikke have sådan en tornado med i lejligheden.. Jeg tænker både på hunden men såsandeligt også på min pengepung! Her hjemme i huset har hun ædelagt for ca 40.000 kr indtil videre og så kommer gulv og væg oveni nu...
Hvad skal jeg gøre?? Stella blir et år om et par dage, og hun har kunne være alene hjemme, vi har trænet alene hjemme træning med hende, tvivler bare på vi kan aktiverer hende det hun skal.
Hvis jeg kunne, så fandt jeg et hjem til hende, hvor hun kunne være alenehund, og måske sjældent skulle være alene hjemme, men tvivler på disse hjem hænger på træerne.
dec 2007
Følger: 51 Følgere: 48 Emner: 502 Svar: 3.230
nov 2006
Følger: 62 Følgere: 63 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 6.989
Men kan godt forstå at du er ved at give op.. det er rigtig mange ting,at skulle overkomme på en gang..
Husk på dig selv og din søn først og fremmest..
feb 2006
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 189 Svar: 2.955
dec 2006
Følger: 45 Følgere: 46 Hunde: 4 Emner: 168 Svar: 2.402
Stine : Ja jeg må lige prøve at sende hende en mail..
jul 2006
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 4 Emner: 130 Svar: 620
jul 2005
Følger: 35 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 68 Svar: 1.045
Men vil sige som de andre, hvis du har "opgivet", ville det måske være bedst for alle parter, at finde hende et nyt hjem.
Men synes bare du skal melde 100% rent ud til kommende ejer.
Har læst din annonce, kan da godt læse, at hun ikke kan være alene hjemme.......men synes du skal melde helt rent ud, hvordan det forholder sig. Mest for hundens skyld!!!
Pøj pøj med det hele
dec 2006
Følger: 45 Følgere: 46 Hunde: 4 Emner: 168 Svar: 2.402
Vi har overvejet at aflive hende, for at give hende fred, og ingen andre der skal udsættes for det og så forhindre at hun ender som boksepude for en sindforvirret person som ikke kan tackle det.
Jeg er ingen supermand..