{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
531 visninger | Oprettet:

Nogensinde blevet bidt ? {{forumTopicSubject}}

Som overskriften siger,
Er du nogensinde blevet bidt af en hund ??

Jeg blev en gang bidt til hundetræning, af en slædehund, og intet ondt om disse dyr, men stoler ikke længere på dem , desværre, i starten var jeg bange for alle store hunde, men det er gået lige så stille over, takket være en hundeven .
Så jeg røg en tur på skadestuen, og var ved at besvime 2 gange, men de måtte ikke syg, et dyrebid, så hånden skulle forbindes .. men har stadig ar smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogensinde blevet bidt ?
  • #1   5. jan 2008 Ja - jeg er blevet bidt af en schæfer og en puddel, har først lært at holde af schæfere igen, efter min veninde fik og bryder mig IKKE om pudler.... Det er mærkeligt man kan få det sådan med nogle hunde

• #2   5. jan 2008 Nej, jeg er ikke blevet bidt....

• #3   5. jan 2008 1 gang af en gravhund - men 100% min egen fejl.

Man skal ikke stikke hånden ned til en forholdsvis fremmed tæve der lige har fået hvalpe...

• #4   5. jan 2008 Jep ...

Er blevet bidt i maven af en cocker spaniel ... Havde siddet og kælet med den i 5 min . Og lige pludeselig farede den ud og bed mig i maven ... Syge køter .. smiley
    Går en STOR bue uden om dem nu ..

Og er os blevet overfaldet af en schæfer engang da jeg var lille .. Den kom farende ud fra deres hus , jeg var ikke mere en 5 år gammel .. Så jeg begyndte jo og løbe .. og så løb den efter mig og hoppede op på mig så jeg væltede og slog mig .. Tror ikke den bed mig, men er også meget bange for schæfere nu ..

• #6   5. jan 2008 Jeg er blevet bidt i læben af en dansk-svensk gårdhunde blanding. Det var en kammerats hund, jeg ville bare nusse og lege med den som jeg altid gør med dyr, men var dum nok til at glemme det ikke er alle dyr, der er opdraget som mine egne og den følte sig vel truet, da jeg ville give den et kys :o)
    Stakkels hund... Jeg røg på skadestuen og fik en stivkrampe og har lært min lektie :o)

• #7   5. jan 2008 Jep .

Faktisk hele 3 gange , og alle som barn ( af skade bliver man klog ) *GG*

1 gang var af en Puddel der stod bundet ved et supermarked , den ville jeg da klappe . Så den bed mig i hovedet ... Dumt gjort af mig .

2 gang var en Schæfer . Vores naboes hund som jeg havde kendt i mange år . Kælede den bag øret da den pludselig snappede mig i kinden ..... det viste sig den havde en byld bag det ene øre .... bestemt ikke hundens skyld .....

3 gang var en gal Dalmentiner , der hoppede op og snappede da jeg besøgte en ny klassekammerat ,... den var tilgengælg tosset i hovedet *S*

Ingen af de episoder har gjort mig bange for hunde , men jeg er tilgengæld blevet MEGET bedre til at læse deres signaler efterfølgende *
    S*

• #8   5. jan 2008 Jeg er blevet bidt 6-10 gange.. på ca. 35 år både af mine egne hunde, og af andres. som regel er det under træning, når hunden kører op, og skal lige af med sin fustration, så går det ud over den der står nærmest..

• #9   5. jan 2008 Jeg er blevet bidt nogle gange i forbindelse med mit arbejde som post - dalmantiner - schæfer - chow chow -
    og i forbindelse med min fritidsinteresse, hundetræning er jeg blevet bidt af et par ubestemmelige blandinger og en Collie (min egen skyld)

• #10   5. jan 2008 Nej, men er blevet bidt ret voldsomt af en kat... Har faktisk stadig ar på hånden og benet :o)

• #11   5. jan 2008 Anita
    Katte er oss onde... (eller, nogen er...)

• #13   5. jan 2008 Jep..

2 gange,min egen fejl

• #14   5. jan 2008 Jeg er blevet bidt engang som barn da jeg ville klappe en fremmed hund ved brugsen..
    Og så var der den psycko hund der boede i min går som jeg var rimelig naiv og tro at nu var den god så ville klappe den hvilket resulterede i at den "kun" nåede at bide i min trøje og nærmest vælte mig omkuld

• #15   5. jan 2008 Blev bidt af min egen schæfer og sidste år af min daværende træners aussie :o/ og hun var adfærdsterapeut, waaauw *gg*

• #16   5. jan 2008 To gange da jeg var barn, (men ikke så det har gjort vildt ondt eller har efterladt mærker), første gang af en Dobemann, var på besøg hos en veninde og vi gyngede i haven, så bed den mig sgu i benet... Anden gang var på vores egen vej da jeg kom cyklende, lige pludselig kom naboens blanding (Schæfer, rottwieler mm.) løbene ud og bed mig også i benet... Det mest alvorlige jeg er blevet bidt er faktisk af en pony, den bed mig i overarmen, det var helt sort i flere uger efter og jeg har stadig et lille ar... :o)

• #17   5. jan 2008 Anne, det med pony har jeg også en del skrammer efter. Min første pony bed mig altid i benet når jeg hang i bøjlen og skulle på. 4 år med det har givet lidt buler på benet *gg*

• #18   5. jan 2008 ja... lige i hovedet af en dober, da jeg var omkring de 10 - 11 år...
    Men kan nu godt li dem alligevel igen... he he

• #19   5. jan 2008 min lillebror blev bidt i næsen af en eller anden lille tæppetisser med rød sløjfe (Ka ik huske hva de hedder) han har et kæmpe ar på næsen.. sre lidt komisk ud

• #20   5. jan 2008 Ja da... Er blevet "bidt af hund" men sådan rigtig hapset.. Nej aldrig.. Er bare for hurtig for hunde...
    Mvh

• #21   5. jan 2008 Fancydog -
    Ja denne pony var pokkers uberegnlig og til tider ret ustyrlig, men alligevel var han alles yngling på rideskolen den gang på ruderkonges tid... :o)

• #22   5. jan 2008 Yep! 1 gang - for en uge siden - i læben - af min egen hund!!!

Måtte ned og have en stivkrampe!

-Og det var fuldt ud min egen skyld - og ingen aggresion fra hendes side:-) (legede "fang ormen" med et stykke spaghetti!!!)

• #23   5. jan 2008 1 Gang som barn af en lille hund (er stadig ikke glad for de små), det har nok "bare" været en markering, men der gik lidt hul

1 gang af boxer i 2005, i forbindelse med mit arbejde i en pension... Den mente det og jeg blev sendt på skadestuen med to gennemtyggede hænder, en underarm og et skinneben. 2 sår var så dybe at de blev limet,for at de kunne hele op... I dag vil jeg helst hilse på dem i dag, før de bliver sluppet løs i nærheden af mig. Men så er jeg også ok med dem...

Ellers 2 gange af kaniner med efterfølgende ar og 1 gang af hver af mine heste. Den ene gang fordi jeg holdte en roe og der kom en finger i klemme, 2. gang var min unghest( tidligere mishandlet og udsultet) som huggede en godbid ud af hånden med en sådan kræft at han bed en flis af min knogle i fingeren. Det har jeg vist ingen ar efter, men lægevagten grinte af mig med besked om sæbespåner 3xdg og da jeg tog til lægen en lille uge senere ville han FORSØGE med en skinne og antibiotika, ellers skulle min finger sprættes op for at lukke betændelsen ud - jeg giver ikke meget for lægevagten i dag!!!

• #24   5. jan 2008 flere gange som barn........men det har nu aldrig skræmt mig.......:O)

• #25   5. jan 2008 aldrig smiley

• #26   5. jan 2008 2 gange af samme schæferhund..Gammel hund som nok havde ondt af gigt.. Så den blev tilgivet begge gange ;0)

• #28   5. jan 2008 Det skræmte nemlig mig vildt, og tør ike gå over til andre slædehunde længere, vi går altid, langt uden om dem ..
    selvom vi måske har mødt dem før jeg blev bidt .

• #29   5. jan 2008 Aldrig af en hund...

Er til gengæld blevet bidt i maven af en kamel...

Kommentér på:
Nogensinde blevet bidt ?

Annonce