{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reklamer
  • #1   26. sep Installerede adblocker?
    Obs. at fx. Youtube lukker din konto hvis du bruger adblocker på deres side.

• #2   26. sep Ghostery er også god. Her tog adblocker ikke alt.

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 89 Emner: 24 Svar: 2.599
    #3   26. sep Tak, det vil jeg straks prøve - og husker også nu, at jeg havde Adblocker på min gamle PC.

• #4   26. sep Koster adblocker ikke penge nu? Syndes det bliv lavet som til at koste penge for et par år siden. Det lavet meget ballade på min pc på det spil jeg spillet...

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 89 Emner: 24 Svar: 2.599
    #5   27. sep Jeg blev bedt om at betale, men klikkede bare videre - og nu er reklamerne væk smiley

• #6   27. sep Jeg har Adblocker som medfølger den Browser jeg bruger, og ser fint YouTube uden problemer, har ikke oplevet min konto lukke. smiley

• #7   27. sep Hvordan installerer man det der AdBlocker ??

Jeg kan mange ting - nogle ihvertfald - men har NADA forstand på computer-ting smiley

• #8   27. sep CK: De lukkede min konto efter 18 år. Jeg havde ikke lagt mærke til, at adblockeren interagerede med YT og så ikke YT's advarsler, de lukkede kontoen uden anden varsel

• #9   28. sep Jeg kan ingen info finde om at YouTube skulle slette ens konto begrund af adblocker, eneste indfo jeg kan finde er de har blokeret adgang til YouTube til nogle adblocker, hvilket fikses ved og fjerne adblocker man har brugt.
    Jeg har prøvet søge på Google.

Jeg frygter ikke for min konto slettes, har brugt det i mange år og ingen problemer haft. smiley

• #10   28. sep CK: Hvis man vælger ikke at betale for, at undgå deres reklamer, så skal man tvinges. Jeg havde glemt, at jeg havde installeret en adblocker for 5 år siden.
    Så om det var fordi den var for gammel, og de derfor registrerede den, skal jeg ikke kunne sige.
    Men det ser sådan ud, når man søger på, hvordan andre omgår den regel.
    Jeg vidste ikke, at det ikke var tilladt, og jeg er mega ked af, at miste den konto.

Der er videoer på YT omkring den regel og konsekvenserne ...

Det var ment som en oplysning, du er jo fri til at gøre præcis som du vil smiley

• #11   28. sep Altså videoer af andre youtubere?
    Hvad skulle de få ud af det? Man kan jo sagtens se videoer uden at behøve havde en konto på YouTube, så en konto er egentlig ikke nødvendig for at se en video, det eneste man får ud af det er jo kun at man kan abonnere og lave lister osv, men den del kan jeg skam godt undvære hvis det virkelig er tilfældet de bare sletter ens konto, for har andre metoder til at lave lister og finde mine favorit YouTubere i stedet og så beholde min adblocker og slippe for reklamer. smiley

Min Adblocker sidder også i browseren, da den medfølger og bliver opdateret med browseren, så den bliver ikke forældet ihvertfald. smiley

Men tak for advarslen. smiley

Kommentér på:
Reklamer

Annonce