644 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Bedste lydbogs-abonnement? Bedste lydbogs-abonnement?

Jeg VED jo, at der er mange andre herinde, der hører lydbøger. Hvilket abonnement har I?
Tidligere har jeg været "bundet" til Podimo, fordi jeg gerne ville kunne høre "Sitter", men nu er jeg frisk på at skifte, når det skal fornyes her senere på året.
Såååå hvad er bedst (pris, udvalg, funktionalitet) når man primært hører masser af lydbøger?

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste lydbogs-abonnement?
  • #1   23. sep 2024 Jeg bruger bookbeat, udelukkende fordi jeg kan skifte mellem læse og lytte og den husker hvor langt jeg er noget i begge dele smiley Altså den synkronisere, så hvis jeg lytter en dag, så kan jeg læse videre fra samme sted. Det kunne jeg ikke med nextstory fx.
    Jeg betaler 99kr for 50 timer smiley

• #2   23. sep 2024 Er det 50 timer om måneden? For så lyder det bestemt ok smiley

• #3   23. sep 2024 jeg er glad for mit Mofibo, men jeg kan faktisk ikke huske hvad jeg giver, jeg sætter prisen op mod at jeg ofte købte bøger førhen, og helst lige når de udkom..

• #4   23. sep 2024 Er der noget med, at Mofibo godt kan finde ud af, hvis man er i gang med en bog-serie? Så den automatisk finder og påbegynder den næste, hvis der er én?
    Den der "serie-funktionalitet", savner jeg nemlig på Podimo smiley

• #5   23. sep 2024 det ved jeg ikke, ikke noget jeg har oplevet

• #6   23. sep 2024 Haha ok smiley

• #7   23. sep 2024 Jeg ved at mange er glade for Mofibo.

Jeg har både Podimo og Saxo (fordi Saxo er inkluderet i mit telefonabonnement), og på Podimo har jeg ubegrænset tid på lydbøger. Ved Saxo, som jeg ikke bruger fordi der kun er 20 timers lydbøger, kan man selv sætte hastigheden på oplæseren. Ved Podimo er der hastighed 1, hastighed 1,2 eller 1.5, og der mangler jeg at kunne vælge selv som ved Saxo.

Det var noget jeg ville lægge vægt på (ud over ubegrænset tid - og så ville jeg elske den seriefunktion, du nævner).

• #8   23. sep 2024 50 timer er nok for mig, har brugt 30 timer. Betaler for 129 for 100 timer men har lige rettet ned til næste måned. Så egentlig ikke dyrt for 100 timer, men når jeg alligvel ikke når op over 50, så er det fint med det Andet smiley

• #9   23. sep 2024 Mofibo - 149 om måneden.

Jeg er meget tilfreds med det og de har altid de bøger, jeg ser reklamer for, eller andre anbefaler.
    Jeg startede med et lidt billigere for xx antal timer, men det var ikke nok, så jeg røg på fri lyt på en måned smiley

• #10   23. sep 2024 Jeg har også Mofibo, 100 timer for 129 kr. pr. måned.
    Jeg hører næsten udelukkende engelske bøger, og der har Mofibo bare et godt udvalg.
    Der er så vidt jeg ved ikke en "næste i serien" funktion som du efterspørger, men hvis bogen er en del af en serie så fremgår det af bogens side i app'en, hvor der så er et link til seriens side. Så man kan hurtigt finde den næste i serien smiley

• #11   23. sep 2024 Jeg har brugt mofibo i flere år. Jeg hører bog hele min arbejdsdag.
    Ja hvis du starter en serie op, når finder den selv de følgende bøger som forslag til næste bog.

• #12   24. sep 2024 Arh, det kan godt være, at jeg så har misforstået "serie-funktionen", men bare det, at den VED at bøgerne hører med i en serie, og kan guide på rette vej, vil være en stor fordel for mig.
    Det er lidt træls, når man først skal google "rækkefølge" for at finde ud af, om der er flere, hvad den næste hedder, og SÅ søge den frem. Podimo har godt nok "Andet af samme forfatter", men når der ikke står noget om, hvilken serie, de er med i, og som hvilket nummer i rækkefølgen, så er man jo lige vidt smiley

• #13   24. sep 2024 Jeg synes Mofibo er hjælpsom. Jeg hører Lars Kepler i øjeblikket, og når den forrige bog er færdig, så kan man trykke på find næste bog. Der kommer så nogle forslag øverst, men lige nedenunder står den følgende bog i serien. Det er ret ligetil. Det kræver selvfølgelig at du starter med den første i serien smiley

• #14   24. sep 2024 Da jeg fik mit hjertesvigt (og dertil hjerneskade grundet mangel på ilt) fik jeg en henvisning til "Nota" bibliotek af min læge. Det er til folk med læsevanskeligheder (ordblind eller hjerneskadet og lignende). Den er gratis, men kræver henvisning (hvis man stadig kan det. Mange år siden jeg fik den).
    Jeg er ikke stærk i den slags, så jeg ved slet ikke om den har alt det, I efterlyser smiley

• Cookie
    Cookie Tilmeldt:
    okt 2022

Følgere: 6 Emner: 6 Svar: 590
    #15   24. sep 2024 Jeg har Bog & Ide for 89 kr (det første halve år var gratis) og der er ubegrænset lytning af et ubegrænset antal bøger. Derudover får man 20 % mener jeg, hvis man køber bøger fra webshop med abonnementet.
    Stort udvalg af bøger også. Og der kan søges på serier og bøger af samme forfatter.

• #16   26. sep 2024 Deler et Mofibo-abonnement med min mor (family-modellen) til 169,- pr. måned og 100 timer pr. konto.

Virker upåklageligt, massere af bøger og og næsten altid de nyeste - der kan være lidt ventetid i forhold til andre platforme, men det har jeg personligt kun oplevet en enkelt gang med Jussis sidste bog.

Og ja, serie-funktionen er super! Man trykker bare på næste bog og så kommer blandt andet næste bog i serien som forslag smiley

Jeg hører lydbog i bilen hver dag til og fra arbejde og ofte i weekenderne. Og har ikke noget dårligt at sige om Mofibo, som jeg immervæk har brugt i mange år efterhånden smiley

• #17   26. sep 2024 Mette, jeg syndes nota er lort… jeg hader det. Men hader også cdord og den anden dims jeg også brude bruge. Nota har dog mange bøger. Men de bøger med billeder (skole bøger) er de tit ikke med, hvilket er træls når ens lære syndes man skal bruge den i undervisning og kigger billeder/skemas.
    Jeg bruger ereolen... og er noget op at slås med den. Den siger jeg ikke kan låne flere men har plads til to mere i denne måned. Og nu siger den (efter jeg fik lånt en) at kommunens biblioteket ikke har mere på sin lånerkvote...
    Men nota har også været åben for lære med ordblinde elver, men det kan de ikke mere.

Kommentér på:
Bedste lydbogs-abonnement?

Annonce