472 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Kanin unger :'( Kanin unger :'(

Hvor gammel er kanin unger når de er små og kun har lidt hår?`Vi har nemlig 2 kaniner og vidste at hun var gravid. og så ville jeg flytte hende inden hun fik unger og synes at jeg fik kigget hele buret igennem. Men da hun så i da stadig ikke havde født flyttede jeg hende tilbage til hende "kæreste" da de hygger sig sammen. og så finder jeg 5 døde kanin unger. Men moderen virkede ligeglad og gjorde hun også da jeg flyttede hende. Skal sige hun blev gravid ved et uheld, troede ikke de kunne få unger når de kun var 5 mdr. Det sagde ham vi købte dem af i hvert fald, men det kunne de. Kan hun have været for ung og ikke have gidet dem. for holdte meget øje med hende inden jeg flyttede hende over i det andet bur og har ikke set hun har været over ved dem overhovedet. Hun havde gravet dem helt ned i bunden af buret, ca 20 cm nede og den ene så rimelig mast ud.
Er bare så ked af det er sket og flyttede hende jo af god mening da jeg var bange for hannen ville æde dem, som jeg også havde fået afvide, men det har han altså ikke gjort.

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.
  • Rør til Køkkenvask hænger ikke sammen 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kanin unger :'(
  • #1   14. sep 2007 Ville også gerne bare vide om i tror det har været pinfuldt for dem eller de bare har sovet stille ind. for det gør virkelig så ondt at tæne på det. Ville jo bare gøre det bedste for dem smiley

• #2   14. sep 2007 Sætter også en skille væg op i morgen. Vi fik bare afvide at de var vant til at gå sammen og nød hinandens selskb og det gør de virkelig også. Men sætter noget hegn i mellem så de stadig kan se ind til hinanden.
    Det vil sige at der er mulighed for hun er gravid igen da hun gik sammen med hannen da hun fødte?

• #3   14. sep 2007 Det var et uheld og du vidste ikke bedre. Paspå du ikke tænker for meget over det.
    Min kanin er blevet kvalt af at gå i sele. Naboen pige fik ham og det kunne hun åbenbart ikke håndterer.
    Det er fryggelig at tænke på, men jeg gjorde det i den bedste tro, men jeg har fejlbedømt familien.

Vi begår alle fejl og nogle gør ondt.

Tror ikke det har være en slem død for dem, men det er jo aldrig helt til at vide.

Op på hesten igen.

• #4   14. sep 2007 Det er Rex kaniner vi har og vi vil gerne have unger en gang om året eller noget. Men sætter et hegn op så kan de stadig nyde hinanden den tid hvor de ikke kan gå sammen.
    Ja det er trist jeg ikke passede bedre på. Men også svært når hunne slet ikke viser nogen tegn og hun var aldrig i den ene af buret.

• #5   14. sep 2007 Så skulle jeg nok bare have ladet dem blive sammen. men nu bliver der i hvert fald sat en skille væg op. Men mine går jo ude, hvad så hvis hun er gravid igen er det så for koldt for så får hun jo først unger i okt.

• #6   14. sep 2007 Har i skur de kan gå i hvis det er bedre for dem, vil ikke have der skal ske noget med ungerne igen smiley

• #8   14. sep 2007 Erhmm du har ikke læst noget herinde har du?

Kommentér på:
Kanin unger :'(

Annonce