{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.085 visninger | Oprettet:

"God tur til Poros" {{forumTopicSubject}}

Kræver lige lidt forhistorie...

Jeg er pædagogstuderende på 4. semester - semesteret med studierejsen..
- Det hold jeg er på er velsignede med et par vejledere, der altid rejser samme sted hen - år efter år.. Og turen går til POROS...

Jeg takkede pænt nej og sagde jeg ville finde på noget andet at lave de 14 dage.
Fortalte på holdet hvordan hundene bliver behandlet der, og at jeg ikke vil støtte et sådant lands turistindkomst - og at jeg derudover slet ikke ville kunne tænke på min uddannelse når jeg var klar over, og vidne til, hundemishandling til offentligt skue på gaderne..

Flere har så sagt fra, dog af andre grunde end hundene, og de er nu kun 12 ud af 28 der skal til Poros..

Hvad jeg så vil bede om hjælp til er:

* facts om levevilkår for hunde i Grækenland
* billeder af de stakkels dyr

Og hvad synes i om ideen, at jeg vil lave en fin planche med billeder og fatcs - og overskrivten - "God tur til Poros" ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "God tur til Poros"
  • #1   6. sep 2007 http://graeskehunde.dk/

    Kan du ikke finde noget relevant derinde?

    Og jeg synes det er cooool at du ikke vil deltage.... Og jeg synes det er fedt at lave en "kampagne"...


  • #2   6. sep 2007 (link fjernet)

  • #3   6. sep 2007 SUPER fed ide.. hatten af for dig, det er godt gået

  • #4   6. sep 2007 Godt gået........og kampagnen er en kanon ide´.

    håber du finder en masse materiale hos græske hunde.

    Vi var i KBH på studietur....valgte vi selv :o))


  • #5   6. sep 2007 Jeg vil så lige sige, efter at have været på Poros i sommers, at der møder man dem ikke som i fx Athen.