{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
852 visninger | Oprettet:

God tur ned til æderne {{forumTopicSubject}}

Vi skulle ned og foder ender mig og min lille terrorist til en søn. Vi tog Tyson med fordi så kunne han jo også komme ud og blive luftet.
Nå men der går så en ung fyr bagved os med en lille amstaff. Da vi når det grønne område spørger han pænt om de måå hilse for at se om de kan lege sammen. Jeg siger ja da det er længe siden Tyson har leget med en anden hund. Det går fint og hundene bliver sluppet løs så de kan lege. I det fjerne ser jeg endnu en ung fyr der kommer med sin hund. Det viser sig så at være den første unge fyrs kammerat med en søster til hans hund. Nå den kommer slevfølgelig med i legen og de leger jo som 3 små tosser.
Lige pludselig hyler Tyson op og sætter sig ned. Jeg fik et chock hvilket de to unge fyre også gjorde. Tyson bliver sættende og jeg kigger det hele igennem på ham.
Han rejser sig men halter lidt på det ene bagben.
Vi stopper hundlegen der fordi Tyson ikke kan mere.
Han hyggede ig og vi skal da mødes igen til leg.

Men kan det have været hans muskler der er gået i krampe fordi han ikke er van til at lege med andre hunde ?

Skal lige siges grunden til han ikke leger med andre er fordi de fleste herude ikke vil lade deres hunde lege med en amstaff.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God tur ned til æderne
  • #1   16. jul 2008 han er sikkert bare blevet lidt overbalastet i muskler og led at at lege så meget med andre hunde.. Gi han en dag eller to med ro o gsmå korte turer så burde han være god igen..

  • #2   16. jul 2008 Okay. Han ligger også og er helt færdig nu. De var så også kun 7 måneder så der var jo svære at følge med.

  • #3   16. jul 2008 siger det samme som Eva.. men sker det igen.. så tag ham lige til dyrelægen, det kan være en mindre korsbåndsskade... vores buffy fik sin af at løbe som en gal op og ned af en skrænt.. og vi opdagede det faktisk kun ved at hun halted når hun blev brugt fysisk.. så som ved leg med andre hunde eller uvante gå ture ( dem der er længere end normalt). det ikk for at skræmme jer.. bare så i lige husker at det kan være noget andet.. men hold øje med ham og se..

    men dejligt at de tre kunne lege sammen, det er altid dejligt når ens hund får nogle nye hundevenner


  • #4   16. jul 2008 Betina- tak skal du have.Min første tanke var jo Åhh nej hvad kan det være. Troede faktisk han havde trådt noget op i trædepuden.
    Men som sagt tk for rådet og jeg vil da selvfølgelig holde øje med ham.


  • #5   16. jul 2008 Men det er jo selvfølgelig altid en god ide at tjekke trædepuderne - sige jeg med en hund der har skåret sig i den ene bagpote, og onde dumme mor det ikke fik set det før dagen efter....

Kommentér på:
God tur ned til æderne

Annonce