God tur ned til æderne {{forumTopicSubject}}
Vi skulle ned og foder ender mig og min lille terrorist til en søn. Vi tog Tyson med fordi så kunne han jo også komme ud og blive luftet.
Nå men der går så en ung fyr bagved os med en lille amstaff. Da vi når det grønne område spørger han pænt om de måå hilse for at se om de kan lege sammen. Jeg siger ja da det er længe siden Tyson har leget med en anden hund. Det går fint og hundene bliver sluppet løs så de kan lege. I det fjerne ser jeg endnu en ung fyr der kommer med sin hund. Det viser sig så at være den første unge fyrs kammerat med en søster til hans hund. Nå den kommer slevfølgelig med i legen og de leger jo som 3 små tosser.
Lige pludselig hyler Tyson op og sætter sig ned. Jeg fik et chock hvilket de to unge fyre også gjorde. Tyson bliver sættende og jeg kigger det hele igennem på ham.
Han rejser sig men halter lidt på det ene bagben.
Vi stopper hundlegen der fordi Tyson ikke kan mere.
Han hyggede ig og vi skal da mødes igen til leg.
Men kan det have været hans muskler der er gået i krampe fordi han ikke er van til at lege med andre hunde ?
Skal lige siges grunden til han ikke leger med andre er fordi de fleste herude ikke vil lade deres hunde lege med en amstaff.
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.089
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.805
nov 2007
Følger: 33 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 182 Svar: 2.662
men dejligt at de tre kunne lege sammen, det er altid dejligt når ens hund får nogle nye hundevenner
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.805
Men som sagt tk for rådet og jeg vil da selvfølgelig holde øje med ham.
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.089
God tur ned til æderne