24. nov 2009 Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.061
Startede ellers som så god en tur {{forumTopicSubject}}
Ja vi skulle selvfølgelig en tur til stranden og nyde det lækre vejr.
Hundene bliver pakket sammen med en bold, guffer og høm poser.
Vi kommer ned til stranden, sådan en hvor der næsten aldrig er nogen.
Tazz kommer ud og bliver dækket af da der holder en bil ind ved siden af os. Jeg får de små i snor og imens er et ældre ægtepar stået ud af bilen og står og morer sig over teksten på Tazz' sele "crazy dog"
De spørger om de må hilse på ham og det må de selvfølgelig gerne og han får en fri.
De går så op af vejen og vi går ned til vandet. Der var lidt højvande så bolden tabte han af syne flere gange.
De små havde fået fri og så ville jeg lege lidt med Tazz. Vi kaster lidt bold, ud i vandet og hen af sådan et græs agtigt stykke.
Dækker ham af og kaster bolden.
Tazz får en "okay" og stormer så afsted.
Han vil så samle bolden, bremse og vende på samme tid og det resulterer i han vælter.
Da han kommer op at stå kan jeg tydeligt se på han ansigtsudtryk at der er noget galt. Får ham kaldt ind og tjekker ham - to flækkede fortænder
Nå hundene i snor og op til bilen og have fat i dyrlægen.
Så nu er han to tænder fattigere
Ville ikke noget rigtigt med tråden, bare dele min ærgrelse
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
God bedring!
Gætter på smertestillende og blød, mild mad de næste 14 dage?
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 48 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 4.935
Og god bedring med ham
dec 2012
Følger: 36 Følgere: 261 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 3.408
God bedring til Tazz og jeg føler med jer
jun 2011
Følger: 15 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 3.626
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.061
Spurgte min dyrlæge om hvordan med maden og hun sagde det ikke skulle være noget problem, dog har jeg tænkt at give ham blød mad de næste par dage og ja han er også på smertestillende.
Maj-Britt - han løber selv ud i vandet kan slet ikke holde ham væk fra det, hvis det ikke er dybt nok lægger han sig ned
Han bliver altid holdt varm bagefter.
Tak for god bedringerne.
Hov og tænderne er selvfølgelig ude
nov 2009
Han virker også allerede som om han har glemt det
Goofy fik fjernet tænder for to år siden så vi har prøvet det før og der gik det også hurtig over
mar 2008
Følger: 71 Følgere: 1048 Hunde: 2 Svar: 1.897
Joy er også begyndt at bade lidt nu, hun går ikke i hele vinteren, men så når vejret begynder at ændre sig, går hun først i lidt med poterne, og man kan bare se hun sådan lige mærker, og nu vi så kommet til hun går i til maven, og sådan går det ligeså stille indtil hun synes det er varmt nok at svømme i : ) Men hun har da allerede det der udtryk der sige åh det bare skønt !!
nov 2009
Hæhæ hvor er hun sød, sådan helt forsigtig, skal lige dyppe tæerne for at mærke om det er varmt nok.
Tazz tonser bare ud i det og kan godt (specielt ved lavvande) bare løbe rundt ude i vandet længe inden han kommer ind for så at smutte i vandet igen
mar 2008
Følger: 71 Følgere: 1048 Hunde: 2 Svar: 1.897
Det var bare så dejligt at læse han næsten allerede havde glemt det : )
Ha Ha Tazz hvor er du sød, jeg kan se det for mig : )
hi hi ja det ser også sjovt ud, og man kan se det på ansigtet hvordan det føles : )
Startede ellers som så god en tur