{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.201 visninger | Oprettet:

mennesker som ikke bude holde dyr. {{forumTopicSubject}}

jeg har kendt en pige gennem mange år nu, det startede med hun fik sin hest opstaldet det sted hvor min hest stod..
hun virkede meget sød men pludselig en dag havde hun en ny hest, og sådan skiftede det vel hver 1-1½ månede, jeg syntes jo det var en mærkelig måde at have hest på, men hver gang sagde hun bare jamen den anden hest jeg havde er for vild, den næste var for doven, den tredie var for lille osv.. mange sjove undskyldninger for at hun bytter sin hest med en anden.. og ligeså mange hunde fik hun, solgte og fik en ny, og der var altid noget galt med den så hun jo ikke gad at have den.

men hun blev taget i at stjæle ting, så de smed hende ud derfra. så havde jeg ikke snakket med hende længe med havde fulgt hende på hestegalleri og hun blev jo ved med at skifte heste, og hunde..

men jeg snakkede somsagt ikke rigtig med hende før jeg mødte hende i byen med en hund, vi snakkede lidt og så gik vi ellers hver vores vej igen.. det var en amstaff som var på alder med min egen.

men sagen er egentlig den at jeg har fået nok af hendes måde at holde dyr på.. at hun kun har hendes dyr i en månede- to måneder af gangen men jeg fik nok for leden dag da jeg var på hestegalleri og så hun havde en hvalp tilsalg som var den sidste ud af et kuld hun ikke havde fået solgt.. og jeg syntes jeg havde set det billede før herinde i en annonce, men jeg kigger altid hvem der ejer annoncen når jeg sidder og kigger dem for sjovs skyld,og så slog det mig at det er da klart hun ikke havde oprettet annoncen under hendes egen bruger da hendes tæve ikke engang er et år.. jeg var sikker på at det var hendes unge tæve der var moren til kuldet så jeg fandt annoncen på gul og gratis og skrev til hende som om jeg var int i hvalpen for lige at finde ud af at det var hendes unge tæve som var mor til hvalpene, og i en besked skrev hun at tæven var 1år, og forklarede så at det var en "upser" men at hendes dyrlæge ikke gik ind for abort? :s jeg bedte hende sende nogle billeder og ganske rigtigt så var det hendes tæve på under et år der havde fået hvalpe!

jeg havde rigtig meget lyst til at skrive til hende at det var mig, men gjorde det ikke.. og nu har jeg så lige glukket hendes profil herinde og der er en der skriver at hun vil have sine penge tilbage for noget som hun har købt af hende men ikke har fået sendt - ja det skulle ikke undre mig at hun er sådan for hun går meget op i penge, det er derfor hun sælger sin hest og køber en der er billigere og sælger den videre men i overpris.. og ja hvorfor skulle hun så ikke også lige tjene penge på hundehvalpe som hun skulle have 3.500 for pr. stk.. hendes tæve havde født i starten af december kan jeg forstå på en kommentar til hendes hund..

hvad syntes i om sådanne folk??? jeg har fået nok af hendes fis..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mennesker som ikke bude holde dyr.
Kommentér på:
mennesker som ikke bude holde dyr.

Annonce