{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

Hunde der behandles som mennesker... {{forumTopicSubject}}

Eewww den anden dag så jeg et par der havde en stor hund, de sad og hyggede sig med en øl og det så meget hyggeligt ud.... meeeen så stak kvindemennesket sin fadøl ned til hunden ok tænkte jeg og det har vores schæfer da også smagt engang, men men men hun drak selv af kruset bagefter jeg kan bare ikke tage sådan noget... Bare kald mig sart!!!

Når nu den "lille" vovse havde fået sig en tår øl kunne den jo passende slutte af med et stykke af fars chokolade!! Hallo hunde kan jo slet ikke tåle chokolade.

Her i huset er hunde altså hunde og mennesker er mennesker


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde der behandles som mennesker...
  • #1   29. jun 2006 Kristina J: Det kan godt være at Bella er lidt halvforkælet, får lov til at være i seng og sofa og bliver nusset og krammet meget.. MEN.. Det synes jeg altså også er en grænse som absolut ikke skal overskrides.. Må indrømme at jeg også synes det er ulækkert.. Den hund lever ikke længe hvis de bliver ved..

    Nu vi snakker hunde og alkohol, så har jeg hørt fra min kærestes bror, at en han kender giver hunden både øl og ren vodka i drikkeskålen, og at den glædeligt drikker begge dele.. Skal vi ikke bare kalde det dyreplageri?


  • #2   29. jun 2006 jeg fatter ikke folk lader deres hunde slikke dem eller tigge!

    jeg hader tiggende hunde, og hvis vores så meget som forsøger at tigge og jeg ser det, bliver hans sendt væk for sig selv.!

    Hunde er fuld af bakterier i deres mund! tænk lige på hvor de slikker sig!! det er virkelig klamt, en hund hører til på gulvet og dens mad i gangen.. Og den må ligge pænt et andet sted indtil den får mad, så den ikke ser på det! da den vil begynde at tigge af det.. eller den må godt se på det, men det skal ligge til den for besked på at rejse sig!


  • #3   30. jun 2006 Janni: Sig mig er du magt begærlig????

  • #4   30. jun 2006 kysser med glæde min store hund hihi.... ville dog aldrig give dem øl osv..

    min hund hører ikke til på gulvet.. smiler.. den vil da helst være i sengen hihi...


  • #5   30. jun 2006 "Hunde er fuld af bakterier i deres mund! "

    Gu' er de ej. Mennesker har betydeligt flere bakterier i munden end hunde har...


  • #6   30. jun 2006 Allan: Og så er det ikke engang løgn.. Men ville stadig aldrig spise videre på en is som Bella havde slikket på eller lign.. Ikke når jeg ved at hun kan finde på at tage en hestepære i munden.. hehe..
    Men synes stadig det er synd at give sin hund øl.. For sjov meget sjældent og så kun en smule, måske, men ofte.. hmm.. Kan det ikke ødelægge hunden (tænker på dens indre organer)? Det kan da ikke være godt for dem?


  • #7   30. jun 2006 Hmm ..
    Mine hunde tigger, men bliver da sendt væk.. smiley
    De får lov til at slikke mig i hovedet (man skal have ex. kg. skidt indvortes aluil, og så er jeg sikker på, at det styrker imunforsvaret *gg*)
    De får lov, at ligge både i seng og sofa..Og skulle de ha lyst, så får de også lov til, at sidde på skødet af mig !

    Anyway, så mener jeg, det er dybt uansvarligt, at give dyr (og børn) alkohol !
    Og JA ! -Jeg sætter det også på linje med dyreplageri !


  • #8   30. jun 2006 mine muler får lov at ligge i sofaen og til tider i sengen,de eeeeeeeelsker at få møsser af mig. DE TIGGER IKKE,og får intet ved bordet. selvom de får lov til de ting ved de ganske udemærket hvem der er lederen her i hytten.

Kommentér på:
Hunde der behandles som mennesker...

Annonce