{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

Nogen mennesker tænker ikke! {{forumTopicSubject}}

For kort tid siden anskaffede en veninde en kat - igen. Hun har 2 hunde og har haft kat før og ved sådan set godt at den ene af hundene ikke acceptere dem på hans territorie (staves?). ALLIGEVEL - trods råd og advarsler, anskaffer hun sig en ny. Og ja ganske rigtig, efter et par måneder er de nødt til at gå af med ham, da den ene af hundene simpelthen vil slå den ihjel.
Den ryger ind til naboen der i forvejen har kat. Hun føre altså to voksne hankatte sammen uden at lade dem vende sig til hinanden først, gennem gitter eller andet. Det er næsten dømt til at gå galt. Jeg giver heller ikke meget for naboen da hun tidligere har vist sig som en dårlig hundeejer.. Kattene slås selvfølgelig om territorie og efter bare 2 dage, så vil hun give op. Nu skal katten finde nyt hjem inden I MORGEN (??) ellers bliver den aflivet fordi hun skal indlægges.. sjovt nok kan hun godt få passet hendes anden kat..
Jeg har også lavet fejl og dumheder, også med dyr, men jeg lære fandme af mine fejl. Min veninde her gør åbenbart ikke! ligeledes hendes nabo!
Stakkels dyr der ender hos mennesker som dem!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen mennesker tænker ikke!
Kommentér på:
Nogen mennesker tænker ikke!

Annonce