{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.089 visninger | Oprettet:

ARGH............ nogen mennesker...... {{forumTopicSubject}}

Hva fanden sker der for folk man... så holder jeg ved grillen i åby og venter på en kammerat med slukket sort bil og det hele da der kommer en mand og dame gående med deres sorte hund (lignede en dejlig bamset lab) pludsellige losser manden hunden i hovedet og jeg blir vildt gal og da han så har gjort det omkring 8 gange hurtigt efter en anden flår jeg døren op og råber af af manden og damen... - HVA FANDEN HAR DU GANG MEN SPARKER SGU DA IK TIL EN HUND!!!! De kigger bare på mig siger ikke noget manden nedstiger mig bare og jeg er sgu kold jeg gir ham bare den onde sure stirren igen... damen siger et eller andet jeg ik forstår (undskyld mig men hund lyder som en rigtig junkie tæve har ik noget mod junkier what ever bare måden de lyder på) så råber jeg igen det satma mishandling det der... de stirre bare videre og jeg tænker om lidt hopper manden på mig og kan godt være jeg virkede truende men jeg tænkte bare kom nu knald mig en dit svin så jeg ku smadre røven ud af bukserne på... Argh jeg blir så fucking gal man... da min kammi kommer kan jeg ik la være med at køre og kigge efter dem og vi var så tæt på at springe ud og knalde til de fucking idioter.... - meeen jeg styrede mig men finder jeg ud hvor de bor eller jeg ser dem gøre det igen melder jeg dem på stedet... et eller andet er jeg gal over jeg ik gik ud og ga ham samme tur som han ga hunden... trampe ham i han fucking fjæs og råbe nårh ka du li det spade syns du det her er sjovt tramp tramp tramp man.-. ej men det er virkelig noget der pisser mig af...
skulle lige ud med det...

hvis det er nogen herinde fra og de læser håber jeg satma de skammer sig og tænker sig om en anden gang...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ARGH............ nogen mennesker......
Kommentér på:
ARGH............ nogen mennesker......

Annonce