{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
624 visninger | Oprettet:

Nogen mennesker!!! {{forumTopicSubject}}

Her til morgen kl. ged kommer jeg gående med alle 3 vovser. Walle er stadig meget usikker overfor andre hunde når hun er i snor, så da jeg ser en pige komme imod med en lab. og vi er på et godt stort område tænker jeg "lige en mulighed for at lære hende at hun godt kan sidde roligt i snoren og kigge på at den går forbi. Vi går af stien og stiller os ca. 10 m. fra stien , jeg sætter Nova og Zero ned. De forholder sig helt roligt. Jeg beder walle sætte sig og hun bakker rundt om mig, så snoren bliver viklet rundt om mit ben. Men hun sætter sig og kigger op på mig som de 2 andre. Jeg løfter det ene ben for at vikle mig løs af snoren og i næste sekund bliver jeg revet omkuld da Walle springer baglæns med et kæmpe spjæt. Så har kællingen kraftedme sluppet kræet!! Hvorfor!??! Jeg gjorde da rimelig opmærksom på at mine hunde ikke skulle hilse! Og så går hun bare samtidigt med hun mumler noget med at det må jeg vidst nok undskylde... VIST NOK!!! Nej det må jeg dælme meget undskylde. Jeg ramte Nova på vejen ned så nu har hun ondt i sit ene ben og jeg har ondt i ryggen og mit ene knæ fordi hun absolut skulle slippe sin hund... ÅH er sur!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen mennesker!!!
Kommentér på:
Nogen mennesker!!!

Annonce