{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

nogen mennesker .. {{forumTopicSubject}}

Her igår, gik min kæreste og jeg med Pelle. Vi kom gående ned af en stor vej i Kolding, og så kommer der en halvstor fritgående rottweiler imod os, med sin ejer ved siden af. Vi holder Pelle ind til os, men manden tager sgu ikke hans hund til sig! Det er ikke fordi Pelle ikke må snakke, men jeg bliver sgu sur når der løber en anden hund hen til ham, og ejeren ikke engang kalder hans hund til sig! Han lod faktisk bare sin hund stå og snuse til Pelle, mens han selv snakkede med en anden! .. det kunne jo være Pelle bed ham? det gør han selvfølgelig ikke, men det er sgu en risiko at tage! Sådan noget bringer mit pis i kog ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogen mennesker ..
  • #1   24. jan 2009 det kan jeg squ godt forstå.. jeg hader folk der ikke har respekt for andre mennesker. smiley

  • #2   24. jan 2009 det er så skide træls! Manden kunne jo ikke vide om min hund var aggresiv?

  • #3   24. jan 2009 nej.. vis han havde gjordt det ved zepp havde zepp bidt ud efter den, da han ikke kan lide andre hunde..

    sara ville måske hilse ellers ville hun gemme sig.

    men jeg bliver bange når sådan noget sker!!!


  • #4   24. jan 2009 Jeg ved så at pelle er meget tolerant, så han bider ikke ud efter nogen. Men han er meget utryg når der kommer en hund der er dobbelt størrelse af ham, og bare stikker snuden op i røven på ham. Pelle kunne jo ikke gøre noget, for han var i snor .. Nogen mennesker burde sgu selv føres i snor!

  • #5   24. jan 2009 Puh det prøvede jeg også for noget tid siden, døg på et kømpe græsaeal.. Var ude med hunden, og den var i snor, så kom der en løs hund, for lige i flæsket på bandit.. Så kommer manden løbene og det er så øbenbart min skyld at HANS hund har bidt.. Ham og hans ven kræser så bare rundt om mig så jeg ik kan kpomme nogen steder.. Spurgte dem så pænt om jeg skulle slippe hunden løs, så dampede de pænt af.. Ikke det rigtige at gøre, men jeg følte mig godt nok truet, og hvis jeg ik havde sagt det havde jeg sikkert stået der endnu smiley

  • #6   24. jan 2009 du er på den 100% sikre side ang. din holdning.


  • #7   24. jan 2009 Jeg får sgu selv lyst til at bide de hundeejere! det er bare for flabet at de tror det er helt iorden!

  • #8   24. jan 2009 det var da træls, men hvorfor bad I ham så ikke selv om at tage sin hund til sig?

  • #9   24. jan 2009 Syntes ikke det burde være nødvendigt at skulle spørge. Jeg syntes det er naturligt at man tager sin hund i snor eller ind til sig når der kommer en anden. Hvis Malou er løs og jeg ser en anden hund bliver hun sat i snor og det gør de andre også. Når vi så kommer tæt nok på hinanden kan det være de bliver sluppet for at lege men kun hvis vi begge er indforstået med det. Møder tit en mand som aldrig har hans i snor og da Malou er størrer end den slap jeg hende bare for så kunne han lærer det. Der sketet intet for malou gør ikke noget.

  • #10   24. jan 2009 Jeg bad ikke manden, om det fordi han stod og snakkede, og jeg havde travlt med at tænke på hvor dum han var. Men altså det var midt inde i byen, der var masser af trafik, og den stakkels hund var skide forvirret. den løb bare omkring pelle, og nogen gang lidt ud på vejen.

Kommentér på:
nogen mennesker ..

Annonce