{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

Nogen mennesker, altså... {{forumTopicSubject}}

Ja.. Jeg kom kørende på vej på job i går.
Klokken var ca. 19.20 eller sådan noget. Så der er jo mørkt. Pludselig ud af ''igenting'' ser jeg så en mand og en hund komme gående.. Ser dem først da jeg næsten er oppe på siden af dem.. Manden er iklædt helt sort tøj, og der er ingen reflekser nogen steder.. Jeg kunne ligeså godt have kørt ham ned!
Synes det er sindssygt uforsvarligt at daffe rundt i mørke uden nogen former for reflekter eller noget..

SÅ folk, HUSK reflekser! Og gerne både på dig, og din hund.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen mennesker, altså...
  • #1   29. okt 2013 Kender det godt, det har var inde i byen, men lige som jeg kom kørende så jeg en mand på hen over vejen, hvor der ingen lys, han var også mørkt klædt, fik et helt chok, da jeg først så han da han kom over i min vejbane. fair nok at du bare trasker over vejen, men gør det lige hvor der er noget lys så man kan se dig, stedet for du bare går over vejen hvor det passer dig, så jeg ikke ender med at køre dig ned, fordi du ikke rigtig kan ses.


  • #2   29. okt 2013 åh kender jeg godt. Jeg tror vi kan ses fra månen på vores aftentur.. Hvad der ikke kan ses på billedet er at de også har røde lys på der blinker og jeg har bukser med reflekser på forneden. Jow jow -vi ses. smiley Men der er fandmeogså mørkt herude..

    profilbillede
  • #4   29. okt 2013 Der er reflekser på både blazes halsbånd og en lille lygte der også hænger. Der er en lygte i den vest vi går med også skal vi også have fundet vores refleksveste, efter vi er flyttet..
    Folk kører 80 km/t tæt på hvor vi bor så vi synes det er vigtigt at folk kan se os


  • #8   29. okt 2013 Jeg synes i hvert fald at det er helt hul i hovedet at gå uden en eller anden form for lys.

Kommentér på:
Nogen mennesker, altså...

Annonce