17. jul 2006 Følger: 34 Følgere: 966 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 236 Svar: 9.475
Nogen mennesker altså...!! {{forumTopicSubject}}
Er simplethen rasende, forarget og ked af det. Billisten der ramte Walle i torsdags kørte fandme fra hende!!! Den historie jeg fik fra dyrlægen holdt ikke i byretten. har talt både med Falck og storebælt (hende der havde siddet der den aften). og idioten er fandme kørt fra hende..
Hvordan kan man gøre det?? Han havde ikke engang meldt det i betalingsanlægget..
hvordan kan man være så kold??
Tilgengæld var de meget glade inde på storebælt for at høre hun var okay, for vejmanden havde været så glad for hende.
Og han havde siddet og nusset hende til falck kom og han er normalt bange for hunde.
Dejligt at høre at der i det mindste var søde mennesker til at passe på hende bagefter..
Er bare så forarget!
Historien: http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=322884
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.116
For et stykke tid siden var min kæreste ude og køre og så kørte billisten foran os en kat ned. Tror i fjolset stoppede op for at se om katten nu var død,?! Nej da, så hr. kæreste stoppede bilen så jeg kunne stå ud se til katten, som "heldigvis" var død.
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.055
Da jeg ankom rendte reiki forvirret rundt på fortovet (heldigvis så godt som uskadt) men ikke en eneste af de bileder der var på vejen, var holdt ind -naturligvis heller ikke vedkommende der havde påkørt ham:o(
Nu var Walle self på en motorvej, og dermed kan man måske undskylde at vedkommende ikke holdt ind til siden.
-men han kunne sgu da som minimum ringe efter falck. Han/hun kunne jo ikke vide at de var på vej:o/
Jeg synes det er svineri sådan noget.
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.055
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 108
Tror mange mennesker reagere i chok og køre videre, det er ikke en undskyldning, men bare et faktum at ikke alle er udstyret med megen logisk sans når de bliver forskrækket Man kan så sige at personen burde have ringet efterfølgende til broen for at høre om hunden var ok!
Holder du os lige opdateret med operationen? krydser finger for at alt går vel
maj 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 25 Svar: 147
Laila og jeg sender sig de varmeste potekram!!
Nogen mennesker altså...!!