{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
879 visninger | Oprettet:

Nogen mennesker altså...!! {{forumTopicSubject}}

Er simplethen rasende, forarget og ked af det. Billisten der ramte Walle i torsdags kørte fandme fra hende!!! Den historie jeg fik fra dyrlægen holdt ikke i byretten. har talt både med Falck og storebælt (hende der havde siddet der den aften). og idioten er fandme kørt fra hende..
Hvordan kan man gøre det?? Han havde ikke engang meldt det i betalingsanlægget..

hvordan kan man være så kold??

Tilgengæld var de meget glade inde på storebælt for at høre hun var okay, for vejmanden havde været så glad for hende.
Og han havde siddet og nusset hende til falck kom og han er normalt bange for hunde.

Dejligt at høre at der i det mindste var søde mennesker til at passe på hende bagefter..

Er bare så forarget!

Historien: http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=322884


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen mennesker altså...!!
  • #1   25. maj 2009 Ja, jeg fatter det ikke.

    For et stykke tid siden var min kæreste ude og køre og så kørte billisten foran os en kat ned. Tror i fjolset stoppede op for at se om katten nu var død,?! Nej da, så hr. kæreste stoppede bilen så jeg kunne stå ud se til katten, som "heldigvis" var død.


  • #2   25. maj 2009 Ja jeg fatter det heller ikke. reiki blev påkørt sidste sommer. Det lykkedes ham at smutte ud af hoveddøren, og væk var han, self med mig i hælene. Jeg nåede lige at høre hans skrig da han blev ramt, og har jo været der mindre end et minut efter
    Da jeg ankom rendte reiki forvirret rundt på fortovet (heldigvis så godt som uskadt) men ikke en eneste af de bileder der var på vejen, var holdt ind -naturligvis heller ikke vedkommende der havde påkørt ham:o(

    Nu var Walle self på en motorvej, og dermed kan man måske undskylde at vedkommende ikke holdt ind til siden.
    -men han kunne sgu da som minimum ringe efter falck. Han/hun kunne jo ikke vide at de var på vej:o/

    Jeg synes det er svineri sådan noget.


  • #3   25. maj 2009 lol -ikke billeder men biler self;o)

  • #4   25. maj 2009 Hold da op en historie! sender dig og din dejlige hund mange tanker om hurtigt bedring.

    Tror mange mennesker reagere i chok og køre videre, det er ikke en undskyldning, men bare et faktum at ikke alle er udstyret med megen logisk sans når de bliver forskrækket smiley Man kan så sige at personen burde have ringet efterfølgende til broen for at høre om hunden var ok!

    Holder du os lige opdateret med operationen? krydser finger for at alt går vel smiley



  • #5   25. maj 2009 God bedring Walle, hvor er det dejligt at der trods alt "ikke skete mere" med dig! Jeg måtte godt nok lige synke en klump da jeg læste om dit uheld!

    Laila og jeg sender sig de varmeste potekram!!


Kommentér på:
Nogen mennesker altså...!!

Annonce