kassevogn {{forumTopicSubject}}
ja nu ligger landet sådan at med barnevogn og 2 amrikanske bulldogs er der trængsel i baggerummet i vores bil godt nok er det en stationcar men alligevel.. det var ikke noget problem da vi kun havde Leo men nu hvor bella er her også skal vi finde en bedre løsning. Snakken gik først på at vi sku have en gammel trailer også ssku kæresten bygge den om til hundetrailer... God ide men ved ikke om han sys det blev for lidt mekanisk eller hva (altså man er jo mekaniker) så nu går snakken på at vi skal have en kassevogn som fx en vw transporter eller en ford transit ... Nu er det så jeg tænker er der nogen herinde der har erfaring med at have hunde og evt soveplads i sådan en ? hvilken en er at foretrække? og der sku vel ikke være en der har sådan en stående til salg (behøver ikke være nysynet men dog skal den være billig) ... ?
ja der skal ske en masse herhjemme for vi skal jo så oz have vores golf 2 diesel på guleplader solgt og det er dejligt han kommer i tanke om den slags nu hvor vi lige har brugt penge på at syne den og den er gået igennem, penge ud af vinduet efter min mening...
linda
jun 2007
Følger: 41 Følgere: 37 Hunde: 3 Emner: 190 Svar: 2.919
De har en vw transporter, og er rigtig glade for den. Der er plads til 2 x barnevogn, 2 x store hunde samt oppakning....
maj 2005
Følger: 19 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 2 Svar: 74
Vi har tilfældigvis en kassevogn til salg... en VW Transporter... fra '97 så det er med den billige afgift... Det er en allrounder så der er ruder hele vejen rundt, og så er der åbent mellem kassen og kabinen...
vi har så isoleret kassen, og beklædt den med lidt "pænere" stof i stedet for de bare plader der var...
Den er synes i Marts hvor den blev sat til salg..
// louise
maj 2005
Følger: 19 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 2 Svar: 74
nov 2006
Følger: 62 Følgere: 63 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 6.996
Manden i huset var osse inde på at jeg skulle ha en fancy stationcar og så en trailer.. Men nej,ville ha en kassevogn og det fik jeg...
jul 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 20 Svar: 58
men hva vi så skal gøre når vi engang er så heldige at få endnu et barn ja det vil tiden vise hehe...
jun 2007
Så I kan jo købe én på hvide plader....
jul 2007
ved heller ikke lige hvad sådan en koster vægtafgift og så er der noget med at man vist nok til nogle af dem skal have buskørekort
jun 2007
Og som sagt kan man jo tage sæderne ud - dem som man ikke skal bruge...
Hvad den koster i vægtafgift osv aner jeg ikke...
dec 2006
Følger: 45 Følgere: 46 Hunde: 4 Emner: 168 Svar: 2.403
Vi er glade for bilens størrelse, da vi samtidig kan se muligheden i at kører på en weekend ferie rundt i landet sammen med hundene og oppakning
jul 2007
har nemlig siddet og kigget rundt på forskellige hjemmesider ang dette men kan ikke gennemskue dem...
kassevogn