550 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Steder at se nær Bogø Steder at se nær Bogø

Hej alle smiley

Husbonden og jeg og de firbenede skal på sommerhusferie på Bogø i efterårsferien.

Er der steder/byer i området I kan anbefale at se?

Sidst havde I mange gode ideer omkring Gilleleje da vi var i sommerhus der.

P.S. vi har bil så kan komme omkring.

Vh
Cathrine, Jessie og Avicii

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Steder at se nær Bogø
  • #1   3. okt 2021 Nej hvor sjovt at i skal til Bogø, der har mine forældre sommerhus smiley

Nyord og Vordingborg er et besøg værd. Stege er også en hyggelig by.

• #2   3. okt 2021 Tak smiley ja det her sommerhus er vist ret nyopført.

Ja Stege kender vi, meget hyggeligt!
    Vordingborg og Nyord har vi aldrig været, vi tager nok i bio i Vordingborg og ser 007 smiley - og byen selvfølgelig.

• #3   3. okt 2021 Nyord er magisk ! Der er til gengæld et stykke vej

Tiden er gammel og gået i stå - biler er af samme årsag forbudt på øen. Det meste er fuglereservat, og der er mange, der elsker at kigge fugle.
    Der er fyldt med harer og fasaner - der mangler helt sikkert en rævefamilie for at lave lidt balance smiley

Kig endelig på Noorbohandlen, deres lille kiosk - jeg tror den gamle originale købmand er lukket permanent. Der har i hvert fald været lukket de sidste par gange jeg har været der.

Der er god middag på Lollesgard - jeg har engang reddet et af deres føl, for mor-hesten havde haft så hård en fødsel og havde slet ikke kræfter til at hjælpe føllet ud af fosterhinden, så det kunne få luft. Det var en vild oplevelse.

Du behøver ikke være fugleinteresseret - men gør dig selv en tjeneste og gå op i fugletårnet. Bare stå og nyd naturen i 10 minutter. Det er en vidunderlig udsigt.

Der en smuk 4 km let udfordrende terræn tur Bogø rundt - det var mit og Zivas første officielle cross-løb smiley Den er helt sikkert turen værd - stien kommer helt ud i sandet til vandet, så hav ordentligt fodtøj på

• #4   4. okt 2021 Det lyder som gode ideer Ziva og Abby smiley
    Jeg er endda fugle interesseret og kan identificere de fleste vadefugle smiley

Jeg vil også prøve at se på stjerner, jeg har læst at nyord og Møn er med i en “stjernepark” fordi der bl.a. er mulighed for at se Mælkevejen.

• #5   4. okt 2021 Yeah og der står måske en gadelampe nede på havnen - men øen er praktisk talt mørklagt. Der er ikke engang huse nok, til at lave nogen synderlig belysning.

Der er så magisk.
    Som barn når man løb til købmanden efter morgenbrød, skulle man altid huske at tage fra de nederste kurve - de øverste var fra dagene før smiley Stop madspild har eksisteret i mange år.

Du må endelig huske en kikkert så. Jeg ved intet om fugle - kun antallet af fasaner, for Ziva kræver man helst ser dem først.

Man får helt lyst til at besøge Nyord snart.

• #6   5. okt 2021 Der er møns klindt, det er ca. 40 min. fra Bogø smiley

• #7   5. okt 2021 Ja møns klint ser vi muligvis også, vi så den dog i august smiley

Kommentér på:
Steder at se nær Bogø

Annonce