{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.080 visninger | Oprettet:

Stjålet el cykel {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Hurra, jeg har jeg lige fundet ud af at min dyre el cykel er blevet stjålet smiley Det kører bare her i firmaet pt!

Men i den forbindelse er jeg i tvivl.. Skal man møde op hos politiet, ringe eller noget helt andet? Og er der noget jeg skal være ekstra obs på i den forbindelse? Feks om jeg skal ha et nummer på min anmeldelse til forsikringen eller hvad ved jeg?

Jeg har fundet stelnummer og låsnummer som jeg kan se forsikringen kræver samt kvitteringen, så den del burde der være styr på..

Synes godt nok det er utroligt svært at ha sin cykel i fred! Den stod i et skur i en lukket baggård med to låse på! Da jeg boede på Islands brygge (da jeg var 17-21år) mistede jeg ikke mindre end 4! Cykler.. To af dem stod i en aflåst kælder.. Har også utallige gange prøvet at få stjålet min saddel incl stangen.. Dvs ALLE de cykler jeg har haft efter jeg er flyttet hjemmefra er blevet stjålet.. Det synes jeg ærligt talt er lidt vildt! Kan man overhovedet ha en cykel hvor den ikke bliver stjålet efterhånden?!

På forhånd tak for hjælpen..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stjålet el cykel
  • #4   14. jun 2020 Jeg håber du finder den igen..

Jeg har selv elcykel (med lad) og frygter meget den bliver stjålet, især fordi mange her i byen er blevet det smiley

Hvis du finder den igen, så få den til at se speciel ud smiley Jeg har fx limet perler på min, så jeg er sikker på at hvis den bliver stjålet kræver det lidt arbejde at gøre den "usynlig"

Ud over den alm. lås bruger jeg denne: https://www.hikmas.dk/cykellas-med-indbygget-alarm.html Spænder den rundt om baghjulet og så cykelstativet, da jeg har set nogle bare får fjernet forhjulet og så triller de afsted med den. Denne lås går også af hvis tyven "bare" klipper den over, det er ikke alle alarmlåse der gør det smiley

Den alm lås er tit ikke nok, da de bare kan løfte bagenden og så triller afsted med den.

Når jeg handler steder hvor folk går forbi cykelstativerne tager jeg batteriet med ind.

Husk at ringe til forsikringen smiley

Du kan evt efterlyse den i lokale Facebook grupper smiley

Hvis du finder den igen og gerne vil have nogle perlefigurer du kan lime på, må du sige til, så laver jeg gerne nogle smiley

Jeg håber du finder den igen smiley

• #5   14. jun 2020 Jeg ser lige om billedet gider nu smiley Du kan her se nogle af de figurer der er limet på..

De fleste sidder der stadig idag, og ved dem der er faldet af sidder der limrester smiley

profilbillede
  • #6   14. jun 2020 smiley

• #8   14. jun 2020 Mikes mor - Hun sidder mest op når hun er der i, her havde vi lige været i hundeskoven så der lagde hun sig ned, men så snart jeg startede med at cykle satte hun sig op smiley

Jeg har altid lukket foran når jeg cykler, men er det varmt kan man også åbne bagved (mod mig) og den vej kan hun ikke hoppe ud smiley

Hun var ikke heeelt glad, men en masse godbidder og en tur i hundeskoven hjalp på humøret smiley

• #10   14. jun 2020 Hvor er den fin smiley

• #13   14. jun 2020 Cf, lige præcis min tanke haha.. Jeg bliver næppe deres farvorit kunde dette år smiley Er dælme da også uheldigt!

• #14   14. jun 2020 Tror næppe jeg finder den cykel igen.. Men ja.. Man kan da håbe selvfølgelig smiley Vil ikk ha en ny hvis den ikk bliver fundet.. Gider ikk at den også bare bliver stjålet!

• #15   14. jun 2020 Frk Jensen, tak for tilbuddet det er super sødt af dig smiley

• #16   14. jun 2020 Isabelle, tusind tak for linket!

• #17   15. jun 2020 Øv, hvor er det bare ærgerligt.

Jeg bor i det mørke Jylland, og har både haft en elcykel og almindelige cykler af gode mærker, og har aldrig fået stjålet en cykel, heller ikke selvom de har overnattet oppe på banegården og lign steder nogle gange. Så det kan lade sig gøre, om jeg bare var heldig, pas.. smiley

Jeg tror det eneste jeg har fået stjålet i mit liv, sådan rigtigt af tyve i hvert fald, var en lille bitte hammer der lå i mine forældres bil som blev stjålet, tyvene mente så åbenbart at de godt kunne bruge min hammer, som jeg ingen ide har om hvorfor lå i bilen, så mine forældre købte en ny dog lidt større hammer Til mig. Jeg tror ikke tyvene nogensinde blev fundet, men bilen kom hjem i fin stand. smiley

• #18   15. jun 2020 Hmm, jeg må åbenbart ha været uheldig så.. Men tror også at tyverier nok er mere normalt i større byer end i de mindre.. Jeg VED ihvertfald fra venner osv dengang at jeg boede i kbh, at det var ufatteligt svært at ha en cykel i fred hvis den stod ude som minimum.. Men det overrasker mig alligevel at min cykel er blevet stjålet fra et skur i en lukket baggård og den havde altså TO låse på!

Den her el cykel er dog blevet stjålet efter at vores vicevært satte en seddel op i de to opgange om at skuret kunne bruges til cykler for alle i bygningen.. Måske tyven har læst den seddel? Men altså, det er jo også lidt ligemeget hvordan osv det er sket, stjålet er den jo og regner næppe med at få den tilbage..

Er bare dybt frusterende og jeg synes virkelig jeg er uheldig! Altså ikk bare for tiden men fandme ALTID! Kunne dælme godt snart tænke mig at mit held kunne vende! Nogen der kunne tænke sig at bytte held? smiley (Fair warning given! smiley )

• #20   15. jun 2020 Jeg har i øvrigt for nogle år siden fået stjålet mit gamle lig af en havelåge, de grinede jeg højt af den som havde gjort det, for den var lige til skrot smiley

• #22   15. jun 2020 Det er bare så TRÆLS! Jeg har fået stjålet tre cykler indenfor det sidste halvandet år. En veninde, der bor i samme område som os, har også fået stjålet to-tre cykler og et sæt fælge til bilen. Min cykel var endda også låst med to låse. Man bliver så træt...

Min næste cykel bliver en gammel, billig genbrugscykel i stedet for en lækker ny igen. Vores selvrisiko steg nemlig også ved sidste tyveri smiley

• #23   15. jun 2020 Isabelle, det var også organiseret det jeg og venner oplevede i kbh! Er dælme træls!

• #24   15. jun 2020 Radar, tag lige i mente jeg som 18årig fik kroniske stærke smerter pga en arbejdsulykke (fik sølle 15000kr i erstatning for et ødelagt arbejdsliv som knapt var begyndt) og 6mdr efter jeg ENDELIG fik førtidspension fik jeg kræft.. Tør du stadig bytte held? smiley

Jeg går alligevel nærmest altid til alting alligevel fordi jeg har Mille med, så jeg kan nu sagtens undvære en cykel tænker jeg smiley

• #26   16. jun 2020 Oh well, hvordan så.. Skal vi tisse over hinanden i et springvand mens det regner, tordner og lyner eller hvordan er det nu lige det foregår? smiley

Spøg til side, er godt nok vildt hvordan nogle bare er heldige igen og igen og andre bare super uheldige gennem livet konstant!

Kommentér på:
Stjålet el cykel

Annonce