526 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Selvbetjenings-juleafslutnings-poster Selvbetjenings-juleafslutnings-poster

Jeg har brug for lidt inspiration.

Vi har juleafslutning i klubben i morgen, og havde på forhånd planlagt diverse (bemandede) poster, som passer til det antal instruktører vi er, og de kursister, der plejer at dukke op.

MEN nu står vi i den situation, at hele tre instruktører har været syge hele ugen, og er tvivlsomme til i morgen, og samtidig er der større tilslutning end nogen sinde før, så jeg er simpelthen så bange for, at der bliver for meget ventetid rundt omkring.

Har I nogle gode råd til (sjove) ting, som folk selvstændigt kan lave, når der ikke lige er nogle ledige poster?

Vi har tidligere haft en slags postløb med spørgsmål "gemt" rundt omkring på pladsen (men det synes jeg ikke lige, jeg har tid til at planlægge) og vi har også bare haft noget "tip en 13´er", "tæl de bamser, der er gemt i skoven" osv.

Kan I hjælpe med nogle gode ideer?? Vi har alverdens træningsudstyr, inventar og rekvisitter smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Selvbetjenings-juleafslutnings-poster
  • #1   6. dec 2019 Ude ved Malene med huskierne, har vi nogle gange forskellige små ting vi kan træne, så vi ikke skal stå og vente.

F.eks. Elefantøvelsen, en lille mikro agilitybane (et spring og en tunnel f.eks.)
    Og kropskontrol/balance træning, den elsker Rosa helt vildt og jeg må altid slæbe hende væk igen, så de andre også kan få lov til at prøve.

Så jeg tænker små tricks imellem nogle poster. Vi øver en del fra færdighedsprøven.

Det er måske ikke helt så underholdende som de bemandede poster. Men det er fin tidsfordriv, så man ikke bare står og venter.

• #2   6. dec 2019 Et felt med 6 genstande, alle genstande er påklistret et bogstav og de skal "aflevere" det færdige ord. I dette tilfælde " Advent". Det skal gerne være et ord de ikke kan gætte. F. Eks nisse eller lign. Man kan så gøre det sådan at de ubemandede poster giver en hel sætning de skal "samle" f. Eks "Advent falder på en søndag".

• #4   6. dec 2019 #2 - den bliver for svær.
    Vi har rigtigt mange "ikke-apporterende-racer" og der kommer også en del hvalpe og helt unge hunde.
    Det skal helst være noget, hvor alle kan være med smiley

Isabelle - den er faktisk rigtig god, men den kræver næsten, at alle skemaer samles ind og rettes, og at der så også er præmier. Det kan jeg ikke nå at stable på benene, men jeg vil helt sikkert have den i baghovedet til en anden gang. (Den kunne faktisk godt bruges til instruktør-julefrokost :-))

• #5   6. dec 2019 Ps Isabelle - hvad pokker er svaret på nr. 7? smiley

• #8   6. dec 2019 Arrrrh tak - den havde jeg ikke lige fanget smiley

• #9   6. dec 2019 Hvis I har lidt forskellige juleting, ex. nissehuer, nisser eller lignende, så kan folk tage det bedste/sjoveste julebillede med hund. Det kræver ikke så meget, før man får nogle gode grin smiley se ex. stakkels Atlas, en gang han stod model for Cecilie herindefra.

profilbillede
  • #10   6. dec 2019 Hæhæ det er én af posterne. Der er julepynt og diverse nissehuer OG en fotograf på pletten smiley

• #11   6. dec 2019 Er den lovlig eller ulovlig quiz

• #12   6. dec 2019 Jeg lavede en i sidste uge: to stk fritsøg med tre genstande i hver der var clues til en julesang. Altså man kunne gætte en julesang ud fra de tre genstande som hunden(e) fandt i feltet. Det var faktisk ret populært, men det kræver selvfølgelig at dem der skal deltage og deres hund kender øvelsen frit søg smiley
    EDT: Ser lige at det vist ikke er option smiley

• #13   6. dec 2019 Ej, så troede jeg ellers lige, at jeg var genial smiley .

Kommentér på:
Selvbetjenings-juleafslutnings-poster

Annonce