823 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 31 Svar

brugere uden hunde?? brugere uden hunde??

Nu har jeg flere gange set at folk bliver oprettet uden hunde,hvordan kan det lade sig gøre??? Bliver de bare godkendt uden nogen profil?? Jeg sad igår og fulgte med i den laaaaaaaange tråd ang Mark Blom, og der var flere der lige havde oprettet sig ,uden hunde,og åbenbart kun for at blande sig i tråden.... Hvordan??

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  brugere uden hunde??
  • #1   4. jun 2007 Jeg ville nu nærmere spørge: Hvorfor?? Det er jo et hundegalleri...

• #2   4. jun 2007 eehm der er mange der opretter sig herinde for at finde ud af hvilken race de skal have og finde viden herinde osv . .

i blev vel også oprettet som bruger inden i oprettede jeres hunde ?! :o/

og kan jeg bestemt ikk se noget galt i . .

• #4   4. jun 2007 aaarj undskyld mig . . men er det kun folk med hunde oprettet der å være her . . ?!

• #5   4. jun 2007 Gitte:Ja også det,men jeg kan jo gang på gang se at det er under de store diskussioner at folk opretter sig på den måde,og jeg syntes det er forkert at man bare kan sidde og gemme sig bag en "tom profil"....

• #6   4. jun 2007 Fordi Brugerene opretter deres pesons profil som man betaler for. Her er (og synes jeg bør) alle være velkommende. Oprettede brugerekan så oprette deres hundes profiler som vi andre brugere kan stemme ind eller ud...
    Brugerprofiler uden hunde har så visse begrænsninger i brugen af sitet.

Men selvfølgelig skal alle da være velkommende, også folk uden hunde - de har jo netop en super mulighed herinde for at snakke med ejere af forskellige racer, med forskellige meninger osv. inden de køber en hund smiley

• #8   4. jun 2007 Jeg har ikke hund endnu. Jeg har oprettet mig for at kunne komme ind og se billeder af hunde og læse de forskellige indlæg.
    Jeg kan ikke skrive til de forskellige hunde, men jeg kan se billederne.
    Vi skal jo ikke godkendes. Det er kun hvis du opretter en hund at du skal have point.
    Bare fordi du ikke har en hund betyder det jo ikke at du ikke har en viden omkring hunde eller bare en interesse i hunde.

• #9   4. jun 2007 Jeg syntes det er fint de kan oprette sig uden hund. Eet sted skal de vel finde oplysninger og råd om hunde?

• #10   4. jun 2007 jeg er da på kattegalleriet uden at have kat oprettet

men det var det mest oplagte sted at søge råd når man pludselig har en tilløben kat med killinger i garagen,

desuden sletter mange sine hunde fordi der er så meget tavle bøvl herinde og folk der stikker røven højere end nødvendigt

• #11   4. jun 2007 Jeg siger da ikke at jeg ikke synes folk er velkomne uden en hund. Synes bare det er noget mærkeligt noget at lade sig oprette, blot for at diskutere.

• #12   4. jun 2007 Jeg var da også herinde uden hund i et stykke tid, jeg synes ikke siden skulle hedde hundegalleriet, men nærmere bare hundesiden eller noget, da det ikke kun handler om billederne langt fra.

• #13   4. jun 2007 Jeg var herinde før jeg fik hund, for at få råd og hjælp til hvad jeg skulle vælge... og det synes jeg er dejligt at jeg kunne... det skal vi endelig ikke ha lavet om på, synes det må være en stor hjælp for mange

• #14   4. jun 2007 skiilotte: Nej syntes ikke an nødvendigvis skal have en hund (det er da ok hvis man bare er på udkik)..men de her profiler bliver jo oprettet udelukkende for at være med i diskussionerne,og så kan man da vel lige melde ud hvad maan har for en hund osv.... mit spørgsmål var også.. Hvordan??

• #15   4. jun 2007 Hmmmm...den her debat er vel nærmest rettet mod sådan en som jeg....!!!!
    Ja jeg er oprettet uden hund..... Men har været her med hund, den har jeg så desværre ikke mere. Men kan da stadig godt bruge siden. Og skal da have hund igen.

Men folk bruger jo også siden som inspirations kilde og mulighed for rådgivning - fra kyndige hundeejere.

• #16   4. jun 2007 Karina - hentyder du til Mark som inge nhund har oprettet ?! :o/

• #17   4. jun 2007 Karina: Jeg er ik sikker på hvor du vil hen med dit "hvordan?"

• #18   4. jun 2007 hellere folk opretter sig herinde og råd og vejledning måske til hunde køb ?!

end de bare går ud og køber en og finder ud af snere nå det var måske ikk den alligevel . . vææk . . :o/

• #19   4. jun 2007 Hvordan???? Hvordan vi bliver oprettet eller???
    Vi betaler 29 kr. smiley

• #20   4. jun 2007 Synes da også det er åndssvagt hvis man opretter sig kun for at lave ballade - men så kan man da kun konstaterer at man virkelig må have et ynkeligt liv...

• #21   4. jun 2007 Jeg kan godt lide de hundeløse profiler, der er her for at tilegne sig viden, men jeg kan bestemt ikke se nogen mening i de profiler, der kun går ud på at gøre grin med sitet...

Jeg synes det er fint at oprette sig hvis man har spørgsmål til hvilken race, hvad man skal tænke på inden man skaffer en hund - og herinde er der jo massevis af personlige erfaringer med racer - de erfaringer får man jo ikke ved at læse om racestandarten..

Så jeg har intet imod hundeløse profiler - de skal bare være seriøse !!

• #22   4. jun 2007 Rygklapper Nina...........

• #23   4. jun 2007 Jeg har vist fået svar på mit hvordan ;o) Vidste ikke at man kunne oprette sig uden hund,jeg måtte da pænt vente på at blive godkendt!!! Jeg er jo heller ikke generelt imod profiler uden hunde,men man kunne måske lige skrive lidt om sig selv. Jeg har feks lidt svært ved at tage råd osv seriøst hvis man ikke en gang kan nævne at man har en hund!!

• #24   4. jun 2007 karina - nej din bruger skal ikke godkendes af nogen.. det er kun hunden der skal det =)

• #25   4. jun 2007 Christina H: Denne tråd kan ikke være rettet mod dig... du har nemlig de oplysninger i din profil jeg efterlyser ;o)

• #26   4. jun 2007 Det er jo ikke alle hundeinteresserede som er så heldige at ha hund :o)

• #27   4. jun 2007 Skiilotte: Det var nu ikke marks (har ligesom forstået at han har et par hunde ;o)..... Det var mere nogle af de andre der begyndte at skrive da bølgerne gik højt... og jeg kan se at det ofte sker..

• #28   4. jun 2007 Anita Æ: Nej men så kan man skrive at man har haft eller måske gerne vil..... det siger da lidt om personen fremfor en tom profil.... ;o)

• #29   4. jun 2007 Takker for de mange og hurtige svar... så blev jeg også lidt klogere idag ;o).... Og nu er den en hundeskov der kalder......

• #30   4. jun 2007 Karina........jeg er helt enig i, at man da lige kan knytte et par ord til sin profil, hvis man er så uheldig ikke at have hund........de profiler hvor der blot står "ej oplyst" hele vejen ned fortæller jo intet.........men okay.......man har jo lov til at være 100 % anonym ;o)

Men elelrs har jeg som sådan ikke noget imod hundeløse profiler........hvis folk bare er her af de rigtige grunde.

• #31   4. jun 2007 Man er da velkommen til at have en profil uden hund hvis man fx er ved at undersøge en bestemt race eller bare elsker at nyde folks hunde-billeder, men personligt synes jeg man skal holde sigf væk fra debatter osv.

• #32   4. jun 2007 jeg havde meget glæde af det inden jeg fik fiona, det var herigennem jeg søgte råd også herigennem jeg kom i kontakt med sælger. og hvad er bedre end at høre fra folk der selv har prøvet tingende, var i hvert fald bedere end at læse bøger...for mig...

• #33   5. jun 2007 Man kan så også oprette sig uden at oprette sin hund/hunde.
    Jeg har to.
    Men jeg vil ikke have dem herind

Kommentér på:
brugere uden hunde??

Annonce