Kære HG Brugere {{forumTopicSubject}}
Den 23-09-2005 21:44:54 blev jeg medlem af denne side. Den gang var det tilladt at stille "dumme" spørgsmål.
Den gang var det mere hyggeligt at bruge hg. Jeg var herinde hver evig eneste dag og kigge tråde, hunde og snakke med de forskellige brugere og deltog aktivt i forum.
På et eller andet tidspunkt skulle jeg af med en lille Bull terrier tæve, folk var hjælpsomme og kunen godt forstå problemet. (Det var faktisk rart at folk havde forståelse for ens "problemer".
Jeg havde engang erhvervet mig en amm staff han på 6 mdr. Han fløj på min tæve (Misty) 3 gange, fik lavet nogle fine huller og revner i hende (totalt umotiveret). Så ham ville vi ikke have da det slet ikke fungerede, dette endte i en masse tråde om hvordan jeg holdt hund. En person i Aalborg kunne se helt hjem til mig i Struer og kunne se jeg havde haft den amm staff i min bil uden mad og vand (bilen var en gejler bil så der skulle absolut ikke bo nogen hunde i + MINE HUNDE BOR SAMMEN MED OS INDENFOR). Men alle de tråde gjorde mig simpelthen så vred for mange (rigtig mange HG brugere hoppede med på den anden side og nogle hoppede med på min side) Men hvordan kunne folk hoppe med på vognen med at de vidste den hund boede i bilen? Hvem havde været i Struer og kigge? Ingen, men folk hoppede bare med på den og sad med cola og popcorn og ventede på at der kom ny tråde og fulgte udviklingen i disse.
Denne oplevelse gjorde at jeg ikke gad deltage aktivt i forum mere.
Nu sidder jeg blot og kigger tråde igennem som jeg synes virker spændende.
Det jeg så falder over er tonen i de forskellige tråde. Hvordan er det lige I behandler hinanden herinde? Ja jeg kan pudse min glorie da jeg ikke deltager herinde særligt ofte, MEN jeg har selv haft en meget grim tone i en tråd jeg oprettede og det fortryder jeg meget. Men sket er sket. Jeg har lært lektien og holder min mund istedet for at slynge om mig med ikke så pæne toner.
En tråd jeg så idag, en bruger spørger om råd, Brugeren får svar i ikke særlig pæne formuleringer (som faktisk ikke rigtig er råd). De forskellige bruger siger at der da ikke er nogen der nedgør/latterliggør TS, men det kan jeg da sidde og se. Og med det samme kan man se tråden dele sig i to hold. Kig på de indlæg I har skrevet og så indrøm dog hvis I lod følelserner løbe af med Jer inden Jeres hjerne havde tænkt færdig.
Jeg synes det er møg ærgeligt at man ikke kan oprette noget som helst herinde mere, uden at blive haglet ned fra højre og venstre.
Nogle tråde er det fortjent at få en lille "dum smart bemærkning" med på vejen, men igen, hold dem for Jer selv eller skriv det på en pæn måde (det er jo ikke sikkert at personen gjorde det med vilje). Og giv dog de råd I kan, vi er jo alle hunde mennesker med en vis portion erfaring.
Hold en pæn tone, vær søde ved hinanden og gør HG til et sted hvor det er rart at være.
***Stavefejl og sætninger der ikke giver mening er gratis i dagens anledning***
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 315 Svar: 2.204
Vi var faktisk en del, som i den tråd stillede relevante spørgsmål og kom med gode råd til TS.
Men hov, dem kan man ikke se, man kan kun se alle de negative eller?
Jeg er enig i, at der var en del ikke så pæne svar. Og svar som ikke kunne hjælpe TS. Men derfor var vi faktisk nogen, som kom med gode råd. TS valgte bare kun at svare på det negative og ikke de brugbare råd. Lige som du har valgt.
Desværre
sep 2005
Følger: 62 Følgere: 60 Hunde: 6 Emner: 137 Svar: 1.387
Dette var kun et eksempel på hvad der sker herinde. Jeg snakker generelt. Dette kunne være taget fra hvilken som helst tråd herinde fra.
Men ja Thumbs up til Jer som kommer med råd.
sep 2005
Jeg skal da med glæde lave en tråd om de positive svar og råd man får. (det er dog ikke de gode svar der er problemet)
Og igen jeg snakker generelt og ikke kun den tråd ene tråd fra i dag.
apr 2008
Men jeg er enig i, at der ikke altid bliver svaret pænt.
Men jeg synes faktisk, at der i langt de fleste tilfælde bliver svaret pænt og givet gode råd.
Problemet med mennesker generelt er bare, at vi lægger mere mærke til at det negative, og derfor reagere vi også på alt det negative.
I de tråde, hvor der kommer negative svar, der bør TS blot ignorere de negative svar også kommentere på de positive.
Jeg tror det ville gavne mere, og neddæmpe de negative svar - fremfor tråde som denne, som jævntligt kommer frem
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 22 Hunde: 4 Emner: 44 Svar: 545
Den tråd ødelagde fuldstædig mit syn på hjemmesiden men jeg er her inde hver dag og prøver da at give råd som jeg nu bedst kan, og har lært mig selv at skrive svar med et smil på læben og gå/lukke ned når jeg kan mærke jeg bliver hissig.
Jeg syntes mange overskrider mange grændser og kan ikke erkende at man er forskeliig og har forskellig viden, jeg oprettede en bruger for at blive kloger men min viden er nu ikke blevet så meget uviden. Men jeg føler mig super godt tilpas i de grupper der er hvor dem der er ved hvad de forskellige emner går ud på.:)
SUPER INDLÆG!.:D
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.433
Jeg ville ønske at man som trådstarter ville blive bedre til at modtage de råd og den kritik man får og vende det til noget man kan bruge konstruktivt.
Nej gu er det ikke altid sjovt at få at vide at man selv er skyld i problemerne, men ikke destro mindre kan det jo godt være sandheden.
aug 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 248
tror nærmere det der gør hun bliver "sur" er at hendes privatliv diskuteres antal af børn og hunde og det var ikke det ts spurgte ind til . det er unødvendigt at gå op i
synes som TS i denne tråd også her tit er en tone der ikk er rar så er enig
sep 2005
Hvis der ikke kom negative/spydige/nedladende kommentarer osv. ville TS måske kunne fokusere på de brugbare råd?
Personligt ville jeg da forsvare min røv hvis folk blev ved med at skrive negative ting. Og hvis man ikke svarer de negative så er der straks et eller andet galt og TS skjuler noget og HG gruppen bliver vredere og får blod på tanden ;P *overdrivelse fremmer forståelsen ;O)
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 27 Svar: 1.092
Det tror jeg da de fleste, ikke just ville reagerer specielt positivt på.. Tit og ofte herinde, trådene gå bedre hvis man kunne skære de der ligegyldige, provokerende kommentarer fra.,
sep 2005
ja sandheden kan gøre ondt i ny og næ, MEN igen, det kommer også tit an på hvordan man får den serveret.
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.936
Har i overvejet, at det kan være meget individuelt, hvad der opfattes som nedladende/bedrevidende/hetz osv. og at ansvaret ikke nødvendigvis altid ligger 100% hos afsenderen men også kunne deles af modtageren?
Jeg sad faktisk forleden og tænkte, hvor meget nemmere det ville være, hvis man skulle igennem en eller anden test før man fik adgang til forum og forum skulle så være delt i to seperate afdelinger; én for dem, der godt kan tåle, at man kalder en spade for en spade og som kan ryste det af sig igen, hvis de et øjeblik føler sig gået for nær og én for dem som - ja nu skal jeg jo passe på, hvad jeg kalder det for ikke at træde nogen over tæerne - ikke har det på den måde
sep 2005
Er enig med dig et stykke af vejen. Nogle burde ikke oprette tråde i forum hvis man ikke kan tåle lidt "modgang". Men igen, er det nødvendigt at "træde andre over tæerne"?
hvorfor ikke bare give de råd man vil komme med istedet for at omtale alt muligt andet end det man spørger om?
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Der er bare forskel på, hvor sensitive folk er, og også hvor nærtagende folk er - altså hvor personligt det bliver modtaget, når der opstår uenighed.
Når det så er sagt, så må jeg indrømme, at også jeg er begyndt at blive en smule træt af den meget regelrettede politiske korrekthed der er opstået herinde. Hvad er er ok at at gøre, og hvad der ikke er ok at gøre - det er blevet meget udtalt, og det får nuancerne til at forsvinde.
Men kommunikationsformen - det er for mig ok, at nogen er mere direkte end andre... Og rigtig ærgerligt, at der er nogen, der ikke kan håndtere den direktehed, for den er nogle gange den korteste vej til en løsning.
aug 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 248
Christina og M *tossen med de 3 hunde* R.I.P Misty : enig
apr 2008
Jeg mener bare. I denne tråd havde TS ingen grund til at forsvare dig. Det er ofte de samme brugere, som kommer med negative indlæg, og jo det er bedst at man ikke reagere på dem.
Jeg tror der i trådene generelt er flere positive svar end negative svar. Problemet med danskere er, at har vi set en negativ ting, skal vi se 10 positive før det er godt igen. Og det er gælder også uden for skærmen. Det er de negative ting, som bliver husket og lavet tråde om. Der er ikke mange, som laver tråde om, at det var nogle super gode råd, de var super brugbare osv. Nej, for så har der været et negativt eller to i blandt, også er hele tråden negativ. Det synes jeg er møg ærgerligt.
Men det er ikke ensbetydende med, at jeg ikke synes, at der er nogle herinde, som bør lære at skrive deres svar anderledes, eller holde dem for sig selv. Lige sådan som Tania skriver, så synes jeg folk skal holde sig til det emne som TS spørger til, og ikke selv drage konklussioner, ligesom i denne med hendes privatliv.
dec 2007
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.791
sep 2005
Hvis I andre er af en modsat holdning er det tilladt
Det eneste jeg vil frem til er at man skal holde sig til emnet og snakke pænt.
apr 2008
Det bliver ofte hårdt på skrift, for man mangler alle nuancerne fra kropssproget.
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.133
Og nævner senere, at vedkommende kender den, der har skrevet i tråden og ikke tillægger denne noget specielt positivt.
Det er sådan noget, der ødelægger en tråd....
Det er både modtager og afsender, der har ansvar i den forbindelse.
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 416 Svar: 13.986
dec 2007
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.226
Hvad er pointen med at sidde og pakke tingene ind? Kald da en spade for en spade. det hjælper da ikke noget at danse om den varme grød. Det hjælper da ingen overhovedet.
apr 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 45 Svar: 846
dec 2008
Jeg ved ikke om det er nødvendigt at træde andre over tæerne. For mig er det ikke, men ikke desto mindre har jeg (især førhen) ofte fået at vide, at det gjorde jeg IRL. Af samme grund gør jeg mig som regel stor umage, når jeg formulerer mig, specielt overfor mennesker, som jeg af erfaring ved er meget følsomme. Jeg tror faktisk, det er mindst lige så røvirriterende konstant at blive misforstået på den måde og af en eller anden grund (måske den selvudnævnte offerrolle) er det altid "de følsomme" der skal tages hensyn til og dem, der udtrykker sig i klare vendinger, der skal tage hensyn og "beherske" sig.
CH
Ja, du kan godt have ret i, at her hersker nogle fremtrædende holdninger omkring visse emner, men dem kan man jo så diskutere, hvis ellers man kan få lov at udtrykke sine holdninger (og orker :D). I det store hele synes jeg nu, her er en bred variation af mennesker, indstillinger og holdninger som gør det interessant at være her
apr 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 45 Svar: 846
sep 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 17
Jeg spørg ALDRIG here inde mere og lure også bate de tråde der bliver oprettet .
Jeg har spurgt om noget her inde en enkelt gang og gør det aldrig igen . Har aldrig oplevet at få smidt så meget lo** i hovedet uden grund.
Jeg kan skam rigtig godt lide at være her inde men spørg altid andre til råds......
dec 2008
I sådan en situation kan jeg sagtens forstå, man måske ikke har det helt store overskud til at være large ift andre menneskers måder at formulere sig på, men sådan et emne skal man måske slet ikke oprette i et kæmpe åbent forum. Her findes jo f.eks. også grupper. Du kan jo heller ikke stille dig ind midt på Rådhuspladsen og klage din nød og forvente kun at blive klappet på skulderen
maj 2005
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 70 Svar: 1.492
Den tråd du henviser til der er det jo TS selv der starter med at nedgøre og latterlige gøre andre, så klart at man forsvare sig lidt via sin formulering.
Og husk på at ikke alle er ret gode til at formulere sig hverken på tale eller skrift. Det har jeg selv og derfor skriver jeg ikke så tit i tråde.
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 79 Hunde: 8 Emner: 512 Svar: 12.425
Uge efter uge sidder man og forklarer om fx. 2 års aldersforskel ml. hundene i flokken - og uge efter uger sidder man og forsøger at give råd til alle dem, der alligevel mener, de kan håndtere det.
Og vi snakker og snakker om adfærd, opdragelse og sundhed - og bliver igen og igen præsenteret for tråde om "jamen MIN hun er sund og rask, og den vil så gerne have hvalpe".
Der er altså grænse for, hvor længe man kan blive ved med at være sød og forstående og pædagogisk. Nogle gange er det bare nemmere og hurtigere at kalde en spade for en spade, som mange også skriver
dec 2008
maj 2004
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 4 Emner: 47 Svar: 672
Hvad nytter det at råbe hjælp ud i et offentligt forum, eller stille spørgsmål til forskellige ting, hvis man alligevel kun vil høre det man selv sidder og mener.
F.eks igår da en oprettede en tråd om at have købt en lilla hund. Her fik hun af X antal mange personer, heriblandt opdrættede at lige præcis omtalte race afvide at hunden var blå og ikke lilla.
Dette ville TS overhoved ikke acceptere, for opdrætter havde sagt den var lilla og så var det uden tvivl det som var korrekt, uanset hvad X antal andre opdrættede sagde, og uanset hvor mange billeder af blå hunde med samme farve som hendes lilla hun fik vist.
TS blev fornærmet og slettede tråden.....
aug 2007
dec 2008
Der skal man så måske bare lade andre tage sig af det, hvis ikke man synes, man selv orker længere :). Det skal jo ikke ligge spørgeren til last, at 1000 andre tidligere har haft samme spørgsmål. der kommer hele tiden nye mennesker og nye hundeejere til og ingen kan jo vide alting fra begyndelsen
apr 2008
Jeg har oprettet en del tråde herinde, og kan ikke mindes, at jeg har fået tvære/ubehøvlet svar med på vejen.
Der er ikke noget at sige til, at nogle mennesker bliver lidt harme, når spørgsmålet, som som TS kommer med kunne være undgået, hvis det var blevet undersøgt inden hunden blev anskaffet, eller hvad det nu måtte være. Hvis spørgsmål var i forbindelse med baggrundsviden, og ikke fordi man stod i et problem, som oftes kunne være undgået, hvis man havde spurgt inden.
For folk herinde er bare glade for hunde, også gør det nogen gange ondt, når folk ikke forstår deres dyr. Også kan det måske komme til udtryk lidt hårdere end man egentlig mener det.
jan 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 332
Jeg synes nogen folk herinde er stride. Det er stor forskel på sandheden, også at få sandheden tværet lige i fjæset med nedladende ord, og at folk gør grin med en...
Nogle af disse folk der er grumme, er tit dem der siger at "man skal kunne tage det for at debattere i et åbenr forum" - hvorfor skulle man kunne tage at blive svinet til... ?? Det er der da ingen mennesker der vil finde sig i, bare fordi man stiller et spørgsmål, eller søger et svar, og gør man ikke som disse folk mener - så kører den ellers bare med spydige kommentare, OGSÅ mellem linjerne... Disse folk siger også at man kun skal læse det der står og ikke det mellem linjerne, jaaamen nu er ingen af os herinde født igår, så man kan jo sagtens se når der gøres grin med en...
Jeg synes det er utrolig at folk vil skabe sig sådan. Jeg sidder tit og krummer tæer over visse tråde. Find da en anden tone og brug i et åbent forum, og hvis man har behov for at svine folk til - så luk computeren.. Det kan da ikke passe der skal sidde en hundejer med en lille spørgsmål, som folk gør til et KÆMPE problem...
Igen så giver jeg TS fuldstændig ret.....
maj 2005
Jo helt sikkert men det kan jeg bare ikke selv pt, og kan derfor godt forstå andre der gør som jeg.
dec 2008
Man må også gerne deltage, men det er vel både dumt for én selv og den der spørger, hvis man er træt helt ind i sjælen af at svare på det samme. Det er vel hverken sjovt eller hyggeligt at deltage i tråde, man fra start er ved at kaste op over?
aug 2007
Der hvor det slet ikke hænger sammen, er når man over en lang periode kan følge en bruger. Der først skal have én hund, og ignorerer ALLE råd om hvilke racer, der er gode begynderhunde. Så får de problemer med hvalpen, som man prøver at hjælpe med. Så bliver der truet med omplacering, aflivning osv., og der kommer masser af gode konstruktive råd.
Så får de den "gode" idé, at det da vil hjælpe at købe en hvalp mere - der kommer vi så ind på alle de gode råd om køn, aldersforskel osv.
Så forsøger vi nogle måneder efter, at hjælpe med alle de problemer, der nu er med TO hvalpe. .... og få måneder efter - jamen så står vi altså med en UPS parring, og alle råder til at gøre det fornuftige og få en abortsprøjte - og disse råd bliver selvfølgelig heller ikke fulgt - og så kører hele møllen igen, fordi vi så nu står med en opdrætter, der virkelig har nogle gode råd at give videre til sine hvalpekøbere....
(Det her eksempel er IKKE rettet mod den tidligere TS - bare en observation gennem årene)
dec 2008
Anerkender du slet ikke, at der er STOR variation i, hvornår man f.eks. føler sig gjort til grin?
maj 2005
Jeg prøver skam også at øve mig, og derfor jeg som regel holder mig helt ude af tråde. Men når man har det jeg har, så er det altså virkelig svært ikke nogle gange at falde tilbage.
Det var ikke min mening at TS i den anden tråd skulle føle sig overfaldet. Men at få hende til at forstå at der ikke var nogen efter hende, men at folk faktisk prøver at hjælpe hende.
aug 2007
jan 2010
jun 2004
Følger: 150 Følgere: 145 Hunde: 8 Emner: 1.182 Svar: 18.375
dec 2008
Nu har jeg slet ikke nået at se den tråd, I taler om, tror jeg, så hvem der gjorde hvad og hvorfor i den og hvad jeg synes om det, aner jeg ikke.
Det eksempel, du giver der, synes jeg også er noget andet end det du først skrev med, at man bliver træt af at svare på de samme spørgsmål år efter år. Det andet kan også pisse mig af, hvis man råder folk til noget, de gør det modsatte og så vender tilbage efter råd, når det går galt :D. Jeg tror ikke rigtig, jeg har prøvet det herinde, men ude i virkeligheden lyder det ret bekendt og der kan folk også godt få en lille sviner, hvis jeg overhovedet gider svare
maj 2005
Den diagnose jeg har gør desværre jeg aldrig bliver mester og skal kæmpe med det det resten af mit liv.
dec 2008
Nu er der jo mennesker, som eksempelvis føler sig overfaldet eller forfulgt, hvis ikke alle andre er enige med dem. Hvis sådan en person opretter et emne og beder mig stoppe, fordi jeg ikke deler vedkommendes holdning, synes jeg ikke nødvendigvis, det er mig, der er galt på den.
maj 2005
Ja det er rigtigt. ;O)
jan 2010
Alt det med meninger er vi enige om, det er bare tonen.....
aug 2007
dec 2008
Men det er ok, at du omtaler en eller anden gruppe mennesker som "disse mennesker", dømmer at de "sviner andre til", kalder dem "grumme" og siger, at de "vil skabe sig"? Det er ok, at der bliver oprettet tråd på tråd på tråd, hvor "disse mennesker" diskuteres, hænges ud, nedgøres, bliver bedt om at pakke sig og forsvinde osv? Det er ok, at "disse mennesker" gang på gang får skylden for, at andre ikke tør stille spørgsmål herinde?
aug 2007
aug 2007
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 201 Svar: 1.672
Jeg synes egentligt at svarene og rådene herinde er fine. Men jeg kan faktisk blive rigtig irriteret når folk begynder at skrive om andres dyrehold og begynder at udtale sig om noget, de ikke aner en skid om og det sker bare rigtig tit synes jeg - desværre.
Jeg fik engang af vide herinde at jeg købte hunde som jeg materielle goder - sjovt nok har jeg kun haft én hund der er min egen og materielle goder ejer jeg intet af, det er på kærestens regning :O))
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 201 Svar: 1.672
dec 2008
Jeg ved ikke om man må linke til andre tråde, men det går jeg ud fra, da alle jo ligger i åbent forum. Her er et storslået eksempel på en bruger, som efter min bedste overbevisning VIL trædes over tæerne. Denne tråd involverede sågar PB, som jeg så valgte at svare på i tråden i stedet. Men helt ærligt, hvor går grænsen for, hvad man skal tage hensyn til af folks ømme punkter?
jan 2010
Marianne - jeg nævner ingen, kun at disse eller visse folk har en grim tone - det synes jeg er okay du får afvide, lige disse eller visse folk synes det er okay at skrive som de gør.
jan 2010
aug 2007
Er der ingen af jer, der har oplevet hvor nemt det er at komme op og skændes med kæresten på SMS?
dec 2008
"Disse mennesker" kan jo være hvem som helst. Jeg føler mig faktisk altid lidt truffet i den her slags tråde. Jeg synes, jeg gør mig umage med at "tale" nogenlunde pænt, men det er jo svært at vide, hvordan det bliver opfattet af andre, så sådan en "sprede-sviner" kan jo ramme bredt.
Alligevel skal vi/de? lægge ryg til dem nærmest dagligt efterhånden. Det synes jeg egentlig er mindst lige så trættende som når en eller anden ikke lige får formuleret sig allermest diplomatisk i en tråd
jun 2009
Følger: 7 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 204
dec 2007
dec 2008
Sådan kan det jo gå og jeg kan da se, du stadig er her, så du var ikke én af dem, der forlader siden eller slet ikke tør ytre sig i forum efter "en tur i maskinen"
maj 2005
Havde lige lavet et indlæg til kengal tråden men røg direkte på forsiden.. Ihh altså.
jun 2009
Følger: 7 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 204
dec 2008
Man må da forvente, at der opstår uenigeder og til tider endda skænderier eller slåskampe, hvor mange mennesker færdes
apr 2008
Prøv en gang, så vil du ikke kunne lave andet hele dagen
dec 2008
Jeg er bange for, jeg også måtte tage nætterne i brug
apr 2008
Tror du har ret
maj 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 1 Emner: 33 Svar: 1.372
ja man kan lade være med at deltage ja man kan slukke for sin computer ..men man kan oss vende den om ,,man kan afgive sin mening og har man ikke mere pænt at sige så forlade man tråden
jun 2004
Følger: 150 Følgere: 145 Hunde: 8 Emner: 1.182 Svar: 18.375
Men samtidig er jeg bestemt også målløs over alle de der krænger både sit privatliv, økonomi, sex osv ind her i forum.
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 95 Svar: 2.496
Hvorfor skal vi alle sidde og klappe hinanden kærligt på kinden og sige såså lille ven det gør nok du kan jo ikke gøre for det??
Så siger i, nej det er ikke det vi mener, selvfølgelig skal man siger sin mening men man skal tænke inden man skriver og man skal svare i en oæn tone...så du må ikke bande, bruger stødende bogstaver, tale i en nedsættende tastetone....
Dvs, inden vi går ind og besvarer en tråd skal vi alle lige sende en pb til Ts og høre om hvordan humøret er i dag, om der er nogle ord han(hun finder stødende, hvordan han/hun definere nedladenhed osv.
Og selvfølgelig til sidst lige høre hvilken slags sløjfe og papir svaret skal pakkes ind og leveres i.
Gud nåde og trøste den der får en Ts'er til at få kaffen galt i halsen så de bliver nødt til at slette tråden....
sep 2005
Det eneste jeg vil frem til er at man godt kan holde en lidt pænere tone i mange tråde.
Hvis I ikke er af samme holdning er det fint med mig.
Min holdning er bare at nogle/mange gange er det ikke pæne toner der bliver holdt.
dec 2007
Kære HG Brugere