{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.121 visninger | Oprettet:

Kære Admin. {{forumTopicSubject}}

Kære store, usynlige, almægtige admin.

Nu har jeg været her på siden gennem et godt stykke tid.

Har grinet, grædt, hygget og delt alverdens hundeoplevelser med ligesindede.

Men har i stigende omfang oplevet siden ( d.v.s. dig ), lægge begrænsninger ud for brugerne.

Jeg er helt med på - og enig i - at et vist regelsæt må være gældende.

F.eks bør der ikke være mulighed for at hænge andre mennesker ud med navns nævnelse.

Men jeg må sige, at jeg oplever pågældende regelsæt forvaltet lemfældigt, og "som vinden blæser".

Det er voksne mennesker (primært ), som er brugere af denne side. Og som sådan i stand til at tage ansvar for egne udtalelser. Jeg forstår ikke, hvorfor du har den opfattelse, at du skal styre indholdet i diverse tråde. Du har jo som sådan ikke ansvar for det.

Selvfølgelig kan man givet komme ud for at måtte slette særligt utilpassede individer, men det omfang som er benyttet herinde, forkommer mig at være utilstedeligt.

Flere af personerne kender jeg personligt - og de er absolut ikke utilpassede, men har en holdning til det at have hund. Og det skal der vel være plads til ??

Jeg har i stigende omfang undladt at bruge HG - for bedst som man er involveret i en spændende diskussion - så bliver tråden slettet. Og når man har oplevet det nogle gange - så forsvinder motivationen for at deltage.

Nu ved jeg godt, at det flere gange er brugerne, som har benyttet sig af den mulighed - men jeg mener det er forkert.

De gentagne frysninger - og sletninger vi har set, går imod ALT hvad jeg står for m.h.t. alm. ytringsfrihed, som er gældende i det øvrige samfund.

Jeg arbejder selv i DR - hvor disse diskussioner også tages internt - ofte, og jeg kan slet, slet ikke forholde mig til den måde, du har valgt at administrere dit ansvar for siden her på.

Faktisk ville jeg ønske det var dig, der forvaltede Arto og Netstationen - hvor der er store problemer med pædofile. Der tror jeg din iver, ville komme til sin ret.

Her mener jeg, den er misforstået...........

Dråben for mit vedkommende, er sletningen af CE.

Jeg er klar over han muligvis var her på "prøve", men han har ikke fået en advarsel......

Er ikke blevet konfronteret med den adfærd, som du finder urimelig.

Er det fair ????

Jeg har læst mange af hans indlæg - også i dag, og kan i .h.t. gældende reglement slet, slet ikke få øje på, hvad hans misere er............

Jeg synes det er utrygt, og mener faktisk der er tale om personforfølgelse.

Hvorfor ikke konfrontere ham - få talt ud, og opføre sig lidt voksent ?

Give andre de muligheder, man egentlig også gerne selv vil have ?

Nu bliver jeg sikkert også slettet - men tro mig, tabet er ikke så stort.

Det var en god følelse at få det ud.......

Indlægget bliver så sikkert også slettet.

Men det finder jeg mig ikke i - så det bliver også lagt på min hjemmeside : http://www.lapinette.dk

M.v.h.
Nette Stormlund

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kære Admin.
Kommentér på:
Kære Admin.

Annonce