2.195 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 398 Svar

Mark Blom Selvbiografi.! LÆS. Mark Blom Selvbiografi.! LÆS.

Mange mennesker herinde, ELSKER at fordreje sandheden. specielt Dem som har så ondt i røven over at man sys dkk er en god klub, og dem, som man ikke rygklapper da de ikke kan argumentere for deres holdninger.

For en del år tilbage , var jeg med min ven ude på en gård hos nogle fælles venner, de har en masse smukke hunde, havde aldrig stiftet sådan rigtig bekendskab med muskelhunde før.
Ser at han har en masse hvalpene løbende i en løbegård, 8 hanner og en tæve, tæven blev domineret af alle hannerne hele tiden, Fik afvide at den tæve ville blive sendt til polen på tirsdag, (det var lørdag her.) Fik så ondt af den stakkels tæve som havde gået i løbegårde, uden for meget menneskelig kontakt , og som oven i købet skulle sendes til polen. kontaktede min daværende kæreste og bad hende tage op og hæve penge. Dagen efter tog jeg ned, og købte den tæve, uden noget som helst viden om racen eller noget andet.
kort tid efter tager min ven ud at køber en hvalp (blanding) til et familie medlem hvis hund havde fået parvo virus, men hunden overlever mirakuløst. så nu har de intet at bruge den anden hund til, og vil ikke have den. jeg betaler dem 1500kr, og får dem til at give mig hunden i stedet for.

Så nu står jeg med 2 hvalpe som første gangs hundeejer, ja, Se, det var sq lidt af en prøvelse.
Vandskade , ødelagte senge, døre mm. Men elskede dem jo.

Har dem stadig den dag i dag, og ku aldrig drømme om at skille mig af med dem.

Min tankegang gik ud på , Hvorfor bruge tavle, hunden er jo ikke syg medmindre man kan se det på den. tavlen gør da ikke hunden bedre. Så jeg traf et meget "uheldigt" valg. da jeg så den smukkeste han hund jeg længe har set. Vi aftalte at lade dem parre, da jeg havde rigtig mange som var interesseret i en hvalp efter min tæve, Der kom 10 stk, størstedelen af dem , røg til folk jeg kendte, og resten til familier mm. jeg fandt egnet, afviste ca. 40 købere. Alle hvalpene blev sutteflaske opfostret sammen med modermælken, de var ALDRIG alene, altid nogle ved deres side, vi havde aldrig prøvet det før.

Den gang sys jeg at det var det rigtige valg, Var uviden kan jeg se den dag i dag.

for 1½år siden snart, ser jeg så en utrolig smuk amstaff fra polen, og er simpelthen så forelsket i den, at jeg ringer til min ven torsdag, og siger at han skal da have en hund , og vi aftaler så at jeg betaler hunden, og turen der ned, så køre han, og hunden bor hos ham og hans kæreste.
11.000kr og 1900km i -17 grader snestorm i en ford fiesta 1.0 fra 86' kom vi hjem med lille izo smiley
Pga, personlige problemer kunne han ikke have izo længere da han var ca. 10 mdr, så kom han ud på landet, og blev trænet lidt mentalt, og ringtræning, mens vi i fællesskab ledte efter en perfekt familie til ham. og det fandt vi så et godt stykke tid efter, et kæreste par, som Elskede at gå lange ture, han kan komme med på arbejde, ud og svømme mm. og der er izo den dag i dag, og de er rigtig glade for hinanden, har ofte kontakt med ejer, og har set izo nogle gange efter smiley får tit videoer af ham.

I sommeren 06, kontakter izo's opdrætter mig så. og forklare at hun har 3 hvalpe med naturlige øre som hun ikke kan få solgt i polen desværre. hun spørger om jeg gider ligge forskellige annoncer på forskellige sider for hende, og selvfølgelig vil jeg da hjælpe. Bliver kontaktet af en fra HG som rigtig gerne vil have en, og en af mine private venner vil også rigtig gerne have en . så det er 2, hvalpe, men ville ikke lade den sidste sidde helt alene. Så vi aftaler at når vi kommer ned og henter de to, kan jeg få den sidste hvalp med, og se om folk vil købe den når de ser den irl. mig og personen køre så til tyskland hvor vi mødes med opdrætter som har de 3 søde hvalpe med, vi får snakket lidt, får papirene på hunden, pengene bytter hænder mellem køber og opdrætter.
Opdrætter var ligeglad med om hun ku få pengene med det samme, bare hvalpene kom ud til nogle gode steder, så kunne pengene altid overføres. En af køberne springer så fra efter problemer med familien, hvilket er sørgeligt, men Heldigvis er der en af mine gamle veninder som springer til efter hun har passet ham 1 dag smiley den sidste hvalp blev solgt til jylland og pengene overført via Western union til kennelen.

for lidt over et ½ år siden sker der så en masse ting, jeg bliver voksen op i hovedet. begynder at ku tænke objektivt. Og efter en masse snakke med nogle utrolige kloge personer herinde fra , Reese , Karin H , MGP Som gav private ringtrænings timer, hendes søn mm. Blev jeg utrolig klogere, og fik lysten til at blive ENDNU klogere, så begynde at suge viden til mig omkring alt, begyndte at studere om alle de forskellige ting, og lige pludselig tænkte jeg , Hvordan fanden kan man tænke at stamtavle er direkte dårlig for en hund, og nægter at købe hvis den har en tavle . så har man tydeligvis ikke forstået budskabet, hvilket jeg heldigvis har den dag i dag. Jeg er kæmpe fortaler for Tavle avl med masser af restriktioner. Fortaler for min race's Bedste. Tror virkelig på at jeg kan give lidt til racens sundhed. har stadig masser at lære, men det kommer smiley ingen tvivl der, man kan altid blive klogere.

At Rigtig mange mennesker mener at det er dobbel moral at have tavleløse hunde, og være fortaler for tavle avl, er jeg ikke enig i, fordi jeg tog nogle valgt engang, mener folk åbenbart ikke det er lovligt at blive klogere, og samtidig beholde sine hunde. men det gjorde jeg, Beholdte mine hunde igennem tykt og tyndt, og blev samtidig meget klogere, At jeg støtter tavleavl, har intet at gøre med med min kærlighed til mine hunde, men min kærlighed til racen, som jeg ønsker at bevare.

Jeg mener netop fordi at jeg har prøvet det hele OG blevet klogere, kan jeg med rette udtale mig om alle de forskellige ting,kontra folk som har hørt noget igennem sin venninde som hørte det hos frisøren.

nu har alle på HG fået svar på det ene og det andet, håber det giver fred i visse sjæle ;).

Mark Blom

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mark Blom Selvbiografi.! LÆS.
  • #321   3. jun 2007 Mette.. ved han har haft schæfer..

• #322   3. jun 2007 Britta - *ggg* Han har nok et marsvin.. ;o)

• Jimmy H
    Jimmy H Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 163
    #323   3. jun 2007 Jeg tror slet slet ikke DKK griner

http://www.dansk-kennel-klub.dk/995

• #324   3. jun 2007 Stine - Tak.. Kan da ikke forstå det skulle være hemmeligt..

• Jimmy H
    Jimmy H Tilmeldt:
    feb 2007

#325   3. jun 2007 jeg har ikke sagt jeg vil melde nogen, men fortælle DKK om hændelsen her..der er forskel kære venner

• #326   3. jun 2007 Jo Jimmi... For du har ikke rigtig noget at have det i..

• #327   3. jun 2007 jimmy
    Der står så fint :
    af mennesker, der øjner en mulighed for at tjene nogle nemme penge.

Eftersom Mark ikke har tjent penge på at tage denne hvalp med hjem, ikke engang startede med at betale den dernede, så hører han vel ikke under den kategori?

• #328   3. jun 2007 Mette W :
    Hvorfor er det så vigtigt for dig at vide og Jimmy har hund og hvad det er for en kan da slet ikke se hvad det har med noget at gøre

• Jimmy H
    Jimmy H Tilmeldt:
    feb 2007

#329   3. jun 2007 Han videreformidler...han optræder som mellemmand

• #330   3. jun 2007 Det er dagligt brugt at købere tager hunde med hjem til andre hvis det er kennel i udlandet.. Man kender jo andre opdrættere og samarbejder.

Det ses sågar i lille Danmark hvis hunde skal hentes til og fra længere afstande..

• #331   3. jun 2007 hvad er det lige i vil melde

at jeg har købt en hvalp, at Mark tager en hvalp med hjem til en, som springer fra kort efter vi er kommet til DK, og at Mark tager en hvalp med, som han overvejede selv at købe?

jamen god fornøjelse *G*

p.s hvis jeg skal have en hvalp fra udlandet på et tidspunkt og jeg bliver spurgt om jeg vil tage en med til en ven, og venner springer fra når jeg er kommet tilbage til DK, hvem melder sig så til at køre ned med den igen?

• #332   3. jun 2007 Hør nu her Jimmy.... spørg lige Janne H
    om hun har tavle på hunden.....
    Og så slap af med dine beskyldninger - de er ved at være ret så alvorlige!

• Jimmy H
    Jimmy H Tilmeldt:
    feb 2007

#333   3. jun 2007 janne..der er INGEN, der vil melde noget..det er en fordrejning af mine ord Marks støttere står for.

Men sådan er det jo altid

• #334   3. jun 2007 Heidi & Fam.. .
    Fordi jeg gerne vil have et indtryg af hvilken person der gemmer sig bag sit navn..

• Jimmy H
    Jimmy H Tilmeldt:
    feb 2007

#335   3. jun 2007 jeg er fucking ligglad med tavlen...jeg har noget imod den måde de hvalp blev solgt på....tavlen spiller slet slet ikke nogen rolle her

• #336   3. jun 2007 britta---- ja kan da se at du har skrevet det i en tidligere tråd også......... "fedt" at en hundeejer kan tænke sådan..... mine hunde skal hverken neutraliseres eller aflives fordi folk som dig ikke mener at de kan bruges til noget..... citat: "Ikke forde de ikke er søde for DET ER DE men forde der ikke er brug for dem."
    JEG har brug for mine hunde...... og de tjener deres formål ganske fint, hvilket jeg også går ud fra at Marks gør..............

• #337   3. jun 2007 Karin H: det kan du tro der er

sådan et fint stykke papir hvor der står med store bogstaver FCI, og så en masse andre ting

nå ja der er osse et fint rødt stempel fra DKK på den

den er sq nyttig sådan en tavle, så kan man komme på udstilling om 14 dage

næææh vent, det er jo en blandingshund jeg har købt

• #338   3. jun 2007 Britta-snart med eget hus B :
    Det er jo ikke sikkert at man skjuler noget bare fordi man ikke har nogle oprettede , man kunne jo evt være på udkik efter en ny hund da man måske har mistede den gamle . Men igen hvad har det med sagen at gøre ?

• #339   3. jun 2007
    at jeg har købt en hvalp, at Mark tager en hvalp med hjem til en, som springer fra kort efter vi er kommet til DK, og at Mark tager en hvalp med, som han overvejede selv at købe?

Hvad er det forkerte ???

• #340   3. jun 2007 Jimmy

"lade dem komme for øre" som du så fint selv siger tolker jeg altså som det samme som at melde dem...

Hmm.... vi fordrejer dine ord? Du fordrejer vores ord... Så er vi kvit;-)

• Jimmy H
    Jimmy H Tilmeldt:
    feb 2007

#341   3. jun 2007 , kan jeg få den sidste hvalp med, og se om folk vil købe den når de ser den irl.

her var ikke tale om fortrydelse..den ene hvalp havde ingen køber da man tog den med

• #342   3. jun 2007 Britta: pjat
    15 timer i bil, jeg kan da godt lige køre 7 mere

og hvalpene lå jo alligevel og sov, så....

jeg burde havde betalt ny færgebillet, og smidt noget mere benzin på bilen og vent om

og nå ja havde ringet til min mor og sagt at jeg hentede min hund hos hende dagen efter *G*

hun var sq nok blevet glad så, specielt fordi jeg havde været så sød og snuppe hendes bil osse

• Jimmy H
    Jimmy H Tilmeldt:
    feb 2007

#343   3. jun 2007 Camilla...tolk som du vil
    Hver gang I ikke længere kan argumentere kører I ud på et sidespor...kør løs
    Køb alle de illegale stakkels hvalpe fra udlandet I vil...jeg er da ligeglad...men så stop da jeres pis med at ville standse hundehandel!!!!!

For det kan man fandme da ikke tage seriøst!!!!

• #344   3. jun 2007 britta--- fair nok det gør jeg så smiley

• #345   3. jun 2007 Janne H

ja det er jo lige det..!! For mon DKK kan/vil stambogsføre noget et eller andet fra Polen der IKKE havde sine papirer iorden? Så som exportpedigree osv...??

• #346   3. jun 2007 Jimmy H
    Øhm... de her hvalpe er ikke illegale - hvor ser du det?

Hvem er det der ikke kan argumentere lige nu?

• #347   3. jun 2007 Jimmi - Man kunne måske tage dig seriøst hvis du gik efter de rigtige hundehandlere og ikke en fyr som faktisk gør noget godt for sin race..

• #348   3. jun 2007 Jimmy.....Det er for at styrke Marks selvtillid, når han ikke selv er i stand til dette...

• #349   3. jun 2007 der var nogle som ville købe den på co-own, ellers havde han selv beholdt den.

vi snakker om den hvalp som fra starten af da mark og jeg aftalte at han tog med mig ned og hentede min hvalp, ikke havde en der ventede på den.

det havde den så da vi tog derned

• #350   3. jun 2007 Marianne B
    troede vi var enige om at det havde han så rigeligt af :o)

• #351   3. jun 2007 Nå jeg vil smutte.. Skal lige have kvalitets tid med min dræber hamster inden job..

• #352   3. jun 2007 mette w. hvad er det mark gør godt for sin race?
    undskyld mig men kender i ham irl, eller er det bare noget i tror udfra hans debatter her på hg. indtil videre har mark, som han selv erkender i indlægget begået nogle fejl på racens vegne. som han har lært af, men hvad har han gjord godt for racen?

• #353   3. jun 2007 Karin >>>> Tvivler

• #354   3. jun 2007 Moster Lagkage .

Ja jeg har mødt Mark irl og flere andre der osse har mødt ham.

• Jimmy H
    Jimmy H Tilmeldt:
    feb 2007

#355   3. jun 2007 så man kan vel sagtens finde ham på DKK ....under Kennel ...hvor han hædres og har fået præmier for sine mange gode tiltag for denne race, ikke?

• #356   3. jun 2007 Han går meget op i bevarelse af racen og dens ry i landet.

Men læs nogle af hans indlæg og du vil se..

Og gør det nu uden farvede briller..

• #357   3. jun 2007 Nå.. Jeg er ude !!! nat nat..

• Jimmy H
    Jimmy H Tilmeldt:
    feb 2007

#358   3. jun 2007 synes aldrig jeg har hørt eller læst om ham i HUnden...DKK's blad

• #359   3. jun 2007 Jimmy gør det ham til en dårlig person?

Synes du er langt ude nu.

• Jimmy H
    Jimmy H Tilmeldt:
    feb 2007

#360   3. jun 2007 http://www.hundeweb.dk/dkkcm/public/openIndex/oppdretterveiviser/veiviser.html

hvorfor kan jeg ikke finde Mark Blom her?

• #362   3. jun 2007 At I gider......

Tænk at have så lidt indhold at man gider tæske rundt i Marks erfaringer med sinde hunde...
    At man ikke bryder sig om hans skriveform på internettet er én ting, men at sugarcoate det og kalde ham alskens ting er simpelthen for latterligt..........

• Jimmy H
    Jimmy H Tilmeldt:
    feb 2007

#363   3. jun 2007 hvorfor må man ikke snakke med DKK om denne yderst legale importsag
    den er jo helt igennem i orden, eller hvad?

Jeg vil ikke melde nogen..det står for de andres regning..den udtalelse.
    Hvis denne fyr gør så enormt et stort arbejde for racen, hvorfor kender man ham så slet ikke i DKK

Bare det.

Jeg er så træt af den mentalitet herinde....er man inde i varmen, så kan du gøre lige hvad du vil...det er okay!
    Og så jagter man andre herinde.
    FØJ...siger jeg

• Jimmy H
    Jimmy H Tilmeldt:
    feb 2007

#364   3. jun 2007 true med DKK...nu er det jo sådan at de opfordrer deres medlemmer til at komme frem med dens slags historier

• #365   3. jun 2007 mette w: ok for det er to forskellige ting at kende over nettet, og så i levende live. smiley
    nå skal tidlig op godnat allesammen.

• #366   3. jun 2007 jamen Jimmy, her, ring og fortæl dem det *G*

56 18 81 00 DKKs nr, så behøver du ikke lede efter det

• #367   3. jun 2007 ups hvad?

skulle jeg blive bange nu eller?

• #368   3. jun 2007 Jimmy.. du virker bestemt osse som en der,skal sidde i Dkk.. host host..

• #369   3. jun 2007 Helt enig Beanmor......jeg er altså heller ikke med i nogen hadegruppe........men da heller ikke noget fangruppe........M.h.t tråde, så svarer det til, at vi alle opretter tråde når vi skal på ferie, weekendophold, o.l

"Sorry folkens......jeg kan desværre ikke være tilstede den næste uge da jeg skal på ferie, men læg gerne en besked og jeg vender tilbage til dig når ferien er slut" *GG*..........måske lidt groft tegnet op, men aligevel....;o)

• #370   3. jun 2007 Jimmy.....Hold os endelig informeret

• Jimmy H
    Jimmy H Tilmeldt:
    feb 2007

#371   3. jun 2007 janne...har du paranoia....altså nej...hvorfor skulle du blive bange...helt ærligt
    det er sgu fare out....

• #372   3. jun 2007 næææh det har jeg skam ikke, og har intet at skjule

hvis der er nogen der er langt ude her, så er det da dig

du sidder og truer med at give DKK besked om det , det gør du da bare

der er intet ulovligt sket, så....

men som Janie skirver, hold os da endelig informeret

• #373   3. jun 2007 jimmy- hvis du er så træt af hg hvorfor er du så, så aktiv i denne tråd????
    det er en mand/knægt det drejer sig om og det her er bare endnu et hundeforum

• Jimmy H
    Jimmy H Tilmeldt:
    feb 2007

#374   3. jun 2007 men jeg plejer nu at benytte nummeret til min afdeling GGGG...og det er så ikke det Janne skrev *LOL*

• Jimmy H
    Jimmy H Tilmeldt:
    feb 2007

#375   3. jun 2007 mette....det behøver jeg vist ikke stå til regnskab hos dig for

• #376   3. jun 2007 Hold da op. Bliver den her tråd ved?

• #377   3. jun 2007 Vel skrevet Mark!!! Kan kun sige at jeg følger og støtter din kamp mod tavleløs avl..Alle lærer af sine fejl, det er med til at gøre os klogere og mere bevidste... Og hvorfor skulle han ik ku være fortaler for tavle-avl når han selv har hunde uden tavle??????? Fordi han er menneske med hjerte for dyr i det hele taget, og med tiden er blevet klogere på racen og derfor kun vil det bedste for den, og det er rene racer, TAVLE-AVL....

• #378   3. jun 2007 jimmy- næh men mark burde heller ikke skulle stå til ansvar for nogle af jer, men finde en syndebuk og fører en masse ordkløveri er vel ok.

og giver henrik ret.

• Jimmy H
    Jimmy H Tilmeldt:
    feb 2007

#379   3. jun 2007 det er ok
    DKK har allerede modtaget link til denne tråd

• #380   3. jun 2007 Hold på hvor bliver folk i denne tråd selvhøjtidelige....Hvornår begynder nogen at true med politiet ......Hov Marianne du kender da nogen hos pet. Må hellere sende et link til dem .......

• #381   3. jun 2007 Henrik M
    Jeg rygklapper lige c",)

• Jimmy H
    Jimmy H Tilmeldt:
    feb 2007

#382   3. jun 2007 jeg er imod tvivlsom import af hvalpe ....derfor.
    Jeg vil hundehandel til livs
    derfor

hvis dette her ikke er hundehandel, jamen så er det da bare fint...og så kan det da vel tåle at DKK kigger på det eller hvad?

• #384   3. jun 2007 Selvfølgelig kan tåle at blive kikket på Jimmy........

Jeg sender nu også denne tråd til DKK. For synes da også lige de skal høre MIN mening om de folk der sidder og repræsenterer mig!

• #385   3. jun 2007 Suk suk......

• #386   3. jun 2007 Jimmy h: Mark burde sidde i DKK istedet for dig, han tør/ og gør i det mindste nået for nået som han tror på og hvor jeg kun kan give ham ret!!!! Og han iøvrigt skriver at han har begået fejl før men betaler tilbage ved at være fortaler og støtter tavle-avl for at redde den race som han elsker.. Hvorimod du hakker ned på ham kan da kun vise at du er uvidende og mindre begavet og ihvertfald ikke burde sidde i DKK på nogen måde.....

• #387   3. jun 2007 Ej helt ærligt Jimmy..........nu strammer du den sgu..........men vil sige som en sagde laaaangt oppe i tråden....."det er så nemt at sidde her på nettet og være anonym og spille kloge åge"..........tror lige du skal klappe hesten.........må indrømme.........jeg tror dig ikke ;o)

• #388   3. jun 2007 Henrik....hils Mark *GRIN*

• #389   3. jun 2007 korrekt Henrik M

som jeg har skrevet mange gange, folk kan bare sende det til DKK

både Mark og jeg har vores på det rene

intet ulovligt over det vi gjorde med at køre ned og hente min hvalp til mig, en anden som måske skulle i noget co-own eller helt til Mark, og den sidste som en sprang fra

• #390   3. jun 2007 Birthe >>> *loooool*

• #391   3. jun 2007 Henrik >> Lidt underligt ...du er oprettet herinde kl 21.53 og 22. 10 er du i denne tråd....Tror nok du har fået et vink et eller andet sted fra....

• Jimmy H
    Jimmy H Tilmeldt:
    feb 2007

#392   3. jun 2007 Altså undskyld Henrik.
    Nu ser vi lige bort fra det med ham

Men ønsker i opdrættere godt nok at forsvare det der med at hente hunde i udlandet til enten at formilde hjem..eller sælge.
    Nu er det nemlig sådan, at jeg er medlem af DKK, og jeg havde opfattelsen af, at den slags var DKK modstandere af. Hvilket jeg var ganske godt tilfreds med.
    Men jeg har altså misforstået det?
    Hvis man efterfølgende træder frem og siger: jeg er blevet klogere. Så er den ting i orden, ellet?
    Jeg kan slet ikke forlige mig med tanken om, at min klub kan godkende den slags.
    Og er det tilfældet, jamen så overvejer jeg seriøst, om ikke mine hunde skal skifte klub

• #393   3. jun 2007 Marianne.....tænk det samme sidder jeg og tænker om Birthe ;o)

• Jimmy H
    Jimmy H Tilmeldt:
    feb 2007

#394   3. jun 2007 Janie...jeg blev hentet på Msn...derfor kom jeg. Jeg synes det er interessant at et DKK medlem dukker op og forsvarer import af hunde. Hvilket de i medlemsbladet fraråder.
    Derfor jeg kom i dag

• Jimmy H
    Jimmy H Tilmeldt:
    feb 2007

#395   3. jun 2007 jeg er ellers aldrig på, men en masse dkk fortalere forsvarer...også Henrik.

• #396   3. jun 2007 Jimmy.....det er da fint nok :o)

Jeg undrer mig nu kun over Birthe ;o)

• #397   3. jun 2007 Hvad er der at undre sig over med mig?

• #398   3. jun 2007 Jeg har været her før da.
    Er her med mellemrum.
    Synes tråden her er så typisk HG
    Lidt til grin, men hyggelig på sin vis

• #399   3. jun 2007 Britta...takker. Hvor godt folk er kommer godt folk til. Eller hvad det nu er man siger.
    Men tror nu jeg vil hoppe ud og lave en hyggetråd

• Jimmy H
    Jimmy H Tilmeldt:
    feb 2007

#400   3. jun 2007 Du kører da i samme grammafon, det er jo ikke noget manden gør i, vel?

Nej Henrik. Jeg skrev at nu så vi bort fra ham.
    Det jeg har noget imod er at dkk fortalere forsvarer den slags.
    Ikke Mark jeg har noget imod de forsvarer, men hans lille handel

• #401   3. jun 2007 Janie >>>> Nu gik Birthe ikke til " angreb sådan som Henrik, så hende spekulerede jeg nu ikke på.. men glemte lige, at man deler alle op i grupper...Undskyld hvis jeg har en selvstændig mening....

• #402   3. jun 2007 Marianne........Det var netop hendes lille "hilsen" og ikke mere der undrede mig. Der var ikke lyst til at deltage i selve debatten ;o)

Jeg deler ikke folk i grupper........Nogle gange er jeg enige med nogle, andre gange dybt uenig med de samme.

Og er der noget jeg IKKE har respekt for, er det folk uden selvstændige meninger :o)))

• #403   3. jun 2007 Marianne.
    Nej, jeg er gammel i gårde herinde. Jeg gider slet ikke de debatter. De kører hele tiden, og man bliver aldrig enige.
    Kun uvenner.
    *smil*

• Jimmy H
    Jimmy H Tilmeldt:
    feb 2007

#404   3. jun 2007 Det virker for mig somom du har set dig godt og grundigt sur på Mark, skulle ikke undre mig om i har haft andre sammenstød.

Der tager du så fejl

• #405   3. jun 2007 Janie >>>> Bestemt også super hvis folk har en selvstændig mening, men har overhoved ingen forståelse for en som bare forsvinder. når bølgerne går højt.... Når man lavet et indlæg, må det da være til debat, men det gælder vist ikke her...

• #406   3. jun 2007 Marianne, hvad er det Mark skal stå til ansvar overfor herinde?
    Han laver et indlæg, som der har været efterspurgt ang. hans hundehold, at folk så vælger at dreje tråden over på en milliard ting som ikke handler om tråden kan vel umuligt være Marks problem.. Og hvor ser du at her ikke må være debat? Her har da ikke været andet.. Hvis Mark ikke havde villet have debat så havde han slettet tråden, men den er her jo altså endnu!

• #407   3. jun 2007 Mie >>> han er da ikke inde og forsvare sin erfaringsgrundlag, som der blev stillet ?? ved meget tidligere....

• #408   3. jun 2007 Og et lille PIB herfra... Mark TÆNKER ikke engang at avle på noget af det han har pt... mon ikke en hundehandler havde gjort det forlængst?

• #409   3. jun 2007 For mig at se er det da kun mundkløveri der bliver lukket ud og ikke andet !!!

• #410   3. jun 2007 Marianne B

Nu er der lige det ved det - at han SÅÅÅ mange gange har forsøgt at svare folk - igennem længere tid!
    Så helt ærligt - jeg kan godt forstå han bare har postet dette her og lade os andre om resten.
    Nok er nok...

• #411   3. jun 2007 Mie - med græker.

Skulle ikke undre mig han griner lidt af tråden, og tænker "at de gider"

Jeg kunne godt lide hans forklaring, selv om han jo har fortalt det hele før, men mange havde nok ikke forstået det - hvilket mange heller ikke gør nu.......

• #412   3. jun 2007 **Heidi-Leidi**
    Nej det er lige det.

Iøvrigt kan jeg da fortælle jeg selv startede ud med Mark i et mindre tordenvejr... indtil det gik op for mig (og ham) at vores sprogbrug var meget forskelligt skriftligt.
    Så helt klare misforståelser der heldigvis blev opklaret - og ja - det gør sig vist gældende i masser af tilfælde herinde. Det er skide svært med det nonverbale sprog.

• #413   3. jun 2007 Karin .... ja nu undgår jeg for det meste de musklehunde tråde, og har derfor aldrig se at denne diskussion har foregået....

• #414   3. jun 2007 KARIN H

" Du skal ikke forstå det jeg skriver, men det jeg mener "

Den er vist ret almindelig.

Det skrevne sprog er nok noget af det nemmeste at misforstå. Man må tænke på at folks erfaringer er forskellige og vi fortolker alt på skrift, med de erfaringer vi har. Derfor vil og kan vi kun misforstå hinanden ( heldigvis ikke altid c".) )

• #415   3. jun 2007
    **Heidi-Leidi**

Tja - det afspejler sig fint i Biblen og hvad det har medført...tænke...tænke..

• #416   3. jun 2007 KARIN H

LooooooooL

• #417   5. jun 2007 Skide fino indlæg Mark aka Kram smiley
    Dejligt med en ærlig beretning om, at have et standpunkt og hvorfor der tages et nyt !
    Lige så fin læsning er det, at du har valgt at påtage dig det ansvar, som du tog for længe siden, da du købte dine tavleløse hunde !
    Det var der sgu nogen som kunne lære noget at !

Et rigtigt GUTTERMAND indlæg !

Møz Måster

• #418   5. jun 2007 hold da op..... kører det her indlæg endnu??? wow

• #419   5. jun 2007 tine H: Ja det er lidt flippet ik.

• #420   5. jun 2007 Klart det kører endnu .... det er dælme ikke tit der er nogen der vil stå ved og frem....såååe...

Kommentér på:
Mark Blom Selvbiografi.! LÆS.

Annonce