tissede på min hovedpude!!!!! tissede på min hovedpude!!!!!
For et par dage siden før jeg sku lægge mig til at sove fandt jeg en "lækker "stor tissetår på min hovedpude..
vil lige sige at min hund er renlig og har altid sovet i min seng...fatter simpelthen ikke hvorfor han har gjort det ...har hørt noget med at de kan finde på det hvis de har været sure???passer det?
havde siddet i stuen hele aften som vi plejer..og han havde været ude og tisse som han plejer..
jeg synes selv at jeg ikke er sart men det var bare dråben...blev pænt negativ...:-)
maj 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 25 Svar: 484
maj 2007
Så tager du hans sovested væk fra ham, og det er et tegn, på at han har gjort noget forkert.
jun 2006
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 88 Svar: 1.657
tror på at han fik af vide at det sgu man bare ikke gøre,,,men jeg synes det er meget mærkeligt at han lige ku finde på sådan noget .blev helt paf..
maj 2007
Så du er bare nød til at holde døren lukket i en uge eller to og så se om han gør det igen.
Har selv prøvet at smide mig ned på både en våd og ulækker dyne og en våd pude, og man bliver lettere hysterisk kl lort om natten eller aftenen lool
jun 2006
jun 2006
maj 2007
Og når han så kommer ind, så skal han absolut ligge ved siden af mig på puden, og vaske sig.
Jeg HADER det.. den lyd der, og de bevægelser.. jeg kan blive helt sindsyg at jeg bare smider ham ned af sengen..
Men så hopper man bare op igen og fortsætter hvor han slap, det stopper kun hvis jeg tager ham under dynen og lægger i arm med ham, så han ikke kan slikke sig, så falder han i søvn.
Det var også ham der lige skulle tisse på min seng, og det gør han heldigvis ikke mere siden han blev kastreret.
jun 2006
tak for hjælpen..
godt nok er eddie lille men føler nogen gange jeg ligger og deler seng med en hest så meget han kan fylde....!!
maj 2007
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.689
tissede på min hovedpude!!!!!