{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.261 visninger | Oprettet:

Dyrlæge {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg er ved at flytte til Esbjerg med min ene hund, og i den forbindelse skal jeg jo have en ny dyrlæge. Jeg har desværre oplevet at dyrlæger har givet råd om behandling ud fra den fortjeneste de ville få - foreslået operation ved en negl, som var knækket op til roden, men ikke havde blod eller var åben på nogen måde. Den slags gider jeg ikke. Mindst mulig indblanding og medicinering osv. Kender nogle en dyrlæge, som er god med de ting i tankerne også?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrlæge
  • #1   26. jul 2011 Vi bruger dyrehospitalet på Dortheasvej. Og vi har kun haft gode oplevelser med dem smiley vi er rigtig glade for dem og man får altid en super behandling. Så ud fra mine oplevelser, og fra andre jeg kender som bruger dem, kan jeg varmt anbefale dem smiley

  • #2   26. jul 2011 hejsa
    har godt nok ikke hund i nu men kat
    og jeg har brugt dem på Dortheasvej også
    den i frodesgade har jeg også brugt
    og nu bruger jeg den i Sædding
    og umidbart vil vil jeg bruge endten dem på dorthasvej eller ham jeg bruger i sædding nu
    er virkelig gald få ham i sædding
    syndtes han og hans personale giver sig rigtig god tid til en og får en til at føle sig tryg med det der skal ske med ens dyr bahandling eller andet :o)
    så vidt jeg husker er var det også sådan den gang jeg brugte dem på dortheasvej
    hvor dem i frodesgade er måske lidt få profesonelle i deres om gang med persjenter og deres ejer, ikke fordi det er skidt
    men kan personlig beder lidt at man er lidt mere personlig
    hihi ja det er lidt svært at forklare håber det giver mening det jeg har skrevet :o)


  • #3   26. jul 2011 Jeg har gennem tiden haft dyr ved både dyrehospitalet dortheasvej, frodesgade, Jan Iversen Sædding (til min hest) og Bryndum dyrlæger. Umiddelbart gode oplevelser af dem alle pånær Jan Iversen, mht ventetid og rygter om at han lader folk (og syge dyr) vente mens han drikker kaffe og hygger sig med sekretæren.
    Men jeg synes egentlig du kan vælge efter hvor du skal bo og kan tænke praktisk for de er alle gode smiley


  • #4   26. jul 2011 Vi bor i Esbjerg men bruger dyrlægerne i Ribe - de er super gode og kompetente og brænder for deres arbejde ikke pengene.. Dette har jeg selv oplevet ved en kompliceret fødsel hvor dyrlægen valgte og hjælpe hunde fremfor bare og give den et kejsersnit med det samme - der sparede vi mange penge! Og så fik vi endda 25 % rabat i en periode fordi vi havde så mange besøg dernede pga komplikationer med fødsel og hvalpe..

    Desuden har de døgnvagt alle dage i ugen så du ikke bliver sendt videre til en eller anden dyrlæge du ikke kender og som måske ligger langt væk.


  • #7   26. jul 2011 Vi er godt tilfredse med dem i Frodesgade, har ikke rigtigt prøvet andre. Især Pernille er jeg glad for smiley

  • #8   26. jul 2011 "Umiddelbart gode oplevelser af dem alle pånær Jan Iversen, mht ventetid og rygter om at han lader folk (og syge dyr) vente mens han drikker kaffe og hygger sig med sekretæren. "

    Det er så rygter - kan man bruge dem til noget.......?
    Kan stærkt anbefale Jan og også Fordesgade, kender ikke de andre så godt.


  • #9   26. jul 2011 Mht Jan Iversen og ventetid er problemet nok også størst når det er feks heste han skal ud til. Jeg har ventet MANGE timer på ham, selv ved planlagte besøg. Har hørt mange rygter men også fakta fra en veninde som arbejdede ved ham på et tidspunkt. Men til smådyr skulle han være ok, dog har han over-doseret bedøvelse til mine svigerforældres hund og agerede ligegyldig til det.

  • #10   28. jul 2011 Vi har haft frodesgade da vi boede i Esbjerg og der var jeg virkelig skuffet. synes hverken om deres måde de modtog vores hund på eller måden vi hentede ham på igen efter operation.. og det samme da de skulle tilse vores kat. nu har vi Helle Dyrlægerne i Varde og der er vi yderst tilfredse..
    Da jeg flyttede til Jylland i sin tid, tog jeg min hund med på tur hvor vi besøgte alle dyrelæger i området, og så bedømte vi ud fra det..
    Tror man næsten altid kan finde nogen der har en dårlig oplevelse at fortælle om hos alle dyrelæger..
    MEn det er gratis at tage på besøg og få en snak


  • #11   29. jul 2011 Jeg bruger Dyrehospitalet på Dortheasvej, de er fantastiske. Er super glade for dem. Dygtige og kompetente.

Kommentér på:
Dyrlæge

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce