Dyrlæge Dyrlæge
Hej, jeg er ved at flytte til Esbjerg med min ene hund, og i den forbindelse skal jeg jo have en ny dyrlæge. Jeg har desværre oplevet at dyrlæger har givet råd om behandling ud fra den fortjeneste de ville få - foreslået operation ved en negl, som var knækket op til roden, men ikke havde blod eller var åben på nogen måde. Den slags gider jeg ikke. Mindst mulig indblanding og medicinering osv. Kender nogle en dyrlæge, som er god med de ting i tankerne også?
apr 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 45 Svar: 845
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 2.220
har godt nok ikke hund i nu men kat
og jeg har brugt dem på Dortheasvej også
den i frodesgade har jeg også brugt
og nu bruger jeg den i Sædding
og umidbart vil vil jeg bruge endten dem på dorthasvej eller ham jeg bruger i sædding nu
er virkelig gald få ham i sædding
syndtes han og hans personale giver sig rigtig god tid til en og får en til at føle sig tryg med det der skal ske med ens dyr bahandling eller andet :o)
så vidt jeg husker er var det også sådan den gang jeg brugte dem på dortheasvej
hvor dem i frodesgade er måske lidt få profesonelle i deres om gang med persjenter og deres ejer, ikke fordi det er skidt
men kan personlig beder lidt at man er lidt mere personlig
hihi ja det er lidt svært at forklare håber det giver mening det jeg har skrevet :o)
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 47
Men jeg synes egentlig du kan vælge efter hvor du skal bo og kan tænke praktisk for de er alle gode
feb 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 49 Svar: 282
Desuden har de døgnvagt alle dage i ugen så du ikke bliver sendt videre til en eller anden dyrlæge du ikke kender og som måske ligger langt væk.
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 343 Svar: 3.609
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 38 Hunde: 1 Emner: 182 Svar: 1.794
Det er så rygter - kan man bruge dem til noget.......?
Kan stærkt anbefale Jan og også Fordesgade, kender ikke de andre så godt.
mar 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 47
okt 2007
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 4 Emner: 216 Svar: 1.402
Da jeg flyttede til Jylland i sin tid, tog jeg min hund med på tur hvor vi besøgte alle dyrelæger i området, og så bedømte vi ud fra det..
Tror man næsten altid kan finde nogen der har en dårlig oplevelse at fortælle om hos alle dyrelæger..
MEn det er gratis at tage på besøg og få en snak
mar 2006
Følger: 34 Følgere: 34 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 103
Dyrlæge
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside