766 visninger
|
Oprettet:
ozzy:) {{forumTopicSubject}}
nu syntes min mor jeg skal lære at gå lidt pænt, så nu er rullelinen byttet ud med en rigtig læderem, så nu kan jeg ik helt flakke så meget rundt. min mor er kommet på en stor prøve, gg. hun er jo vant til rottweiler, men jeg er ik behagsyg, jeg vil gerne lære, NÅR DET PASSER MIG:) jeg er da kun 12 uger, jeg kan sit, dæk, halse på komando, bakke, gå pænt på plads øver vi, sidde pænt på plads øver vi og det går godt, når jeg blir lokket med lidt go kød:)
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 9 Svar: 13
Ville lige høre om det var fra Hjallerup du fik din hvalp ?
Vi var oppe og se hvalpene da de var 7 uger..
Rigtig dejlige hvalpe, men endte med at få Peia fra et andet sted pga vi søgte en anden farve
Vi er også ved at øve ting med Peia og hun er faktisk meget lærenem...
Når vi går tur er det mere vores mops der trækker og så vil Peia jo også frem af.
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 55 Svar: 189
jo det er en af hvalpene fra hjallerup, du har ret i det er dejlige hvalpe, han er simpelthen fantastisk:) og meget sjov, jeg har lært meget i den måned jeg har haft ham:)
jeres er oz rigtig lækker:)
marianne og ozzy
feb 2008
Følger: 124 Følgere: 121 Hunde: 3 Emner: 167 Svar: 1.059
Men træning skader aldrig, om hunden lyster det eller ej
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 55 Svar: 189
ja du har ret, jeg havde jo hørt om det, men jeg tænkte bare jaja, men det er virkelig på deres premiser, men det er sjovt, for de vil jo gerne lære, s. og det stimulere dem jo rigtig meget, men mit ph( politi hunde foreningen) træning kan jeg godt læg på hylden, det virker ik på ozzy, så jeg skal oz lære nye ting.
jeg har lært hurtigt at bytte en nej kommando ud med en ja øvelse:), det virker:)
ozzy:)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside