Foder Foder
Hej.
Nu har jeg hørt forskellige svar på om der er den store forskel på dyrt og billigt foder.
Nogen siger det er undersøgt at der ikke er den vilde forskel, mens andre siger at der er der, og nogen helt andre siger at der er lidt forskel men ikke så meget.
Jeg snakkede med min dyrlæge fordi Sille konstant kastede op.
Vi aftalte jeg skulle prøve at skifte over til det foder de kørte med, som er Royal Canin Junior (da hun stadig er hvalp). Før havde jeg givet hende det der hedder dyrlægens til hvalpe, da Smut får det (til voksne), så tænkte jeg at når sille skulle begynde på voksen foder kunne hun fortsætte med det Smut får.
Min dyrlæge sagde også at bare fordi det hedder dyrlægens betyder det ikke at det er dyrlægens.
Men efter jeg skiftede foder har hun siden starten er juni kun kastet op et par gange, den ene gang har været pga. kørersyge tror jeg og den anden fordi hun havde spist noget hendes mave ikke kunne tål
(typisk hvalpe :b ).
Så alt i alt har jeg det godt med at købe det andet foder selvom det er skide godt
Men nu er det sådan at Sille er ved at komme dertil hvor hun skal have voksenfoder... MENmenMEN... HVAD SKAL JEG KØBE???
Jeg vil gerne at Smut og Sille får det samme foder når det er, så jeg ikke skal købe flere sække og have stående.
Hvad er jeres erfaring mht. billig og dyrt foder?
Hvad ved i om det? Og hvad kan anbefales?
Jeg ønsker helst at foderpillerne ikke er for store, men mere i 'dans-svensk gårdhund størrelse'
mar 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 11
Jeg nævnte for min kærestes familie at jeg tror at det er foderets skyld at Smuts pels er begyndt at blive stiv i det, og ikke blød som i starten.
De har også en gårdhund, han er ret overvægtig og pelsen er mega stiv i det.. jeg har altid været stolt af at smuts pels var meget blødere end deres hunds, selvom han snart bliver 6 år, og dermed er 1 år ældre end deres.
Men nu kan jeg mærke det er ved at ændre sig..
De sagde at de var siker på det skete med tiden og det var fordi han blev ældre, men synes bare ikke jeg kunne få det godkendt hos mig selv - jeg var sikker på foderet havde noget at sige her også - ligemeget hvad folk sagde.
maj 2009
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 74 Svar: 947
end købe noget lidt billiger hvor man bare betaler for alt det fylde som hunden overhoved ikke har godt af.
Vis min skal fodres med noget
så det enten Acana eller wolfsblut !
mar 2009
apr 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 91
/ Bülow...
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 32 Hunde: 4 Annoncer: 5 Emner: 73 Svar: 4.138
aug 2007
Følger: 42 Følgere: 47 Hunde: 2 Emner: 135 Svar: 2.282
okt 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 20 Svar: 213
mar 2009
Jo det overvejer jeg også, men undersøger lige mulighederne
Foder
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside