{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.325 visninger | Oprettet:

Hvad e din drøm med hunde? * kig * {{forumTopicSubject}}

Hej... hvad er din drøm at gøre med hunde når du bliver voksen?

mit er:

bo på en gård. Bygge et kæææmpe hus og halvdelen skal være til brug af hunde. Jeg vil have pæne store lyse rum til dem. Jeg vil have en Japansk spids kennel ved navn enten:

Chi- yo
Chik - yo
Chiki
Cha - yo
In - chi
Nechi
neziki
noget i den retning xD
så vil jeg have ca 6 hunde xD
så vil jeg have en agility bane
kæmpe arial til hundene kan rende på.
Og en hunde pansion (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad e din drøm med hunde? * kig *
  • #1   28. dec 2009 nej (: Havde tænkt på en LILLE pansion på højest 6 hunde af gangen (:

• #2   28. dec 2009 Jeg vil gerne have et kennelmærke og så lave lidt opdræt af Silky terrier

• #3   28. dec 2009 jeg vil gerne havde en lille ''gård'' med en eller to jagthunde, Hønsehund, med en stald hvor jeg kan opdrætte kaniner.. som fritid, til udstilling o.v.s.

• #4   28. dec 2009 Vil bare gerne være hundeejer. Hvis jeg kunne få mere plads så vil jeg gerne være plejefamilie til nogle af de hunde og katte der sidder i internater og ikke trives med det i ventetiden på et hjem.

Og vil ALDRIG støtte hundemishandleren Cesar Milan. Har en drøm om at verden for øjnene op for hvad han har gang i og han får påbud om at holde sig fra hunde og andre dyr ..

• #5   28. dec 2009 TV2 har været kloge nok til at tage hans programmer af sendefladen efter massive protester mod ham. Håber resten af dansk TV inkl. Viasat (er det dansk eller svensk?) fatter at de ved at støtte ham støtter dyremishandl.

• #6   28. dec 2009 Min drøm er ligesom en del andrer en landejendom, og at opdrætte Dogue de Bordeaux, jeg har totalt tabt mit hjerte til den race smiley

Hmm går Cecar Millan træning ikke ud på at man skal pillen en hund's selvtillid og physke helt ned, for at bygge den op som man ønsker?

Efter at ha hørt og læst en del hundetræner, og adfærdsfolk, så er jeg ikke tilhænger af Cecar Millan's metoder, hos mig er Anders Hallgren og Roger Abrantes, samt Lillen herinde fra guru'erne smiley

• #7   28. dec 2009 Sheila: Han bruger stødhalsbånd, han overskrider deres grænser, bruger magt og vold i sin træning. Det er IKKE i orden ...

Men hvis du gerne vil have passive, frygtsomme og potentielt farlige hunde så fortsæt endelig ... Kan jo ikke stoppe dig ...

• #8   28. dec 2009 Sheila: Han er meldt x MANGE !!! Og en dag kan man jo håbe at lovene i USA bliver så fremsynede at de kan få ram på idioten ...

Du skal ikke tro at du kan regne med at det du ser i et TV.program sammenklippet i primetime TV er hvordan virkeligheden ser ud ..

Han er blevet bidt så mange gange når han har brugt fysisk og psykisk vold mod hunde og i mone øjne håber jeg faktisk han en dag bliver bidt så alvorligt at han holder sig væk fra dyr !!

Når man ser angsten i øjnene på de dyr han plager med stødhalsbånd eller anden form for vold. Hører skrigene ... Uhh jeg brækker mig :o(

Han laver lappeløsninger. Det er symptombehandl. I stedet for at finde årsagen og få hunden permenent rettet op symptombehandler han ved at kue de stakkels dyr :o(

Så hellere tage tiden med en ordentlig metode og fjerne problemet een gang for alle ...

• #9   28. dec 2009 Lillen har lært mig at brug kropssprog i min træning "opdragelse" af især Saga som er ret så selvfed til tider, og jeg må sige det er ubetinget den bedste metode til Saga, jeg har prøvet træning efter Irene Jarnved metoderne (hos en træner Irene havde uddannet) og det virkede ikke på Saga.
    Det vigtigste er at kunne læse og forstå sin hund og hvorfor den gør som den gør, kan man det, så kan man også lære den det meste, og leve et godt liv med den.

• #10   28. dec 2009 Sheila: Det har ikke en intet med tillid at gøre men alt med frygt. Det er typisk for den forældede dominanstanke som jo er lidt et gudekompleks ...

Hvis hundene er tilstrækkeligt bange for konsekvensen af at handle så vil de gøre hvad de får besked på for ikke at blive straffet for at tænke selvstændigt. Det er ikke et værdigt hundeliv at leve under psykisk og fysisk vold ...

Hunde ved at mennesker ikke er hunde. De ser ikke mennesker som hunde.
    Men mennesker som Cesar Milan bilder sig selv ind at han er hund eller at han kan narre hundene til at tro at han er hund.
    Han tror han er deres Gud ...

Det er han ikke men han styrer alle deres ressourcer derfor bliver de nødt til at underlægge sig hans magt for at kunne leve ...

• #11   28. dec 2009 Der er jo en god grund til at selv danske dyrlæger advarer mod ham !!

• #12   28. dec 2009 Sanne M, Kradsebørsten og hundehvalpens moar smiley ) Enig

Det er tvivlsomt om hunden betragter sin ejer som en flokleder. Vi må dog tilstræbe at opfylde en sådan rolle, at vores lederskab ikke grundes i hundens frygt for os, men snarere i respekt og beundring. Vi kan skabe mange situationer, hvor vi får mulighed for at vise hunden hvor dygtige vi er til at løse problemer.

Kilde bogen Hundesprog af Roger Abrantes.

• #13   28. dec 2009 Jeg er voksen....(tror jeg nok..??!!).....ogj eg har det, som jeg gerne vil... To stk dejlige hunde - bor på landet med en masse god jord og plads til mig og hundene.......træning og laaange gåture hver dag....det er lykken for mig......og mine hunde....

...det som jeg mangler...er flere timer i døgnet.........

• #14   28. dec 2009 laver lige mit om:

Jeg vil bo på en gård... (: med et stort flot rent hus.
    Og så en stor del af huset er til hundene. Mn store lyse og rene værelser til dem. Jeg vil have en Japansk Spids kennel.
    som skal hedde:
    Chi- yo
    Chik - yo
    Chiki
    Cha - yo
    In - chi
    Nechi
    neziki
    noget i den retning xD
    Og der skal ca. være 6 hunde.
    Så vil jeg gerne have en pony stald med 2 shetlandsponyer som der skal trænes horsemanship med.
    og en indhegnet agilitybane.
    Og så self en mand der kan hjælpe xD

• #15   28. dec 2009 endnu en bolognese og en siberian husky - så skal jeg aldrig bede om noget mere smiley

• #16   28. dec 2009 Et opdræt med dansk/svensk gårdhunde, hvor jeg starter med at anskaffe mig en tæve. Som jeg vil gå på udstilling med, få den avlsgodkendt når den er gammel nok, og få hvalpe på tæven. Hvis den kan bringe racen noget godt...
    Måske gerne et større sted at bo, gerne på landet. Men det koster jo også penge.
    Ja så vil jeg beholde en tæve hvalp, hvis hun får hvalpe.

• #17   29. dec 2009 Min drøm med hunde og andre dyr er, at de generelt ville blive behandlet bedre verden over. Det kan jeg desværre nok ikke alene gøre så meget ved.

Jeg ville også ønske at den danske regering kunne få øjnene op for den manglende lovgivning i Danmark (dyresex er tilladt?!) og at der er behov for et dyrepoliti. Jeg starter det gerne op i privat regi, hvis bare de ville licitere det til mig.

• #18   29. dec 2009 jeg vil gerne være berider, så det meste afgården, går til hestene. også et nyt ridehus smiley
    men jeg vil have en schæfer/corgi kennel!
    eller bare hanner til avlsbenyttelse. min schæfer skal være politi trænet og rigtig go' til agility og mine corgi'er skal være agility hunde og alle mine hunde skal udsilles hvis de skal være avlshanner, og de skal alle være hyrdetrænet! så køber nok 6 får til dem xD
    også skal jeg have:
    en schæferhund - han
    to corgi'er - hanner xD
    også alle de heste jeg har i ridning! også mine egne heste selvf.

• #19   29. dec 2009 angående ham træneren.
    jeg træner på den måde som jeg ved min hund forstår på.
    så både joey og bailey bliver trænet på helt forskellige måder. finder den gyldne middelvej som passer til dem smiley
    jeg gider da ikke bruge metoder specielt fra en træner. hvis min hund ikke forstår det smiley

• #20   29. dec 2009 sanne m
    er enig. det er nøjagtig også sådan en muskelhund trænet til kamp "tænker".
    hvis jeg gør det han siger, får jeg ikke bank.

det kan godt være jeg kun er 13 år, men jeg er fkatisk igang med at skrive en rigtig lang historie om en hund, ved navn Hector, en muskelhunds liv.

synes selv jeg er blevet god til at finde på og skrive xD

• #21   29. dec 2009 Red hot CHIKI peppers
    du er velkommen til at købe min ene shetlænder på 1½ år smiley
    hun skal bruges til sådan noget. hun kan ikke stå stille og hun skal ikke ud og være lille børnepony et sted. for hun har aldrig været i hænder før jeg fik hene som 6 måneder gammel, så hun troede bare hun bestemte og truede med at sparke og bide. og det gider jeg ikke have hældt tilbage i hovedet at den pony jeg har solgt har sparket et lille barn. så mette skal enten ud til en avler eller en større pige der vil brue hende til noget.

• #22   29. dec 2009 * DEIDARA SENPAI - happy x-mas motherfuckers *

må ikk få hest for forældrene :´/ må gerne låne en pony hvis ejer betaler ALT. og det er der jo næsten ingen der vil.

• #23   29. dec 2009
    Red hot CHIKI peppers # Fotofreaks # Agility <33 .
    Det med ejer der betaler alt, er nok meget svært, som du selv siger. hehe smiley

• #24   29. dec 2009 xD ja nemlig! :´/ det er mega træls.

• #25   29. dec 2009 men jeg var nu så heædig at en af mine bedsteveninder, hvade 3 heste, så fik jeg lov at ride på den ene, sammen med hende.. Jeg betalte kun nogle godbidder ovs.. Såe.. smiley

• #26   29. dec 2009 heldige diigh xD

• #27   29. dec 2009 Jeg vil gerne bare have en hund eller 2 som jeg kan tage med når jeg rider tur.. ellers ingen store ambitioner!

Kommentér på:
Hvad e din drøm med hunde? * kig *

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce