4.197 visninger
|
Oprettet:
Savner min gamle hund! {{forumTopicSubject}}
hej jeg har midsted en hund for et par år siden har også fået en ny, men jeg savner min gamle så meget, er der nogen der har et godt råd til hvordan at hun kommer ud af mit hoved, så jeg ikke er så ked af det?
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.390
Jeg elsker ikke mine nuværende dyr på samme måde men bliver for hver dag gladere for dem. Minderne om min gamle hund er i dag bittersøde. Prøver at huske alle de dejlige tider vi havde sammen ...
feb 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 5
dyrlægen sagde også at hun var død inden at hun blev aflivet, og har det som om at det er min skyld at vi ikke havde opdaget at hun var syg. :´C
feb 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 5
mar 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 81 Svar: 260
dec 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 4 Svar: 475
Rollo fik fred i slutningen af august - uha jeg savner ham hver dag. Jeg har fået ny hund, hvilket en gang imellem gør savnet større.
Rollo havde en ro i sig, som han brugte flittigt. Walder gør og løber efter alt, har slet ikke samme indre ro.
MEN Walder overtager mere og mere mine tanker, når jeg taler hund med andre.
Måske skyldes det også at jeg ikke har haft Walder fra 8 uger, men først her fra 6 mdr. Der går meget rigtig indlæring tabt. ( Dette er ikke kritik af gamle ejere ) Vi opdrager jo vores hunde forskelligt.
Rollo står pt i sin urne i stuen, så han er stadig en del af vores lliv. Mine niecer hilser på ham, hver gang de kommer.
Rollo skal i jorden i løbet af efteråret. Men tiden skal være rigtig.
Slutlig - jeg har Rollo som baggrundsbilled på mine computere, hjemme som arbejde. På sigt skal Walder overtage pladsen.
Sorg tager tid.
Savner min gamle hund!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside