1.256 visninger
|
Oprettet:
Hjælp!!!! knurre hele tiden!!! {{forumTopicSubject}}
Hjælp!!
Min cocker Milla på 1,5 år er begyndt at knurrer hele tiden, det begyndte da vi fik vores hund nr. 2, for 4 mdr. siden.
Hun ligger for det meste i sin kurv, også ligger hun der og knurrer hele aftenen, men også hvis hun ligger hos os på sofaen. Det bliver værer når freja(vores anden hund) nærmer sig hende, men hun kan også finde på det når vi går forbi hende.
Vi synes vi har prøvet alt, skælde ud, inorere hende, smide hende ud, men intet hjælper.
Jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe da vi er ved at blive godt trætte af at hører på hende hele tiden...
aug 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 257 Svar: 1.316
aug 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 6
men lige pludselig skifter hun over og begynder at knurrer..
ang. det med opmærksomhed, for Milla mindst lgie så meget opmærksomhed som Freja, men hun var selvfølgelig også vant til at få all opmærksomheden inden vi fik Freja+ hun var meget forkælet, men hvad skal vi så gøre for at få hende til at stoppe? bare inorere hende?
og hvorfor knurrer hun så endnu mere når hun har kødben og legetøj, jeg troede nemlig at det måske var noget med magt?
feb 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 7
Jeg tror at det ville hjælpe at ignorere hende, og ligeså snart hun stopper eller holder en pause, så ros hende rigtig meget.
aug 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 6
feb 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 7
og held og lykke mange gange!
maj 2005
Følger: 24 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 4 Svar: 17
Hjælp!!!! knurre hele tiden!!!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside