8. okt 2007 Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.389
Jokes Jokes
To arabere gik ombord på et fly, der skulle flyve fra Washington til New York.
Den ene satte sig i sædet ud mod vinduet, den anden i midtersædet. Lige inden takeoff steg en lille tyk israeler ombord og satte sig i sædet ved siden af araberne.
Han sparkede skoene af, vrikkede med tæerne og skulle til at sætte sig til rette, da araberen ved vinduet sagde:
"Jeg tror jeg går op og henter en cola"!
"Det er ikke noget problem", sagde israeleren,
"jeg skal nok hente den for dig".
Imens israeleren var væk, tog araberen israelerens ene sko og spyttede i den.
Da israeleren kom tilbage, sagde den
anden araber: "Det ser godt ud. Jeg tror også jeg vil ha en"!
Igen var israeleren flink og gik op efter en cola. Imens han var væk tog den anden araber den anden sko og spyttede i den.
Israeleren kom tilbage med colaen, og de nød alle den korte tur til New York.
Da flyet skulle til at lande, stak israeleren fødderne i sine sko, og vidste med det samme, hvad der var hændt.
"Hvor længe skal dette blive ved"?, spurgte han, "Dette fjendskab mellem vore folk....dette had....dette spytten i sko og pissen i colaer"?
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 241 Svar: 15.389
Ulven sprang ud foran Rødhætte i skoven og knurrede:"Nu æder jeg dig!"
Hertil svarede Rødhætte: "Mad, mad, mad!!! Er der da ingen, der vil ha' fisse mere???"
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.800
okt 2007
Den første mand blev ført hen til en dør og fik en pistol i hånden. "Vi bliver nødt til at teste at du vil gøre alt for CIA. Inde bag den dør sidder din hustru på en stol. Gå ind og skyd hende!"
Manden blev stående uden for døren og tænkte situationen igennem - så sagde han: "Desværre, jeg kan ikke ....".
Han måtte derfor slukøret forlade prøven uden at klare den.
Den anden mand blev ligeledes ørt hen til en dør, fik en pistol i hånden og fik samme besked: "Vi bliver nødt til at teste at du vil gøre alt for CIA. Inde bag den dør sidder din hustru på en stol. Gå ind og skyd hende!"
Manden tog en hurtig beslutning gik ind gennem døren og lukkede den efter sig. Der blev stille i ca. 30 sekunder, så kom han grædende ud igen: "Jeg kunne ikke ....."
Han måtte derfor også forlade prøven uden succes.
Så var det kvindens tur til samme prøve: "Vi bliver nødt til at teste at du vil gøre alt for CIA. Inde bag den dør sidder din mand på en stol. Gå ind og skyd ham!" Kvinden gik ind igennem døren. Der lød et skud ..... så
yderligere 3 skud hurtigt efter hinanden ..... og endnu en række skud indtil magasinet var tomt. Så lød der en frygtelig larm fra lokalet - der var tydelig en masse tumult derinde.
Kvinden kom endelig noget fortumlet ud og sagde: "Så er den klaret. Men i kunne sgu godt have sagt at der var løst krudt i pistolen - jeg blev nødt til at banke ham ihjel med stolen".
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.800
Og *fnis*
okt 2007
okt 2007
Pludselig går en dør op, en gammel, lugtende, meget grim og uappetitlig dame kommer til syne.. En mørk stemme brøler; MOGENS - du har syndet. Du skal tilbringe resten af dit liv i seng med denne dame.
En håndlanger træder til syne, tager damen i den ene hånd, Mogens i den anden, og fører dem tilbage til lokalet bag døren - godt fyldt op af flammer..
Brian og Anders er tilbage, de kigger på hinanden, og godter sig over det ikke var dem der blev valgt.
Endnu engang åbnes en dør, og om muligt kommer en endnu mere ækel dame til syne. Hun er omgivet af fluer, edderkopperne kravler op kap på hendes vorte-betændte krop. De knyste-ramte hænder og fødder knager, og den fæleste stank følger hende..
En mørk stemme brøler; BRIAN - du har syndet. Du skal tilbringe resten af dit liv i seng med denne dame.
En håndlanger træder til syne, tager "damen" i den ene hånd, Brian i den anden, og fører dem tilbage til lokalet bag døren - godt fyldt op af flammer..
Nu kan det godt være at Anders han står der og bliver en smule nervøs, nu har han jo set hvad de andre er blevet budt..
Men, så går en dør op, og smukke Tina Kjær træder frem i de solstråler der måtte være..
En mørk stemme brøler; TINA KJÆR - du har syndet..........
okt 2007
En temmelig genert fyr går ind på et værtshus og ser en dejlig kvinde ved baren. Efter at have samlet mod til sig i en hel time går han over til hende og spørger med selvudslettende stemme:
“Øh, du har vel ikke lyst til at sludre lidt?”
Efter et øjebliks stilhed skriger hun:
“NeJ, jeg vil ikke bolle med dig!”
Alle i baren stirrer nu på dem, og fyren smyger sig totalt rød i hovedet langs væggen tilbage til sin plads.
Efter et par minutter går kvinden over til ham og
undskylder. Hun smiler og siger:
“Ser du, jeg studerer psykologi og er ved at indsamle stof til mit speciale, som handler om, hvordan folk tackler pinlige situationer i det offentlige rum.”
Manden fortrækker ikke en mine, men råber så pludselig, alt hvad han kan:
“2.000 kr! Du må jo være sindssyg!”
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 33 Svar: 1.057
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.293
Jokes
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside