Aussie med til Schweiz Aussie med til Schweiz
Så er skiferien bestilt og Jersey skal selvfølgelig med!
Er der andre der har haft deres Bobtail-Aussie med til Schweiz?
Jeg har set på fvst.dk at der er særlige regler for kuperede hunde og nu bliver jeg helt nervøs...
Skal jeg sørge for at have en særlig attest med derned så de kan se, det er medfødt eller.....
(link fjernet)
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 1.341
Ih, bliver helt misundelig over du skal på ski og have hende med. Har nu indtil videre haft Lucca med på to skiferier og det synes hun bare er det bedste i verden og det super hyggeligt at have hende med. I frankrig må man have hunde med overalt og det var så skønt bare at kunne tage hende med alle steder.
Tak for sidst iøvrigt, det var virkeligt hyggeligt, du må snart komme til djævleøen igen så vi kan arrangere en gåtur eller andet aussie sjov...
jul 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 57 Svar: 182
Selv tak det var da bare super hyggeligt;o)
Jeg glæder mig simpelthen som et llille barn;o)
Er igang med at købe udstyr hjem til den lille ski-vaps....
maj 2005
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 15 Svar: 121
Vi skal for første gang have vores aussier med på skiferie. Vi tager dog til Norge, hvor vi de sidste to somre har været på vandreture med hundene - og det kan da kun bliver endnu bedre på ski (langren altså).
Henriette> Hvad er det for noget udstyr du er ved at købe hjem? skal jo lige se, om der er noget vi ikke har tænkt på, og som kunne være smart.
Bla. har vi talt en del om, hvorvidt vi for alle tilfældes skyld skulle købe sko til hundene (og træne i at bruge dem!) Det ville bare være så ærgeligt, hvis vi får problemer med sne og poterne, så de ikke kan komme med på ski.....
Jeg har også lånt mig frem til "de dersens ski/træk bælter" hvor man kan sætte hundesnoren fast og så har jeg købt X- back seler til hundene, men jeg har endnu ikke en løsning på, hvad vi skal bruge som snor...
Men hvad har du/og andre gjort???
Og så god tur i øvrigt.
/Miriam, Elvis & Curie
jul 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 57 Svar: 182
Jersey snorkede hele vejen derned og hele vejen hjem:o)
Det var helt super at have hende med, selvom det mest blev til kælketure. Hun er stadig ret problematisk hvad angår børn, så vi havde hende desværre ikke med ned af pisterne....
Jeg havde købt Ruffwear`s BARK`n Boots samt Master Harness selen og det er nogle helt kanone produkter.
En dag havde jeg ikke givet hende skoene på og der sad der isklumper imellem trædepuderne.
Selen brugte vi også som sikkerhedssele....
De er i hvert fald kanon god kvalitet!
Rigitg god skiferie til Jer;o)
Aussie med til Schweiz
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside